Ploegleider Vuelta

1 2 3 4 5 6 »
Emootje

In een reguliere etappe krijgen je reserverenners ook geen punten als ze niet opgesteld staan, zou niet weten wat er nu anders aan is.

Ik plek 757 nu, en ook ik twee uitvallers inmiddels.

dawizz

Hier plekje 1106, en alleen Zingle uitgevallen, maar dat gemis gaat vandaag zwaar tellen ben ik bang. Nu 2x VLAB, 2x UAE, 1x Lidl, 1x jayco, 1x Ineos en 1x Bora voor vandaag...

hawwiej

Tiberi of Soler vandaag? Moet een keuze maken helaas. Kom er niet helemaal uit. 

JVingegaardJAyusoJAlmeidaGCicconeGPellizzariFGallDGaudu

Moeten er wel in blijven lijkt me.

Poeksel

Ruim een dag later is de uitslag van de TTT  nog steeds verkeerd bij Ploegleider. Dat is toch wel erg laks.

pirazzi

Ik zal wel niet de enige zijn die Ayuso op de reservebank had gezet. 

sporting63

Ik heb hem er ook opgezet 😭

Poeksel

Het is een fout die ik ook wel eens heb gemaakt, maar dit keer trapte ik er gelukkig niet in.

OneTrickPony

Tiberi erin gezet voor Ayuso. Beste wissel ooit!

VAN AERT THE GOAT

Ohh balen, gelukkig heb ik em niet in m'n ploeg en ik kon al m'n klimmers er vandaag inzetten daar ben ik blij mee maar het betaalde zich niet echt uit de beste was gall op plek 11. Ik sta nu op de 3173e plek en ben rond de 200 plekken gezakt ik zal morgen wel weer wat zakken met alleen philipsen. En ik hoorde trouwens gister op Eurosport van JVB en Karsten dat Philipsen zou kunnen afstappen na de rustdag omdat rit 19 pas de volgende sprint is en daarna alleen nog 21 en omdat daartussen allemaal zware bergetappes zitten en hij net terug is van een blessure. Daar had ik niet rekening meegehouden tijdens mijn keus voor Philipsen dus vandaag nog lekker wat punten binnenharken en dan fingers crossed dat ie doorgaat. 

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.