Ploegleider Vuelta

1 2 3 4 5 »
pirazzi

Damiano Caruso is nog te koop voor 5 ptn.

VAN AERT THE GOAT

Het is begonnen de vuelta! Ik denk dat ik een mooi team heb kunnen maken en ik ben er best tevreden mee. Dit is mijn team:

J. Vingegaard (Gewoon een musthave)

J. Almeida (leek me ondanks zijn val in de tour een betere pick dan Ayuso)

J. Philipsen (Leek me volgens m'n berekeningen toch een betere pick dan Pedersen)

G. Ciccone (denk dat hij een must have is hij is in topvorm en gaat denk ik wat ritten pakken, de bergtrui en alsnog een top 10 plekje)

B. O' connor (ik had nog een goeie klimmer nodig toe Gee niet bleek te starten hij is zijn vervanger aan de ene kant omdat ik vertrouwen in hem heb hij won de koninginnenrit in de tour dan ben je echt wel goed in vorm en aan de andere kant omdat ik em een leuke coureur vind)

F. Gall (Vervanger van Carapaz heb erg veel vertrouwen in hem voor een plek in de top 5 net als in de tour daar vond ik hem erg solide)

G. Pellizari (Na zijn 6e plek in de giro waarin die ook nog eens heel lang moest knechten voor Roglic vind ik hem nu een podium kandidaat in deze vuelta want voor zover ik weet krijgt ie een vrij rol)

L. Fortunato (aangezien er erg veel bergop aankomsten zijn die echt niet allemaal naar de klassementsmannen zullen gaan leek het me verstandig om naast Ciccone nog een aanvallende klimmer mee te nemen)

M. Riccitello (krijgt een vrije rol bij Israël zonder Gee en hen erg veel vertrouwen in hem)

A. Zingle (leek me een goede pick aangezien hij punten kan scoren in sprints etappe 3 kan overleven en veel gaat scoren in de ploegentijdrit)

D. Hoole (toegevoegd voor de ploegentijdrit en de ITT ik had ook nog een sprinter kunnen kiezen of Armirail of Frigo die vond ik ook erg interessant maar dan zouden de wissels totaal niet uitkomen dus hij leek me de beste pick)

M. Vansevenevant (Puur als back-up klimmer/aanvaller als er iemand uitvalt hij is net vader geworden dus dat moet hem vleugels geven) 

Ik ben ook erg benieuwd naar jullie ploegen en waarom jullie sommige renners hebben gekozen.

Edit: Van Dijke heb ik ook mee leek me een goede keus voor maar 1 punt.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Vingegaard en Pedersen ('verplicht')
Ayuso: het was Ayuso of Almeida. Almeida gaf aan nog niet 100% te zijn maar het is toch een gokje.
Ciccone: bergtrui kandidaat, meer dan Fortunato in mijn beleving vanwege veel punten op de finish.
Bernal, Pidcock, Tiberi, Pellizzari: overige AK mannen, allemaal geen Tour in de benen.
Zingle: all-round sprinter + ploegentijdrit
Aniolkowski: na andere keuzes helaas geen 3 meer over voor Vernon. Rijdt heel veel top 10 als het maar vlak genoeg is.
Campenaerts, Vine: voor de ploegentijdrit, individuele tijdrit en opstelbaar in heel veel andere etappes
Silva: niet de 1-punter waar ik de meeste punten van verwacht, maar een leuke pick voor de etappes waar ik ruimte heb om hem erin te wisselen.

Laatst gewijzigd
dawizz

Vingegaard, Ayuso, O' Connor, Tiberi, Gall, Bernal, Kuss

Soler, Aular, Armirail

Pedersen, Zingle, Van Dijke

VAN AERT THE GOAT
OneTrickPony
Vingegaard en Pedersen ('verplicht')Ayuso: het was Ayuso of Almeida. Almeida gaf aan nog niet 100% t...

Nette ploeg hoor met een lekkere ploeg voor in de bergen!

VAN AERT THE GOAT
dawizz
Vingegaard, Ayuso, O' Connor, Tiberi, Gall, Bernal, Kuss Soler, Aular, Armirail Pedersen, Zingle, Va...

Mooie interessante ploeg!

OneTrickPony
VAN AERT THE GOAT
Nette ploeg hoor met een lekkere ploeg voor in de bergen!

Thanks! Silva zag ik niet aankomen in de massasprint, dat zijn de eerste bankpunten. Pidcock zag ik daarentegen ook niet aankomen, dus dat zijn de eerste bonuspunten 😅

VAN AERT THE GOAT

Prima begonnen gelijk raak met Philipsen gelijk 45 punten binnengeharkt. Ook Van Dijke mooi 11e. Alleen jammer dat Zingle geen punten scoorde. Verder was mijn voorspelling van Pedersen helaas mis. Dit resulteerde in een 906e plek. Prima als je bedenkt dat ik het vooral moet hebben van de bergen.

VAN AERT THE GOAT
OneTrickPony
Thanks! Silva zag ik niet aankomen in de massasprint, dat zijn de eerste bankpunten. Pidcock zag ik...

Je ploeg heet de Mounting horses toch? Ik zie wel dat je Silva op de bank had dat is wel balen maar ja dat was ook niet te voorspellen.

VAN AERT THE GOAT

Morgen oconnor, Riccitello of Fortunato erin?

Spakeloos

Ik heb Fortunato voor vandaag. Wel veel bankpunten door de opstelling voor etappes 1,3,4 maar goed. 

Team:

Pedersen

Vingegaard

Almeida

Ciccone

Pidcock

Pellizzari

Gall

Fortunato

Ganna

Vernon

Zingle

Frigo

C. Rodriguez

Spakeloos

Vandaag vernon eruit voor fortunato. Verder op de bank almeida, gall, Rodriguez, frigo 

Poeksel

Ben benieuwd wie vandaag vandaag het spelletje 'Wie heeft de meeste bankpunten' wint ;) Maar als je vandaag geen bankpunten hebt, heb je waarschijnlijk geen goed team...

Spakeloos
Poeksel
Ben benieuwd wie vandaag vandaag het spelletje 'Wie heeft de meeste bankpunten' wint ;) Maar als je...

Haha goede constatering

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.