Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 164 165 166 167 »
Yeez

In het nieuwe topic verdergaan?

kelderfan

Nee nog niet denk ik, want dat topic is nog niet volledig zo te zien.

En er komt nu leven in de brouwerij met de invulling van de Giro en Wout die weer hardop denkt aan de Strade en de Milaan-San Remo. Die laatste met ook Brennan hoop ik.

quote: "Dat gebeurde met de sloophamer in het peloton en de aanvalslust van Pogacar. 'Vingegaard heeft echt een team nodig rond zich. Als hij alleen zit, wordt hij heel nerveus en zit hij constant naar links en rechts te kijken. Dan komt Tadej ook naar je toe: "Zie je, zie je? Hij is nerveus hè!"

Vingegaard heeft echt een goed klimmersteam nodig in de TdF, want hij redt 't niet alleen.

Hopelijk wordt 't Giro-TdF voor Jonas Vingegaard met Simon Yates als 1e. Luitenant en mede-kopman.

AWestie

Nee hoor

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wanneer Pogacar naast Politt komt rijden om te zeggen dat Vingegaard alleen zit en nerveus is, dan rijden ze niet bergop.

kelderfan
S. Morgenstern
Wanneer Pogacar naast Politt komt rijden om te zeggen dat Vingegaard alleen zit en nerveus is, dan r...

Dan had je beter moeten lezen, want Pogacar kwam naast Politt rijden en dat was wel degelijk bergop!

S. Morgenstern

Ik lees in jouw quote nergens iets over bergop fietsen. Daarnaast kan ik mij geen rit herinneren waar Kuss, Yates, Jorgenson en Campenaerts er bergop vanaf waren, terwijl Pogacar zelfs nog Politt bij zich had.

T80JZ

Jonas was uitgeput na de Vuelta. Als hij volgend jaar de Giro en de Tour rijdt, dan rijdt hij vier grote rondes in 13 maanden. Wel met een winter er tussen maar toch. Hij moet zeker een keer voor de Giro overwinning gaan maar mij lijkt het verstandiger als hij dat pas in 2027 doet. 

T80JZ

Dat Wout aan de Strade denkt is geen verrassing na zijn opmerkingen na zijn Giro etappe-overwinning in Siena. Toen zei hij dat hij genoten had van het parcours en de afgelopen jaren te weinig de Strade had gereden terwijl dat een van zijn favoriete koersen is. Dat stelt wel vragen over zijn voorbereiding op de klassiekers. 

Ik vond de keuze dit jaar om de hoogtestage later te doen en daarmee koersen als MSR en de Strade over te slaan een logische gezien dat hij in Parijs-Roubaix nooit de vorm haalde die hij wel in de eerste Vlaamse koersen had. Maar misschien was dit jaar daar nog niet het juiste voor vanwege het noodzakelijke herstel van zijn zware blessures. Dat zou ook voor volgend seizoen kunnen gelden. Ik denk dat Van Aert nog een seizoen nodig heeft om helemaal op topniveau te komen. En dan nog zal hij niet het niveau van Pogacar en Van der Poel halen. Maar zijn topniveau heeft hij in ieder geval nodig om een kans te maken. 

Voor dit jaar lijkt het me verstandiger dat hij kiest voor de koersen waar zijn hart ligt dus zeker ook de Strade. Hij zou dan kunnen kiezen voor de voorbereiding die Pogacar ook overweegt namelijk door de Strade de eerste koers van het seizoen te maken en het openingsweekend in Vlaanderen over te slaan. Daarbij heeft Wout het voordeel dat hij uit het cross seizoen komt. Ondanks dat hij dan de voorbereiding op het wegseizoen achter de rug heeft zal het de aanpassing vergemakkelijken.

Het betekent dat hij de Omloop dan niet kan rijden. Maar als hij dan toch een keuze moet maken dan die maar opofferen. Met de E3, Dwars door en de Ronde krijgt hij genoeg kansen om in Vlaanderen te rijden. 

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wie zou dat nou kunnen zijn..

Hopelijk is hij in staat Politt bergop te volgen.

kelderfan
S. Morgenstern
Wie zou dat nou kunnen zijn.. Hopelijk is hij in staat Politt bergop te volgen.

Maurice Ballerstedt denk ik en die kan Politt zeker volgen tijdens de training. Oh, je die rijdt bij andere ploeg.

S. Morgenstern

Oh, dan had ik het weer verkeerd gelezen. Fijn dat jij die verborgen verbanden voor ons bloot legt.

1 2 ... 164 165 166 167 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.