Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 16 ... 104 105
ChefSpijker
Dekkerony
#375
Heb net radio scorito renners aantikken geluisterd best wel wat interessante feitjes zoals dat Kuss...

Kuss z'n vrouw was een week geleden 7 maanden zwanger (zie haar Insta). De kans is er altijd, maar met een 'normale' zwangerschap zal die voor einde Vuelta niet bevallen.

Sean Chiappucci
ChefSpijker
#376
Kuss z'n vrouw was een week geleden 7 maanden zwanger (zie haar Insta). De kans is er altijd, maar m...

En dan nog, als Sepp na 2 weken in de top 3 staat, dan stap hij echt niet af.

Capra

Volgens mij hadden ze het idiote idee opgevat om een speciale bus mee te laten rijden met de ploeg waarin zijn vriendin eventueel zou kunnen bevallen.....je verzint het niet

ProScoritoManager
Capra
#378
Volgens mij hadden ze het idiote idee opgevat om een speciale bus mee te laten rijden met de ploeg w...

Tsja ze moeten toch wat met die Control Room bus. 

Sjasfriet

Off-topic en verwijzend naar de tour:

Nu is hij daar hoor: Lapeira! Pfffff

Coureurs du Courage

Ik vond die aflevering van Radio Scorito weinig toevoegen. Laat ze liever tijd investeren in een waarde geven aan de ontbrekende Vuelta deelnemers ;). Ik ben wel benieuwd wat een Adria zou gaan kosten, lijkt me een type dat zomaar aantal keer gaat meesprinten in dit veld.

Vandaag artikel van Indeleiderstrui over de favorieten, maar die komen met 10 namen op de proppen. Zouden we daar een top 3 van kunnen maken? Wie zien jullie als 3 grootste kanshebbers op de eindzege? (Dus niet op een hoge notering, maar echt eindwinst)

Ik zou gaan voor Roglic, Almeida en Kuss. 

Timber

Roglic lijkt me uitgesloten met zijn blessure. Ik zou zeggen dat het gaat tussen Almeida, Yates, Mas en Kuss. Ben ook benieuwd naar Del Toro, kan hij hetzelfde als Pogacar en Ayuso in hun debuut?

martijncr

Kennen we deze site (output komt vanuit Scorito team) al? https://morrizz.com

Voorbeschouwingen en nabeschouwingen met oog op het wielerspel. Ik vind het van waarde!

Snelletim

Met de nieuwe groep namen die van de start lijst gaan begin ik wel heel benieuwd te worden wie wel start 😅

NOAD1912
martijncr
#383
Kennen we deze site (output komt vanuit Scorito team) al? https://morrizz.com Voorbeschouwingen en...

👌 zie PB

NOAD1912
Snelletim
#384
Met de nieuwe groep namen die van de start lijst gaan begin ik wel heel benieuwd te worden wie wel s...

Ja ik ook, klikken is mooi omdat spelhongerige zeloten als wij daar de behoeften mee kunnen stillen, maar het spel begint pas wanneer alle ploegen bekend zijn. Zelfs de 500k opvullers doen daar toe.

Wicked Wout
Coureurs du Courage
#381
Ik vond die aflevering van Radio Scorito weinig toevoegen. Laat ze liever tijd investeren in een waa...

Voor mij zijn Almeida en Yates de twee grootste favorieten. Ik verwacht ook bij afwezigheid van Pogacar gewoon weer een heel dominant UAE.

 

Wat betreft het lijstje van IDL is het misschien nog wel interessanter om te zien wie hun top 10 niet hebben gehaald: Arensman, Tiberi, Uijtdebroeks, O'connor...

John Bon
martijncr
#383
Kennen we deze site (output komt vanuit Scorito team) al? https://morrizz.com Voorbeschouwingen en...

bedankt ziet er in eerste oogopslag inderdaad boeiend uit

Laatst gewijzigd
Eddix
ProScoritoManager
#379
Tsja ze moeten toch wat met die Control Room bus. 

Hahaha, bijna mijn eerste bak koffie over mn laptop uitgespuugd, heerlijke reactie! xD

Wicked Wout

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vuelta-deelname-gesloten-boek-voor-ayuso-in-de-weken-na-de-tour-niet-meer-op-niveau-gekomen

 

Zo, die 6 mln kun je alvast besparen 

Coureurs du Courage
Wicked Wout
#390
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vuelta-deelname-gesloten-boek-voor-ayuso-in-de-weken-na-de...

