Scorito - Champ Coach

1 2 3 »
Ben Nihilisty

Haaland echt zowat elke ronde een ingewikkelde casus. Je weet dat er in de groepsfase één pot tussen zit waar die helemaal losgaat, maar je weet ook dat er een wedstrijd tussen gaat zitten dat 'ie rust krijgt of simpelweg niet thuisgeeft. Aangezien je hem als captain meeneemt, is het nogal een groot verschil of je hem in een eerstgenoemde of laatstgenoemde situatie hebt geselecteerd.

Sparta Praag thuis is absoluut (wederom) interessant, maar in clubverband is Haaland de laatste weken mwah-mwah (al kan dat ook juist een drijfveer zijn om er 4 in te jagen), en er is altijd die mogelijkheid dat Guardiola ineens één of ander false 9 experiment opteert in zo'n pot als deze - bijvoorbeeld om even aan het zelfvertrouwen van Foden te sleutelen. De Bruyne is waarschijnlijk afwezig overigens, dat is ook nog eventueel van invloed op 't al dan niet selecteren van Haaland. 

Sambonhof

Ik had Haaland cappie gemaakt deze ronde en hij heeft er gelukkig 2 in gelegd. Helaas had ik ook De Ketelaere in mijn team die niet in de basis stond bij Atalanta, maar ik ben toch tevreden met mijn 906 punten

Peli
Sjarls
Pakken mensen deze ronde Haaland of wachten ze op Feyenoord om Haaland te pakken? 

Want als Haaland in Trauner z'n broekzak terecht gaat komen is het wel nuttig hem te pakken?

Laatst gewijzigd
1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.