Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 28 29 30 31 »
Cycling

Ik verwacht dat Lemmen de Giro kan vergeten en er gekozen wordt voor een extra knecht voor Kooij in de Giro.

kelderfan
Cycling
Ik verwacht dat Lemmen de Giro kan vergeten en er gekozen wordt voor een extra knecht voor Kooij in...

Daar zou je zomaar gelijk in kunnen krijgen, want ik denk dat Laporte aan gaat sluiten om Kooij en Van Aert te helpen aan de broodnodige zeges.

AWestie
Cycling
Ik verwacht dat Lemmen de Giro kan vergeten en er gekozen wordt voor een extra knecht voor Kooij in...

Laporte toevoegen lijkt me echt zonde van zijn opbouw Kelderfan. Vorig jaar was hij al ingevlogen als lapmiddel en dat werkte ook maar eventjes. Denk je dat er een wissel met Lemmen komt door hem of door de extra aandacht voor Kooij?

S. Morgenstern

Wat is er met Lemmen gebeurd dan? Ik lees nergens iets over een val of iets anders. 

Yeez

@awestie dat werkte eventjes omdat laporte vol op zijn plaat ging

tdola

Geloof ik niks van dat lemmen vervangen gaat worden obv deze parijs nice.

S. Morgenstern

Van Baarle, Affini, Van Aert en Kooij is toch gewoon een kneiter goede trein. Wanneer je dat werk van die eerste vandaag op kunt volgen met een kopbeurt van Affini, dan ga je goed je best moeten doen om niet voorin te zitten in de laatste kilometer. 

Ik zie weinig noodzaak om daar nog iemand aan toe te voegen. Zeker niet Laporte die nu weer met een smalle basis die kant op zou gaan.

Cycling

Ik verwacht de vervanging van Lemmen, omdat op basis van Tirreno meer behoefte aan extra ondersteuning voor Kooij als Yates. Yates is niet de favoriet en hoeft alleen maar goed geplaatst aan de beklimmingen te beginnen. Het kopwerk wordt wel gedaan door UAE en Bora. Tenminste dat is hoe ik het zie

S. Morgenstern

Lemmen start daar toch niet, omdat ze dachten dat ze met Yates een kandidaat eindwinnaar hadden?

Ze willen daar gewoon vier renners die in de lastigere ritten goed uit de voeten kunnen en Lemmen heeft wat dat betreft vorig genoeg aangetoond dat hij op zijn plek is in zo'n selectie.

1 2 ... 28 29 30 31 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.