Klopt.
Ik stop zelf eigenlijk expres altijd een algemeen kennisfeitje in de opdracht zodat je al enigszins gericht kunt gaan zoeken. Anders wordt het vaak wel heel erg random.
In dit geval was mijn aanknopingspunt dus de tip dat het om een actieve kleine klimmer ging. Alle wielrenners wordt wel heel lastig. Net zoals alle dichters/regisseurs uit alle landen.
5 Pédaleur de charme
3 Achtpuntzes
2 Monsalve
2 Klootje Kriekeljon
1 Hiddenz
1 Jacco van Stierop
Ik begin in een plaats aan een baai die doet denken aan een mislukte invasie. Al snel krijg ik problemen met de fiets en zie mezelf gedwongen mijn zadel te laten repareren in het plaatsje verderop. Dan zie ik vlak voor het landhuis een religieuze tent van samenkomst staan, maar aan mij is dat niet besteed dus ik reis verder naar het land van de esdoorn. De in de buurt wonende apen spreken er geen woord Frans dus probeer ik het verderop nog maar eens in lager gelegen land. Op een van de uiterste punten van een nabij gelegen landtong stap ik aan boord van een bootje die me via een rondborstig eilandje naar de overkant brengt. Daar fiets ik verder naar een plaats waar ik op al mijn wensen bediend zal worden. Mijn eindbestemming is een plaats waar Cartman uit South Park zeker niet heen zal gaan.
Het plaatsje waar ik op al mijn wensen bediend zal worden is volgens mij eenvoudig te vinden, lijkt net alsof het vol met pinguïns zit daar. Mijn eindbestemming herken je als je South Park kent. Want zoals 8.6 zegt, Cartman heeft een hekel aan Jews maar ook aan...
Jacco, eindbestemming is een land waar je maar 1 product kunt kopen. Daarmee kun je heel veel, zoals koken en bier maken.
edit: wordt lastig met mijn aanwijzing als je South Park niet kent. Maar denk dat alle spelers het met me eens zullen zijn dat Jacco hem eigenlijk al opgelost heeft....
Ik begin me af te vragen of je wel goed bent gevaren. ;)
Zoveel dorpen zijn er hier niet, duidelijk maar eentje die een land is waar ze maar 1 product verkopen. Als ik wat verder inzoom op de kaart dan ligt ten noorden van me een Joodse berg, ten westen van me een berg met stenen. Onder me een plek waar meer dan waarschijnlijk veel Aziaten te vinden zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.