Was voor mij sowieso al een nogo. Wie zouden jullie wel meenemen van UAE?

Ik neig momenteel zelf naar Yates, Almeida én McNulty. Sivakov en Soler zie ik toch het werk bergop verzetten. Del Toro vind ik een groot vraagteken.

dr klaas
Wicked Wout
#387
Voor mij zijn Almeida en Yates de twee grootste favorieten. Ik verwacht ook bij afwezigheid van Poga...

Almeida en Yates zijn ook al vanaf Zwitserland goed, Roglic natuurlijk gevallen en gaat ie dat weer doen ? 

DFM reed in de giro 2/3 minuten  sneller dan mannen als Oconner Tibiri en Arensman.

ProScoritoManager
Coureurs du Courage
#391
Was voor mij sowieso al een nogo. Wie zouden jullie wel meenemen van UAE? Ik neig momenteel zelf na...

Almeida is voor mij onomstreden. Yates wil ik er ook heel graag bij, maar met Roglic erbij wordt dat dan een afweging tussen een top-heavy AK team of een breder AK team met meer mannen uit het 2,5-3,5M segment. Die knoop heb ik nog niet doorgehakt voor mezelf. Sowieso hangt dat af van het meedoen van Roglic of niet. Als die niet meedoet heb ik én Yates én een brede selectie uit het middensegment.

Verder heb ik al heel lang McNulty in mijn team staan. Al voordat hij het lekker deed in San Sebastian. Voordeel is ook dat je vrij goed weet wanneer je hem opstelt (behalve de dag dat hij misschien eens mee sluipt in de vlucht). Maar de afgelopen dagen is er wat Del Toro fomo ingeslopen bij me. Ik denk dat die een enorm hoog plafond heeft, maar tegelijkertijd ken ik hem als renner nog niet goed genoeg om echt te weten wanneer ik hem nou opstel. Overigens geldt ook hier weer dat wel/niet meedoen Roglic invloed heeft. Zonder Roglic is UAE wmb grote favoriet voor de eindzege en zou je zelfs kunnen gaan kijken naar een team met 4 UAE's. Hoewel ik ze niet zodanig dominant verwacht dat teampunten voor de bergtrui een gegeven zijn, daardoor kun je je nog afvragen of 4 wellicht wat veel van het goede is.

John Bon

En om het UAE verhaal nog wat leuker te maken. Net op PCS
Ivo Oliveira eruit
Jay vine erin

martijncr

En Jayco presenteert ploeg: 

 

Mauro Schmid
Eddie Dunbar
Alessandro de Marchi
Felix Engelhardt
Chris Harper
Filippo Zana
Callum Scotson
Waley Hagos Berhe

John Bon
martijncr
#395
En Jayco presenteert ploeg:    Mauro SchmidEddie DunbarAlessandro de MarchiFelix Engelha...

hm dus geen spurter/snelle jongen bij Jayco 

bdebouwer

AG2R ook compleet

PARET-PEINTRE Valentin
GALL Felix
BOUCHARD Geoffrey
ARMIRAIL Bruno
LAFAY Victor
BERTHET Clément
DE PESTEL Sander
O'CONNOR Ben

Nieuwe optie erbij met Felix Gall

bdebouwer

Ook Israel - Premier Tech compleet
 TEUNS Dylan
SHEEHAN Riley
RAISBERG Nadav
WOODS Michael
FRIGO Marco
BENNETT George
RICCITELLO Matthew
STRONG Corbin

John Bon

Ploeg van UAE is binnen
Adam Yates
Joao Almeida
Brandon McNulty
Marc Soler
Isaac del Toro
Jay Vine
Pavel Sivakov
Filippo Baroncini

Dus geen Ayuso

Wiwawout

Lekker dat de selecties nu écht binnen beginnen te komen! Benieuwd wanneer scorito ook de nieuwe renners gaat toevoegen, bij sommige toch benieuwd naar de prijs. Iemand een idee wanneer dit meestal gebeurd?

1 2 ... 16 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.