Wielermaster CQ-Spel 2025 - Divisie 2

1 2 3 4 5 6 »
Maillot à Pois

Nu met de Tour Down Under de eerste WorldTour wedstrijd alweer achter ons ligt, is het juiste moment aangebroken om een eerste tussenstand te delen. En dankzij esims kunnen we dat in een mooi formaat doen. Op de schermafbeeldig hieronder krijg je een overzicht te zien van de stand, op esims' website kan je ook de details per team bekijken. Hartelijk dank hiervoor, esims!

ZwiebelD kon duidelijk niet wachten tot het seizoen eindelijk weer begon, want hij is werkelijk als een razende uit de startblokken geschoten. Dankzij Jhonatan Narvaez, Luke Plapp én Oscar Onley neemt hij onmiddellijk een straat voorsprong op de rest. Wakker worden jongens, we zijn begonnen! Vooral die drie daar achterin, die daar nog zonder punten staan te blinken. Gelukkig is dit geen afvalkoers, Ab Normaal 😜

000231.png

VincentK

Ik heb nog eens goed naar mijn team gekeken en ondanks deze start maak ik mij niet druk. Leuk dat ik jullie dadelijk allemaal zie, bij het passeren op de  ranglijst ;-)

Mooi overzicht trouwens @MaP!

ZwiebeLD

Zonder echt zware klassementsmannen in mijn team ga ik deze eerste plaats wel weer afgeven, maar we kunnen er maar van genieten zolang het blijft duren! Een beetje op z'n O'Conners in de Vuelta!

Leukefans

Wat een indrukwekkende oogst al ZwiebelD, ik dacht dat ik al redelijk gestart was...
Zelf sta ik in ieder geval onder de mensen, klaar om binnenkort aan het echte sprokkelen te beginnen! 

Dank aan Esims en Maillot a Pois voor de tussenstand en het mooie formaat!

kartje

16 punten het is een start :D 

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.