Prachtige en grappige podcast met Jonnie Seriese en Bram Tankink thuis bij Koen Bouwman in Ulft waar zijn wielerhistorie/leven tot nu toe wordt doorgenomen.
Bouwman nam een lastige beslissing om te vertrekken naar Jayco ondanks een aanbieding van Visma Lab en omdat hij het er fijn had.
Ik ben 't met je eens, dat 't team uitgebalanceerd overkomt. Zij hebben wel 5 neo's in 't team opgenomen. Dat wordt dan wel schuiven in de opstellingen. Nu Lemmen mee gaat op hoogte (Teide) wordt 't al een puzzel om in Australie met een uitgebalanceerde selectie te beginnen. Gloag is op de weg terug na blessure en Tijmen Graat zal 't als neo toch niet alleen moeten klaren om de knikkers. Gaat 't team dan met de sprinttrein naar 't warme Australie?
Weten we al iets over de jaarlijkse datum van de presentatie? Heb in mijn hoofd dat die normaal altijd ergens rond de kerstperiode is. Nu Roglic en Pogacar hun programma bekend hebben gemaakt, begin ik ook wel benieuwd te worden naar de programma's van de Visma's namelijk. Zag hier en daar geruchten over dat Van Aert hetzelfde gaat doen als vorig jaar, met trainingskampen, dus dan geen Strade en (vooral) San Remo? Betekent dat ook dat ie weer naar de Giro wil? En natuurlijk gaan er al maanden geruchten over Vingegaard naar de Giro, al komt dat van geen een bron dicht bij Visma.
Als ik kijk naar 't programma van Pogacar & Co. dan gaan mijn tanden wateren. Ik hoop toch niet dat ik moet wachten tot 14 januari a.s. om te zien hoe de bijtjes 't gaan invullen. Want 't nieuwe seizoen begint toch te kriebelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.