Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 98 ... 104 105
Dekkerony

Er blijven er straks hooguit 9 over..plek 10 tot 20 is voor AK

Jasperdewaal11

WvA Abandon

John Bon

Miljaar Wva

LaurenstenTop

Niet het jaar voor WvA..

floda

Dan zit je dan met je keus om alleen Wout mee te nemen als dure sprinter en dan geld te steken in extra klassementsman. Maar goed, maar hopen dat die dan eindelijk eens gaan rijden zonder vluchtergroep ervoor

Valvuillerdemoz

Weer een drama- etappe in alle opzichten.

ditisdavid

Met het wegvallen van de teampunten voor Kuss en Affini wordt de spoeling nu wel echt dun (al scheelt het dat ik Hermans heb). Vandaag wel een gunstige uitslag dankzij Poole, licht gestegen naar 99.1%.

Papa Bart

Ik vind wielrennen soms gewoon een kut sport, zo uit de race en wellicht uit de rest van het seizoen vallen, wat een pech. Heel veel sterkte gewenst voor Woutje.

Wellicht is gedeelde smart halve smart, want voor Papa Bart is deze Vuelta één van zijn slechtste Scorito spelletjes ooit.. 

KV
ditisdavid
#2432
Met het wegvallen van de teampunten voor Kuss en Affini wordt de spoeling nu wel echt dun (al scheel...

Affini dan maar meesprinten zeker morgen?!

Edd1e

Gelukje voor iedereen die Van Aert niet heeft opgesteld vandaag.. Scheelt hier 40 punten aan truipunten en dan nog etappepunten van Van Aert, dag gouden beker.

KV
Edd1e
#2435
Gelukje voor iedereen die Van Aert niet heeft opgesteld vandaag.. Scheelt hier 40 punten aan truipun...

Zullen er niet zoveel zijn denk ik?

ditisdavid
KV
#2434
Affini dan maar meesprinten zeker morgen?!

Als we al gaan sprinten... vlucht lijkt me eigenlijk waarschijnlijker gezien er amper nog ploegen zijn die dit willen controleren en het ook niet vlak is.

Laatst gewijzigd
Edd1e
KV
#2436
Zullen er niet zoveel zijn denk ik?

Onder andere de nummer 1.

KV
Edd1e
#2438
Onder andere de nummer 1.

Ik tel er 3 in de top 20. Valt dus wel zeker mee voor vandaag denk ik. 
Gevolgen voor de rest vd vuelta zijn uiteraard veel groter. Sta nu op 99,1% maar heb Affini en geen Groves. De eindafrekening zal me nekken als Groves op zijn fiets blijft zitten (daarnaast ook geen Lipo en Rodriguez wat er ook geen goed aan doet).

HaagseHaas

Ik heb nog maar 11 renners over ondertussen.

Bozenik
Daan Brakenhoff
#2408
Als daadwerkelijk vrijwel iedereen die Vacek koos hem in eerste instantie als sprinter meenam, heeft...

Dit artikel is van na de deadline. Of stond er vlak voor de deadline al een eerdere versie?

Daan Brakenhoff
Bozenik
#2441
Dit artikel is van na de deadline. Of stond er vlak voor de deadline al een eerdere versie?

Klopt, in de eerdere versie werd al gesproken over het niet meedoen met massasprints. Na de tijdrit, en dus het eventuele rood wat Vacek kon pakken, werd er dus gesproken of de ploeg terug moest komen over de uitspraken om niet mee te sprinten (in etappe 2 bijvoorbeeld, om dus dmv bonis rood te pakken). 

snoek1974

Inmiddels is de keuze per etappe , welke 4 renners stel ik niet op .
scorito wijs gezien 1 van de slechtste rondes ooit , wel een vermakelijke Vuelta met gisteren Soler . Op het bankje Skjelmose , Kuss , Zana en Carapaz 

vandaag dus Groves (c) , Strong , Marit , Vacek , Miquel , Schmidt , Narvaez , Yates en Rodriques. 

Fietsopa
snoek1974
#2443
Inmiddels is de keuze per etappe , welke 4 renners stel ik niet op .scorito wijs gezien 1 van de sle...

Ik ben jaloers, ik kan er maar 3 niet opstellen.

Sambonhof

Hoe kunnen jullie allemaal zo weinig renners over hebben? Ik heb er nog 16. Heb ik dan zoveel geluk?

Ferumbras
Sambonhof
#2445
Hoe kunnen jullie allemaal zo weinig renners over hebben? Ik heb er nog 16. Heb ik dan zoveel geluk?

Met het afstappen van de vele jongeren, Almeida, WvA en leuke aanvallers zoals Kron gaat het wel hard bij sommigen in onze groep ja.

Jasperdewaal11

Ik heb 6 uitvallers dus met 14 man nog wel ietsje te kiezen 😅 wordt Strong als kopman maar vandaag

kevinraar

Ik heb  4 uitvallers van aert arensman aberasturi en van eetvelt

Ragnar Lolbroek

Groves (c), Strong, Affini, Narvaez,  Vacek, Marit, Schmid, Roglic, Mas, 

Pom titcock

Wat verwachten we van affini en vocsnor vandaag? Vlucht, late uitval of gaat affini mee sprinten?

1 2 ... 98 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.