Waar reed ik XI

1 2 ... 5 ... 10 11
achtpuntzes

die ziet er al beter uit klootje, het pretpark is Tivoli.
edit; je hebt de hele route al gevonden zie ik.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Dat ziet er goed uit klootje, als je het zo leest eigenlijk heel voor de hand liggend, maar dat is meestal zo.

Zat zelf te klooien met Chaves en Pessoa (dichter) in Portugal, maar weer te ver weg van de geboorteplaats van Joaquim Agostinho.

Klootje Kriekeljon

Klopt.

Ik stop zelf eigenlijk expres altijd een algemeen kennisfeitje in de opdracht zodat je al enigszins gericht kunt gaan zoeken. Anders wordt het vaak wel heel erg random.
In dit geval was mijn aanknopingspunt dus de tip dat het om een actieve kleine klimmer ging. Alle wielrenners wordt wel heel lastig. Net zoals alle dichters/regisseurs uit alle landen.

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

Punt voor klootje.

Ik dacht dat het pretpark de opgave niet te moeilijk zou maken. En ook de aanwijzingen voor Lolita leken me goed te doen. De lat moet ook niet te laag liggen met de kleppers die in dit spelletje aan de start staan...

Klootje Kriekeljon

5 Pédaleur de charme
3 Achtpuntzes
2 Monsalve
2 Klootje Kriekeljon
1 Hiddenz
1 Jacco van Stierop

Ik begin in een plaats aan een baai die doet denken aan een mislukte invasie. Al snel krijg ik problemen met de fiets en zie mezelf gedwongen mijn zadel te laten repareren in het plaatsje verderop. Dan zie ik vlak voor het landhuis een religieuze tent van samenkomst staan, maar aan mij is dat niet besteed dus ik reis verder naar het land van de esdoorn. De in de buurt wonende apen spreken er geen woord Frans dus probeer ik het verderop nog maar eens in lager gelegen land. Op een van de uiterste punten van een nabij gelegen landtong stap ik aan boord van een bootje die me via een rondborstig eilandje naar de overkant brengt. Daar fiets ik verder naar een plaats waar ik op al mijn wensen bediend zal worden. Mijn eindbestemming is een plaats waar Cartman uit South Park zeker niet heen zal gaan.

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

Voorlopig gestrand in de Varkensbaai. Geen aap of esdoorn te zien.

Klootje Kriekeljon

Je zit niet goed, maar wel op de goede gedachte. Invasie mag je ook vervangen door landing.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Volgens mij wel het juiste halfrond maar dan een stuk noordelijker. Maar ook ik loop verder verdwaald rond.

achtpuntzes

hoewel te voor de hand liggend toch maar even in Canada gekeken maar niets. het bikini atol ligt midden in de oceaan, ook daar geen verdere aanknopingspunten.

Klootje Kriekeljon

Pédaleur zit best in de buurt, ook op het noordelijke halfrond idd. Maar ik zou dan weer niet naar het noorden gaan als ik op Cuba zat.

Blijft dus niet heel veel noordelijk halfrond over ;)

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

hmmm ik heb een spoor...

Jacco van Stierop

Kan het tot de bootoversteek volgen...

achtpuntzes

zet me anders eens op het spoor, Jacco ;)
ben southpark fan, dus... niks met Jew in de buurt? ')

Klootje Kriekeljon

Het plaatsje waar ik op al mijn wensen bediend zal worden is volgens mij eenvoudig te vinden, lijkt net alsof het vol met pinguïns zit daar. Mijn eindbestemming herken je als je South Park kent. Want zoals 8.6 zegt, Cartman heeft een hekel aan Jews maar ook aan...

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

ehh zit te dobberen op zee.

Ken die hele Cartman en southpark niet, is dat van TV of zo? Iets uit de hiphop?

Je moet wel degelijk naar Canada, maar niet naar het land!

Klootje Kriekeljon

Jacco, eindbestemming is een land waar je maar 1 product kunt kopen. Daarmee kun je heel veel, zoals koken en bier maken.

edit: wordt lastig met mijn aanwijzing als je South Park niet kent. Maar denk dat alle spelers het met me eens zullen zijn dat Jacco hem eigenlijk al opgelost heeft....

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Het begint met waar D-day begon in ieder geval

O kreun, dat laatste stukkie....

Klootje Kriekeljon

D-Day begon er niet hoor. Maar de mislukking in mijn beginplaats speelde zeker een rol in de voorbereiding op D-Day.

Jacco van Stierop

Nou ja, zoiets bedoel ik.

Eh, nee, de eindbestemming zie ik niet. Koken en bier?

Jacco van Stierop

Cartman, o ja, ik ken het heel vaag...

Klootje Kriekeljon

Ik begin me af te vragen of je wel goed bent gevaren. ;)

Zoveel dorpen zijn er hier niet, duidelijk maar eentje die een land is waar ze maar 1 product verkopen. Als ik wat verder inzoom op de kaart dan ligt ten noorden van me een Joodse berg, ten westen van me een berg met stenen. Onder me een plek waar meer dan waarschijnlijk veel Aziaten te vinden zijn.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

De kapitein had 'm inderdaad goed geraakt en was een beetje uit koers geraakt.

Je bedoelt die heuvel met al die zionisten?

Jacco van Stierop

gember?

Jacco van Stierop

Gingerland

Klootje Kriekeljon

Jawel pintje.. eh puntje voor Jacco!

1 2 ... 5 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.