Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 3 »
Rahim Vlasblom
admin

Hij gaat naar WV de jonge renner en dan volgend jaar of naar de WT ploeg of de opleindingsploeg.

AWestie

Ik blijf wat ongemak houden bij die ellenlange contracten.

tdola

Naast graat en van baarle ook huising dus naar Australië voor 1e race (en zag hier eerder gloag en tulett genoemd worden), blijkt uit interview hier.

Als ze cadel evans race ook nog doen zoals t nu lijkt op pcs, dan zou een snelle man mee me niet verbazen (brennan, zingle of evt mclay?).

Laatst gewijzigd
kelderfan
Rahim Vlasblom
Hij gaat naar WV de jonge renner en dan volgend jaar of naar de WT ploeg of de opleindingsploeg.

Robbert wil hem toch eerst in de opleidingsploeg hebben.

kelderfan
tdola
Naast graat en van baarle ook huising dus naar Australië voor 1e race (en zag hier eerder gloag...

Als ik 't zo bekijk dan zal ik mij niet verbazen als Kooij en McLay erbij gaan komen in de opstelling.

Laatst gewijzigd
kelderfan

https://www.cyclingweekly.com/fitness/my-knee-was-broken-into-too-many-pieces-to-count-the-comeback-to-cap-them-all; die Thomas Gloag zie ik wel zitten. Hoe gaat hij 't doen in de Tour Down Under.

En ook Menno Huising zie ik wel zitten voor de AGR. Hij lijkt daarvoor 't type renner.

Rahim Vlasblom
admin

@Kelderfan

quote: Ashlin Barry heeft het echter niet van een vreemde. Hij is de zoon van voormalig profwielrenners Michael en Dede Barry. Nu gaat hij zijn ouders achterna en sluit hij zich in 2025 aan bij JEGG Skil DJR, het juniorenteam dat samenwerkt met de Nederlandse WorldTour-ploeg.

Naar JeGG dus volgend jaar. 

Rahim Vlasblom
admin

@tdola nee ze starten niet in de Cadel Evans great ocean race... heb ik al nagevraagd, die info klopt niet op PCS

T80JZ

'De eerste wedstrijd wordt Kuurne-Brussel-Kuurne op 2 maart, dus er is nog genoeg tijd om weer op gewicht te komen.' Campenaerts bij In de leiderstrui. 

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.