Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 17 ... 104 105
Michielenwaaier
John Bon
#399
Ploeg van UAE is binnenAdam YatesJoao AlmeidaBrandon McNultyMarc SolerIsaac del ToroJay VinePavel Si...

2 kopmannen, 5 enorm goede klimmers die een etappe kunnen winnen, en Baroncini. Benieuwd naar de pikorde daar..

En opvallend dat grote namen als Gall zo laat worden toegevoegd. Weet niet of dat nou goed of slecht gaat zijn voor onze Ben

RappeEddy

Er is al een kopje bijgekomen "Mutaties 12-08", dus er zullen vandaag wel de nodige toegevoegd worden op Scorito. 

RappeEddy
Michielenwaaier
#401
2 kopmannen, 5 enorm goede klimmers die een etappe kunnen winnen, en Baroncini. Benieuwd naar de pik...

Het team van AG2R is behoorlijk sterk op papier, maar idd wat wordt de rol van Ben nu..

Snelletim

Moet ook wel gedaan worden, het spel begint nu pas eigenlijk echt.

 

ProScoritoManager

Op IDL zegt Gall dat O'Connor voor het klassement is en dat hijzelf meegaat ter ondersteuning en om voor ritten te gaan.

Wiwawout
RappeEddy
#402
Er is al een kopje bijgekomen "Mutaties 12-08", dus er zullen vandaag wel de nodige toegevoegd worde...

Top! Heel benieuwd

Sjonge Jonge

CRod 4 miljoen

Wicked Wout
Sjonge Jonge
#407
CRod 4 miljoen

Dan gaat ie waarschijnlijk wel mee bij mij.

Coureurs du Courage
Sjonge Jonge
#407
CRod 4 miljoen

Was te verwachten. Jay Vine erbij voor 2,5M.

Terug naar de tekentafel, hahahaha 😆

Sjasfriet
Sjonge Jonge
#407
CRod 4 miljoen

Verhip. Ik had arensman in m'n team staan om dan te vervangen door crod. Verkeerd gegokt en 500k te kort nu.

Wiwawout
Sjasfriet
#410
Verhip. Ik had arensman in m'n team staan om dan te vervangen door crod. Verkeerd gegokt en 500k te...

Precies hetzelfde hier!

Daan De Jager

Jay vine is een vraagteken bergop nog , tijd rit was goed in burgos maarja net terug van een blessure kan je misschien beter McNulty nemen 

ProScoritoManager

dsm neemt met Bittner in ieder geval nog een rappe man mee. Nu maar hopen dat die relatieve nobody niet belachelijk hoog geprijsd gaat zijn omdat hij net in Burgos 2 ritten gewonnen heeft tegen Janneke en Mieke.

RappeEddy
ProScoritoManager
#413
dsm neemt met Bittner in ieder geval nog een rappe man mee. Nu maar hopen dat die relatieve nobody n...

Janneke en Mieke zijn toppers hoor

wessel2105
Coureurs du Courage
#223
https://www.scorito.com/subleague/919537/vuelta-2024/de-caleb-ewan-award/6d39280f-4e50-4d90-9437-d1a...

Dit wordt nu toch lastig nu Caleb Ewan er bij de recente mutatie weer is verwijderd iit het spel.

Sjasfriet
ProScoritoManager
#413
dsm neemt met Bittner in ieder geval nog een rappe man mee. Nu maar hopen dat die relatieve nobody n...

Lund Andersen was ook 500k in de giro, dus ze kunnen die lijn doortrekken. Al hoop ik wel dat bitter een andere lijn doortrekt dan Lund :p

ditisdavid

Vrees dat ze Bittner 1.5 miljoen gaan maken en daarmee eigenlijk uit de markt prijzen.

Imbatido
ditisdavid
#417
Vrees dat ze Bittner 1.5 miljoen gaan maken en daarmee eigenlijk uit de markt prijzen.

Voor minder heeft iedereen hem.

Zitvlees
Michielenwaaier
#401
2 kopmannen, 5 enorm goede klimmers die een etappe kunnen winnen, en Baroncini. Benieuwd naar de pik...

Hoe gaat UAE dit nou weer aanpakken? 

2 kopmannen, 4 renners met uitmuntende kwaliteiten in een vrije rol en dan 2 knechten?

probleem met bijv mc nulty is dat ie zomaar een flink aantal ereplaatsen kan verzamelen, of 3 weken lang alleen maar moet knechten..

Coureurs du Courage
wessel2105
#415
Dit wordt nu toch lastig nu Caleb Ewan er bij de recente mutatie weer is verwijderd iit het spel.

Zeg maar gerust onmogelijk 😆. Tsja, misschien de Ben O'Connor award van maken? Levert niet wanneer je iets van hem verwacht en als je echt op hem bent uitgekeken weet ie opeens weer te presteren. 

Astarloa

Vine gaat sowieso op zijn snufferd dus die hoef je niet te overwegen.

martijncr

woops... ik had volgende pagina hier op forum nog niet gerefresht, onderstaande is dus oude info...


Ik zie as we speak updates in Scorito:

rodriguez: 4 mln

Vine: 2.5 mln

bernal: 1.5 mln

Laatst gewijzigd
CAI
ditisdavid
#417
Vrees dat ze Bittner 1.5 miljoen gaan maken en daarmee eigenlijk uit de markt prijzen.

Dat is nog voorzichtig denk ik, ik vermoed 2 mln 

Ragnar Lolbroek
CAI
#423
Dat is nog voorzichtig denk ik, ik vermoed 2 mln 

Wordt later toegevoegd na wat goede uitslagen. Ik vrees ook dat Bittner de Corbin Strong behandeling gaat krijgen. 😤😢

Wicked Wout

Ide Schelling mee als sprinter... weet niet of ik daar nou heel warm van word...

1 2 ... 17 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.