Scorito - Champ Coach

1 2 3 4 »
Nijmos
Neko136
Vond het leuke aan dit spel altijd dat je een Haaland, Hakimi en Mbappé selecteren moest compenseren...

Hier was in het champ coach format toch geen reet aan? Zo'n city speelde 3x met het B-team en de variantie was gigantisch. Nu is het veel meer puzzelen. Wel eens met wat reddevil zegt: meer beperkingen graag. Spelers ook in de ko maar 1x kiezen, geen el en conference, en liefst gewoon 11 basisspelers kiezen en 4 bankzitters a la topcoach. Dat maakt dat je in de poulefase 120 spelers gebruikt ipv 56

Hassan de Mosselman
Nijmos
Hier was in het champ coach format toch geen reet aan? Zo'n city speelde 3x met het B-team en de var...

Ik zou in de KO-fase niet pleiten voor 11 basisspelers en 4 bankzitters. Dan hou je echt niemand meer over in de finale. Tenzij je bankzitters tweemaal mag gebruiken, maar dat wordt wel erg omslachtig allemaal.

Ik vind de huidige opzet eigenlijk wel goed, al hoeft de EL en zeker de ConL er van mij niet zo bij. Zeker gezien je in de ConL gewoon elke keer vier spelers van Chelsea kan nemen, die zijn dusdanig veel sterker dan de tegenstand. EL is vaak nog wel vergelijkbaar qua statuur.

Jo de Haan

Harry Kane incasseerde zaterdag tijdens de 0-0-draw tegen Leverkusen een klap in het aangezicht. Daardoor trainde de Engelse spits maandag niet mee bij Bayern München. Afwachten of hij speelklaar raakt. Vincent Kompany heeft er alvast goeie hoop in. 

"Het is niet echt ernstig. Dinsdagochtend zullen we zien hoe hij zich voelt, maar ik denk dat het wel meevalt", vertelde de Belgische coach op zijn persmoment. 

Als ik dit zo lees gaat hij gewoon spelen, dus ik durf het wel aan. Jullie ook?

Hassan de Mosselman
Jo de Haan
Harry Kane incasseerde zaterdag tijdens de 0-0-draw tegen Leverkusen een klap in het aangezicht. Daa...

Als ik hem laat spelen, is het natuurlijk ook mijn captain. Ik durf het denk ik wel aan, maar vind het ook wel risicovol.

Tubbes

Kane speelt bij mij 100% en ook Cap.

Hij is super fit en makkelijker gaat hij ze niet meer krijgen.

dawizz

Ik neem hem ook zeker mee, maar vind het een te groot risico om hem ook te cappen. Mijn capitano is de Ketelaere deze ronde.

dawizz

Guirassy captain deze ronde 

Aanklampen
dawizz
Guirassy captain deze ronde   

Waar shop jij nog meer? Benfica thuis is ook kwetsbaar.

Hassan de Mosselman

Ik shop bij Inter, RM, Barca en Club deze ronde.

dawizz

3x Dortmund, 2x Inter, 1x Club Brugge en mijn tweede spits ben ik nog niet uit, neig naar Pavlidis die de vorige thuiswedstrijden tegen barca behoorlijk op schot was...

Jo de Haan

2x inter 2x Barcelona 1x dortmund 1x Leverkusen (omdat wirtz zo'n ontzettende wereldtopper is die wil ik toch nog ff kunnen inzetten:p). Raar trouwens dat olmo als aanvaller in het spel staat... Nu maar pedri gekozen. Succes allemaal 

Ben Nihilisty

Toch ook weer best een lastige ronde dankzij het nieuwe format, waarin de 'duidelijkste' favorieten weer eerst uit spelen. Ik klik Josep Martinez er in ieder geval wel in; zie niet veel ploegen een grotere kans maken op de 0 dan Inter, en Yann Sommer z'n terugkeer wordt nog voor de internationale break verwacht. M.a.w.: mocht Inter verder komen, dan heb je de 1e keeper van Inter gewoon nog ter beschikking. 

Karperdrol

Keepertje van Inter heb ik ook.

in eerste instantie was het idee om ook een verdediger te nemen van Inter, maar door alle blessures zal Dumfries naar linksback gaan en Pavard naar rechts denk ik??

klinkt voor mij niet heel interessant. Jullie nog ideeën?

Squender

Wellicht toch een gokje op een PSV'er en/of Feyenoorder?

Beide een thuiswedstrijd, tegen een tegenstander die in het geval van Arsenal nauwelijks stootkracht heeft voorin. En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Inter in uitwedstrijden in de CL niet zo veel scoort dit seizoen? 

Dan is een Hancko wellicht nog een leuk gokje. Ga er een beetje van uit dat hij de strafschoppen neemt nu Timber er niet is. 

dawizz

Hoop dat je niet voor een PSV verdediger bent gegaan...

Squender
dawizz
Hoop dat je niet voor een PSV verdediger bent gegaan...

🤣🤣🤣

Godskolere nou. Wat een afgang he. Gelukkig geen PSV'ers meegenomen nee.

Wel 2 mannen van Dortmund,  dat is ook geen succes geweest.... 

dawizz

Tja, ik had er zelfs 3 van de geel-zwarten. Ben al een tijdje geleden begonnen met een vrije val en er lijkt geen einde aan te komen 😔

Jo de Haan

Voor deze week 2x inter 3x Barça en middenveld ga ik nog ff over brainstormen. Arsenal is interessant maar zal me niks verbazen als er paar wissels plaatsvinden.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.