Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 »
kelderfan

Kevin Vauquelin is zeker een goede kandidaat om er bij te halen voor wielerjaar 2026. Ik had eigenlijk gehoopt, dat hij dit jaar al zou aansluiten. 

Fanny

Prachtige en grappige podcast met Jonnie Seriese en Bram Tankink thuis bij Koen Bouwman in Ulft waar zijn wielerhistorie/leven tot nu toe wordt doorgenomen.

De Rode Lantaarn - S40E15: Special: Koen Bouwman

Yeez

Alle ploegen van tvl zijn weer op trainingskamp. De beloften langlaufen in Noorwegen, de dames trainen rondom Platja d' Aro en de mannenploeg zit in Oliva

Fanny

Bouwman nam een lastige beslissing om te vertrekken naar Jayco ondanks een aanbieding van Visma Lab  en omdat hij het er fijn had.

Openhartige Bouwman noemt grote verschillen Visma en Jayco-AlUla, dat hem meteen verrast met kamergenoot | Indeleiderstrui.nl

tdola

Geen 30e allround/bergop renner meer voor visma lab!?

Eiking nu ook vd markt bijv.

Rahim Vlasblom
admin

@tdola nee lijkt me niet... selectie is vrij uitgebalanceerd nu en effectief hebben ze 3 renners meer dan vorig jaar. En gezien het feit dat ze de programma's nu aan het maken zijn lijkt het erop dat dit de selectie is voor komend jaar.

kelderfan
Rahim Vlasblom
@tdola nee lijkt me niet... selectie is vrij uitgebalanceerd nu en effectief hebben ze 3 renners mee...

Ik ben 't met je eens, dat 't team uitgebalanceerd overkomt. Zij hebben wel 5 neo's in 't team opgenomen. Dat wordt dan wel schuiven in de opstellingen. Nu Lemmen mee gaat op hoogte (Teide) wordt 't al een puzzel om in Australie met een uitgebalanceerde selectie te beginnen. Gloag is op de weg terug na blessure en Tijmen Graat zal 't als neo toch niet alleen moeten klaren om de knikkers. Gaat 't team dan met de sprinttrein naar 't warme Australie?

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

@Kelderfan ze hebben 29 renners .... ze zullen toch wel 7 renners weten te vinden die naar Australie kunnen. Ze hebben nu al Graat, Gloag, van Baarle en Tulett voor de TDU. Die overige 3 komen ook best wel ergens uit de hoge hoed van de ploeg. 

AWestie

Is mijn bericht wel te zien?

Laatst gewijzigd
baukeingeel

Weten we al iets over de jaarlijkse datum van de presentatie? Heb in mijn hoofd dat die normaal altijd ergens rond de kerstperiode is. Nu Roglic en Pogacar hun programma bekend hebben gemaakt, begin ik ook wel benieuwd te worden naar de programma's van de Visma's namelijk. Zag hier en daar geruchten over dat Van Aert hetzelfde gaat doen als vorig jaar, met trainingskampen, dus dan geen Strade en (vooral) San Remo? Betekent dat ook dat ie weer naar de Giro wil? En natuurlijk gaan er al maanden geruchten over Vingegaard naar de Giro, al komt dat van geen een bron dicht bij Visma. 

Harryt

De organisatie van PN heeft alvast aangekondigd dat Vingegaard aan de start zal verschijnen.

WoutvoorGoud

Teampresentatie zou zijn 14 januari 2025 vanuit Spanje. Zie blad 1 bovenaan.

Laatst gewijzigd
Harryt

Ook Jorgenson is aangekondigd als starter in P-N. 

Yeez

Dat Jorgenson in Parijs-Nice start krijg ik nergens gevonden. Graag even een quote of link

Rahim Vlasblom
admin

De teampresentatie is inderdaad op 14 januari maar er is geen echt teamdag zoals we gewend zijn. Er is alleen toegang voor de media en er zal vooraf al wat interviews worden gedeeld maar er is dus geen livestream of iets dergelijks 

AWestie

Als je ook zag hoe weinig het live gekeken werd, heeft het weinig zin om uit te zenden.

Op welke nieuwe kledingsponsor hopen jullie?

kelderfan
AWestie
Als je ook zag hoe weinig het live gekeken werd, heeft het weinig zin om uit te zenden. Op welke ni...

Als ik kijk naar 't programma van Pogacar & Co. dan gaan mijn tanden wateren. Ik hoop toch niet dat ik moet wachten tot 14 januari a.s. om te zien hoe de bijtjes 't gaan invullen. Want 't nieuwe seizoen begint toch te kriebelen.

kelderfan
Harryt
Ook Jorgenson is aangekondigd als starter in P-N. 

Ja de link mis ik. Maar 't lijkt mij niet verkeerd, dat Vingegaard en Jorgenson met elkaar optrekken. Dan zou ik ook Kelderman toevoegen.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.