Vind 't toch lastiger dan vooraf gedacht voor de finale. Had een iets duidelijkere favoriet bij de Conference en/of Europa League verwacht (of misschien gehoopt), in alle eerlijkheid. Bij Chelsea is het daarnaast ook nog enigszins onzeker wat de basiself gaat worden: "For each game, we try to play our strongest XI. In the Conference League, we have played with different players and we will see for the final" (woorden van Maresca). Kan me niet voorstellen dat ze niet met hun sterkste elf gaan starten in een Europese finale, maar vol inzetten op dat gevoel is ook zo wat.. Het zou best goed een combinatie tussen de normale basis en de sterkere Conference League basis kunnen zijn. En daarover gesproken: Nkunku is nog onzeker (blessure); zijn aanwezigheid kan wel eens invloed hebben qua Scorito, want als hij fit is zou dat best zo'n speler kunnen zijn die in de Conference League finale nog steeds wel mag aantreden ten koste van Jackson.
Spurs - United, tja.. Welke ploeg choket net minder dan de ander? Oprecht lastig te voorspellen, als je het mij vraagt. PSG - Inter kan wat mij betreft ook beide kanten op, maar heeft wellicht wel iets meer 'zekere' puntenpakkers te bieden. In die categorie zie ik alleen Fernandes en Palmer (wiens speeltijd dus niet eens 100% gegarandeerd is) bij de andere 2 finales. Hoe kijkt de rest hier tegenaan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.