Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 122 123 124 125
S. Morgenstern
kelderfan
Vraag dat eens aan Westie. Die is nog zoekende. Tadej Pogacar heeft weinig zin meer in Tour de Franc...

Oké, jou was alsnog alles duidelijk? Ik dacht dat je meer onderbouwing nodig vond. 

S. Morgenstern
kelderfan
Waarom, want Wout wil die twee koersen nog steeds binnenhalen.

Zeker! Zullen zijn hoofddoelen blijven, maar ik verwacht dus anders dan afgelopen seizoenen, toen alles moest wijken. Die lijn trek ik door naar de tactiek voor de Tour.

Laatst gewijzigd
AWestie

TVL moet ook gewoon hopen op ploegen die met hun kunnen wedijveren want ze kunnen niet alles alleen zoals je deze Tour ziet.

het zegt al alles dat we Vingegaard ook gewoon al schriftelijk op plek twee kunnen zetten van tevoren. Binnen nu en twee jaar hebben TVL, Lidl en Redbull elkaar nodig om van UAE te winnen.

jumbovma

Ze verspelen zo nog even het ploegenklassement als het zo doorgaat! Kuss jorgenson weer gelost?? 

AWestie
jumbovma
Ze verspelen zo nog even het ploegenklassement als het zo doorgaat! Kuss jorgenson weer gelost?? 

Yates is de eerste tweede renner van een ploeg in koers nu en Campenaerts is ook niet ver, dus ik verwacht geen verlies daar.

kelderfan

Net niet blijft 't ding van deze TdF voor Jonas Vingegaard; gelukkig wint een Nederlander Thymen Arensman. Maar Jonas wint wel 't sprintje met Tadej. Dat mag toch wel even worden genoemd. 

Oh, ja de bloemen voor Victor Campenaerts.

Laatst gewijzigd
jumbovma
AWestie
Yates is de eerste tweede renner van een ploeg in koers nu en Campenaerts is ook niet ver, dus ik ve...

Klopt je had gelijk! Zo zag het er tijdens de rit niet uit, campenearts  is echt ongelooflijk sterk deze tour!

BraboCycling
kelderfan
Net niet blijft 't ding van deze TdF voor Jonas Vingegaard; gelukkig wint een Nederlander Thymen Are...

Pogacar sprintte niet vol, bewust. 

Jonas kon niet anders dan dit proberen, na de vele malen dat ie op een counter werd getrakteerd de afgelopen weken. Pogacar is gewoon een machine.

En je ziet dat het team ook menselijk is wat logisch is na gisteren, al zie je dat bij UAE dan weer niet met name bij Wellens en Narvaez 

xistnc
jumbovma

Ze lopen tien minuten uit. Heb jij een andere etappe gekeken?

tdola

Balen blessure lemmen (gebroken schouderblad), reed vorig jaar vrij sterk najaar, hoopte ik weer op dit jaar...de vraag of/wanneer ie weer rijdt dit seizoen,  schat zo maar 6-12 wkn eruit.

Bimbo Visma

Kelderman +2

kelderfan
Bimbo Visma
Kelderman +2

Ja, dat zag ik net op de buis voorbij komen. Jammer voor Lemmen. In de training en dan zo'n val. 

AWestie

Kelderman werd ook gevraagd of Jonas all-in ging vandaag:"daar leek het niet op hè"

tdola

Kelderman geeft in de avondetappe aan dat ie de vuelta gaat rijden.

Dat maakt dan: vingegaard, kuss, jorgenson (pagina 121 artikel), kelderman, tulett, van baarle (wrs), zingle (als fit, is ie op trainingskamp met kelderman?).

Nog 1 plekkie wrs 1 vd volgenden meest wrs: valter, hagenes (dacht dat die zou gaan), campenaerts?

kelderfan

Ja volgens mij is dat een inkopper, want ook de ploegsite bevestigd en ja Vingegaard, Kuss en Jorgenson gaan op herhaling en krijgen gelukkig Kelderman mee en ik denk dat Campenaerts mee gaat.

Reizende ster
T80JZ
Topsporters zitten anders in elkaar. Poulidor en Zoetemelk hebben het ook lang volgehouden om te str...

