Ploegleider Vuelta

1 2 3 »
OneTrickPony

Ja, het is een mooie puzzel deze keer.

Zo veel interessante AK mannen waarvan sommige redelijk steady en voorspelbaar zijn (Almeida, Gall, Gee, Bernal) en andere grote vraagtekens omtrent vorm of fitheid (Ayuso, Landa, Jorgenson, Pidcock, Tiberi, Hindley, Vlasov, Kuss), wat mooie renners die nog niet (vaak) een grote ronde hebben uitgereden (Ciccone, Pellizzari, Riccitello) en natuurlijk de mannen waarvan je niet weet waar ze precies voor gaan rijden (Vine, Soler, Poole, Dunbar, Vlasov, Fortunato)

De enige manier om echt goed te kiezen lijkt mij het in de gaten houden van nieuwsberichten en PCS doorspitten. Ik heb er nog geen tijd voor gehad. Alleen op gevoel een teampje erin geklikt. De enige waarvan ik zeker weet dat ze er niet meer uit gaan zijn Vingegaard, Pedersen, Carapaz en Pellizzari.

Misschien is de echte vraag wel: wat wordt de juiste balans voor je team? En in hoeverre moet je AK team op de schop als je straks Philipsen nog mee wilt nemen.

Ik neig naar 8 AK mannen, 2 klimmende aanvallers, 2 sprinters, 1 tijdrijder. En redelijk veel UAE, Visma vanwege de ploegentijdrit.

VAN AERT THE GOAT

Ik zit te twijfelen tussen Ganna of een klimmer vam 3 punten zoals Martin of Kuss of Dunbar als ik Ganna neem dan heb ik wel maar 7 gc guys en ik wil er eigenlijk wel 8 mee

Laatst gewijzigd
WielerFlits Ploegleider
moderator

Wat betreft de rennerslijst in Wielerflits Ploegleider: slechts twee ploegen (UAE en Visma) zijn tot nu toe definitief bevestigd. De overige teams nemen er goed hun tijd voor. Zodra een renner is bevestigd, is ons streven om hem binnen enkele uren toe te voegen. De hele voorlopige startlijst is nu bijgewerkt. Kom jij er een beetje uit met de puzzel?

Poeksel

@WielerFlits Ploegleider Als je hier toch bent: weet je of er plannen zijn om volgend jaar Tour de France Femmes toe te voegen?

VincentK
Poeksel
@WielerFlits Ploegleider Als je hier toch bent: weet je of er plannen zijn om volgend jaar Tour de F...

Goede vraag. Het wordt er langzamerhand tijd voor. Volgend jaar mee beginnen en rustig een paar jaar de tijd geven om uit te groeien tot een spel met genoeg deelnemers om het ook commercieel interessant te maken. Dat zou mooi zijn.

OneTrickPony
WielerFlits Ploegleider
Wat betreft de rennerslijst in Wielerflits Ploegleider: slechts twee ploegen (UAE en Visma) zijn tot...

Dat de teams niet opschieten kunnen jullie natuurlijk niks aan doen. Ik zie wel op PCS al dagen drie Caja Rural renners staan... ;) En Tim van Dijke bij Red Bull.

Laatst gewijzigd
1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.