Scorito - Champ Coach

1 2 »
HB

Wat een kortzichtige reactie zeg. Je gaat er volledig aan voorbij dat je in de knock-out fase (9 speelrondes) een speler ook maar maximaal 2 keer mag opstellen. Dan wordt het tactisch element vele malen belangrijker dan in de groepsfase. Stel je Haaland al op in de achtste finale, dan kun je hem mogelijk niet meer gebruiken in de finale. Spaar je Haaland in de achtste finale, dan loop je het risico dat Man. City wordt uitgeschakeld en dat je hem überhaupt niet hebt ingezet. 

Jo de Haan

Oliseh van Bayern ook erg interessant. Staat als middenvelder in het spel 

oli4g

Starten met Real vind ik wel interessant aangezien die de eerste 2 speeldagen goeie match-ups hebben en je de 2e speeldag ook makkelijk spelers van City en Inter kan opstellen.

Sambonhof

Welke verdediger van Bayern pakken jullie? De laatste wedstrijden is de verdediging veel gewisseld, is Guerreiro een veilige optie?

Ben Nihilisty
HB
#26
Wat een kortzichtige reactie zeg. Je gaat er volledig aan voorbij dat je in de knock-out fase (9 spe...

In de knock-out fase krijg je inderdaad een extra dimensie, maar ik sluit me op zich wel aardig bij Phoenix aan voor wat betreft de groepsfase: de ploegen uit pot 1 hebben allemaal hun wedstrijddagen dat ze gewoon de torenhoge favoriet zijn - elke ronde is er wel een (andere) ploeg waar je uit kunt vissen. Daarnaast, aangezien je 4 per ploeg per speelronde mag, heb je dus van de absolute topploegen meerdere speelrondes dat je spelers mee kunt pakken. Ik vind het spel zelf desondanks wel echt leuk in elkaar gezet overigens hoor, en zoals je terecht aangeeft: in de KO-fase krijg je extra dilemma's, maar tenzij ik iets over het hoofd zie, kan je in de groepsfase gewoon per week kijken welke teams een eenvoudig affiche hebben. Deze week zit je op papier daarmee relatief spaarzaam (eigenlijk alleen Bayern, en in iets mindere mate Real), dus dan is het volgens mij duidelijk waar je moet shoppen - dan houd je echt meer dan genoeg toppers over voor de andere speelrondes.

Sambonhof
Ben Nihilisty
#30
In de knock-out fase krijg je inderdaad een extra dimensie, maar ik sluit me op zich wel aardig bij...

Misschien kunnen ze inderdaad beter het aantal spelers van 1 club verlagen naar 3 als je een team van maar 7 spelers moet samenstellen. De 4 spelers van 1 club werkt goed in de andere Top Choach spellen waar je een team van 18 spelers samenstelt, maar hier heb je al gauw een team dat meer dan de helft bij 1 club speelt

Frits

Je zou Musiala of Kane nog kunnen bewaren voor de super ronde (6) waar ze tegen Shaktar Donetsk spelen. Daarentegen kan je in die ronde ook iemand van Atletico of AC Milan pakken. 

Hassan de Mosselman
Frits
#32
Je zou Musiala of Kane nog kunnen bewaren voor de super ronde (6) waar ze tegen Shaktar Donetsk spel...

Lijkt mij sowieso niet handig om twee eventuele captains in één speelronde op te stellen.

Frits

Ligt eraan, ik pak Bellingham en Kane (C) wel vanavond. Voor Real is dit het makkelijste potje die ze hebben, Bayern krijgt nog Shaktar in ronde 6. Pak ik dan Musiala als captain. 

Sambonhof
Frits
#34
Ligt eraan, ik pak Bellingham en Kane (C) wel vanavond. Voor Real is dit het makkelijste potje die z...

Dat vind ik wel een goede tactiek, maar weet je zeker dat Bellingham basis staat? Hij is geblesseerd geweest

Hassan de Mosselman
Sambonhof
#35
Dat vind ik wel een goede tactiek, maar weet je zeker dat Bellingham basis staat? Hij is geblesseerd...

In meeste verwachte opstellingen staat hij basis. Maar ik durft het risico nu nog niet te nemen in ieder geval.

Frits
Hassan de Mosselman
#36
In meeste verwachte opstellingen staat hij basis. Maar ik durft het risico nu nog niet te nemen in i...

Dit inderdaad. Hij wordt verwacht maar 100% zeker is het niet. Tegen Lille of Brest zou je hem dan nog kunnen pakken.  

Sean Chiappucci

Mijn 7tal voor de eerste ronde: Courtois, Guerriero Carvahal, Musiala, Zaire Emery, Rodrigo en captain Gyökeres.

Hup Liverpool uiteraard !

dawizz

Niemand Juventus spelers gepakt voor vanavond? Ik heb er wel 2 opgesteld..

HZ57

Kane was inderdaad een goede keus geweest vanavond. Ik hoop dat hij dit in ronde 6 kan herhalen. Maar dan krijgt hij vast niet zoveel penalty's. 

Laatst gewijzigd
1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.