Zolang Pogacar er is en in normale doen gaat Vingegaard geen tour meer winnen. 1 op 1 is Pogacar gewoon beter op elke onderdeel van het wielrennen. Kwa ploeg doen ze ook zeker niet onder voor Visma. Pech met Almaida dit jaar en dan hebben ze nog Ayuso en Del Torro achter de hand. 2e wordt Vingegaard toch wel,hoef je geen hele ploeg voor op te offeren. 2 helpers voor Vingegaard en de rest voor etappe zeges. Wat dat betreft is het jammer dat Kooij zo vroeg al heeft besloten te vertrekken. 

S. Morgenstern

Hagenes naar de Vuelta lijkt mij bijna een must met het oog op zijn ontwikkeling. 

S. Morgenstern
Reizende ster
Zolang Pogacar er is en in normale doen gaat Vingegaard geen tour meer winnen. 1 op 1 is Pogacar gew...

Kooij zou bij deze ploeg nooit de ploeg om zich heen krijgen die hij volgend jaar bij Decathlon mee krijgt. Daarnaast zag hij hier Brennan opkomen, die zich makkelijker laat inpassen in een ploeg met meerdere doelen. Heeft gewoon de beste keuze gemaakt voor zichzelf. 

T80JZ

Helemaal mee eens over Hagenes. Zou bizar zijn als ze hem niet meenemen. Hagenes kan heel belangrijke schakel in de klassiekerploeg worden. Heeft dit jaar stappen gemaakt en kan met de deelname aan de Vuelta verder groeien. Maar is Zingle al zeker dan? 

Vuelta ploeg samengesteld om Trine te vreden te stellen.  

Laatst gewijzigd
xistnc

Misschien de deelname van Jorgenson aan de Vuelta heroverwegen? Die lijkt me zodanig naar de t*ring, dat het schadelijk zou kunnen zijn. 

Laatst gewijzigd
ComebackWout

Misschien is Trine tevreden met deze Tourploeg voor 2026:

Jonas Vingegaard, Sepp Kuss, Simon Yates, Wilco Kelderman, Ben Tulett, Bruno Armirail, Victor Campenaerts, Timo Kielich.

Alle ballen op Jonas. Geen sprinters of renners voor ritoverwinningen. Trine zal tevreden zijn.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Trine wil Jonas vaker thuis om zich heen hebben toch? Waardoor er mede dit jaar al een hoogtestage vroeg i  het seizoen is overgeslagen. Wanneer daar nog meer bij komt, dan kun je moeilijk ook nog verwachten dat de ploeg volledig wordt ingericht op het ondersteunen van Vingegaard. 

kelderfan
ComebackWout
Misschien is Trine tevreden met deze Tourploeg voor 2026: Jonas Vingegaard, Sepp Kuss, Simon Yates,...

Nou ik ben ook tevreden, want Kelderman staat in de opstelling. Alleen waarom Kielich. Voor zijn ontwikkeling? Dan zou ik opteren voor Nordhagen.

kelderfan
S. Morgenstern
Trine wil Jonas vaker thuis om zich heen hebben toch? Waardoor er mede dit jaar al een hoogtestage v...

Ja, maar wil Jonas dat ook. Hij is wel van het verschuilen, waar de analisten grote moeite mee hebben. Pogacar ziet slecht uit en is ook erg moe. Dat zegt hijzelf: "Pogacar legt uit wat zijn gedachtes waren bij het bekampen van Arensman én Vingegaard in Tour de France-rit richting La Plagne | Indeleiderstrui.nl";

Jonas Vingegaard heeft de kans voorbij laten gaan op La Plagne. Dat kan alleen maar betekenen, dat hijzelf ook niet meer de benen had om nog iets te proberen. Hopelijk gaat dat in de Vuelta een stuk beter.

ComebackWout
kelderfan
Nou ik ben ook tevreden, want Kelderman staat in de opstelling. Alleen waarom Kielich. Voor zijn ont...

Het was niet serieus bedoeld. Visma/Lab zal normaal niet rekening houden met Trine. Met Kielich type Benoot gekozen, die selecteren ze normaal bij Visma. Nordhagen is een uitstekende optie om klimtrein te versterken.

1 2 ... 122 123 124 125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.