Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 82 83 84 85
T80JZ

Geweldige overwinning voor Wout. Daar wordt je als fan heel blij van. Top dat alles een keer meezat. En zoals verwacht zou hij weer terugkeren op niveau, maar zoals Thijs Zonneveld ook zei: "Dit is nog niet de allerbeste Van Aert." Hopelijk verder van pech gevrijwaard blijven en nog beter worden dan kunnen we nog vaker genieten, hier en/of in de Tour. 

Simon Yates mooi meegeslopen. Achter del Torro staat iedereen heel dicht bij elkaar. De overwinning van Wout en het resulutaat voor Simon zijn een mooie boost voor de ploeg nadat het de eerste week te vaak net niet goed ging. 

Ook nog een mooie overwinning voor het fenomeen Brennan. Jammer van Zingle gisteren anders had Duinkerke ook nog erbij kunnen zitten. Maar al met al een topdag voor de ploeg. Die kunnen we goed gebruiken. 

Wheely

Dit is precies wat de ploeg nodig had. 

Dave87

Heerlijke overwinning!

kwam uit z'n tenen. 

geweldig hoe Wout op Del Toro kan reageren op 20km! Klasse!

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Moeilijk te begrijpen, maar Wout heeft wel gescoord en ook gekeken naar zijn kopman. VIDEO. Wout van...

Van Aert heeft gelukkig dezelfde vrijheid gekregen als Kelderman gisteren. Stel je voor dat hij op Yates had moeten wachten, omdat het altijd beter is om iemand bij je kopman te hebben. Doodzonde. 

Yates vandaag wel héél goed ook, eerste dag dat hij zich zo sterk toont ten opzichte van andere podium kandidaten. Hopelijk voor hem zet dat zich door naar de bergritten.

kelderfan
S. Morgenstern
Van Aert heeft gelukkig dezelfde vrijheid gekregen als Kelderman gisteren. Stel je voor dat hij op Y...

Hij heeft tegen toro gezegd, dat geen kopwerk doet omdat hij zijn kopman niet op onnodige afstand kon zetten. 

S. Morgenstern

Goede tactiek. Echter volledig voor de ritwinst en niet defensief om de positie van Yates te verdedigen. Wanneer ze daar voor hadden gekozen, dan had Van Aert meer toegevoegd op kop van de groep van Yates, waar hij bij een lekke band ook nog iets had kunnen betekenen.

De Ezel van Eindhoven

Genieten in de Giro vandaag, WvA eerst Yates mooi gepositioneerd bij het oprijden van de eerste strook, daarna steeds zelf perfect gepositioneerd geweest om te kunnen profiteren van de klassementsambities. En om afzien op alle steile beklimmingen en het op wilskracht waar maken, daar moet je mentaal zo sterk voor zijn.

Yates ook sterk teruggekomen naar de tweede groep en als vijfde binnen. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij in de laatste week een top 5 gaat rijden, dromen van een podium als alles meezit...

De Ezel van Eindhoven

Brennan ook weer een beestachtige sprint om Bini te verslaan, prachtig dat juichen op de lijn op volle snelheid. 

https://youtu.be/B9oTeu3A0PA?si=bePbo2VObpnrsrSj

AWestie

Als Kooij deze week niet wint wordt het wel langzaamaan een karige Giro voor hem. Twee strakke kansen en de andere etappes zijn toch te zwaar voor Wout om energie te verspillen. Wagonnetje vlottrekken met Olav en iets minder dubben over Decathlon.

Poeksel

Als hij uitrijdt zijn er in de laatste week ook nog twee kansen voor hem. Voor Wout tel ik deze week vier kansen (inclusief de tijdrit, al verwacht ik hem niet op het podium).

Laatst gewijzigd
AWestie
Poeksel
Als hij uitrijdt zijn er in de laatste week ook nog twee kansen voor hem. Voor Wout tel ik deze week...

Ja dat klopt, maar voor intrinsiek de snelste man van het pak vind ik persoonlijk dat je van 6 sprintkansen de helft verzilveren best een redelijke ambitie is. Dan moet hij deze week wel scoren ;)

Tel je voor Wout ook de sprintkansen van Olav mee, Poeksel?

Poeksel

Nee, wel de punchetappe en twee etappes die naar vluchters kunnen gaan.

T80JZ

Wiggins, Ulrich en Bruyneel over Van Aert, de impact van de valpartijen en de tijd en moeite die het kost om terug te keren op niveau Oud-toppers springen in de bres voor Van Aert: 'Kijk, ik ben zijn grootste fan, esthetisch is hij een van de mooiste renners' | Wieler Revue

AWestie

De Wout die we afgelopen jaar in de Vuelta nog zagen huishouden had ik wel zoveel kans gegeven, maar ik vind nu Monte Berico al spannend onder het motto zwaluw-zomer. Laat staan de Monte Grappa en de Pellegrino voor etappe 11 en 15.

kelderfan
S. Morgenstern
Goede tactiek. Echter volledig voor de ritwinst en niet defensief om de positie van Yates te verdedi...

Quote:WR;"Van Aert had ook nog mooie woorden over voor Del Toro." "Ik moet zeggen dat Del Toro geweldig was. Het voelde een beetje shit voor me om niet mee te rijden, maar hij is ook een rivaal voor mijn ploegmaat Simon Yates. Ik moest het daarom aan hem laten, maar uiteindelijk moest ik er in de finishstrook nog enorm voor vechten."

S. Morgenstern

Ja, ik ken de tactiek. Van Aert reed niet mee, omdat hij naar Yates kon wijzen. Dat hij in het wiel zat van Del Toro, en daarvoor in die van de Ineos mannen, was echter op geen enkele manier om de positie van Yates te verdedigen, maar met het oog op ritwinst.

Wanneer hij voor Yates had gereden, omdat dat altijd beter zou zijn, dan had hij bij Yates moeten zitten. Yates had het tenslotte op enkele stroken knap lastig om in de groep te blijven. Daar is Van Aert uitgezonderd een paar honderd meter voor de eerste strook (nadat Affini Yates kilometers lang voorin had gehouden in die stormloop) echter nooit mee bezig geweest. Begrijp dus niet waarom jij wil doen alsof dat wel zo was.

Goede keuze geweest wat mij betreft, aangezien het hoofddoel hier was om voor ritten te gaan en het klassement van Yates daar in tweede instantie achteraan komt.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Ja, ik ken de tactiek. Van Aert reed niet mee, omdat hij naar Yates kon wijzen. Dat hij in het wiel...

Ja omdat hij en Yates de laatste bijtjes waren, moest hij bij Yates blijven; maar UAE zag 't beter, want El Toro voorop sturen om zijn baasje Ayuso te beschermen was 't recept. Trouwens Simon Yates zag er prima uit en ja hij moest soms door valpartijen weer aansluiten en ja dat kost kracht. Zijn broer Adam blijft 2028 bij zijn club en ik zou derhalve Simon ook langer binden, want met die erbij heeft 't team meer jongens die mee kunnen doen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wij zagen Del Toro schijnen; dus ik ben benieuwd hoe Brennan en Nordhagen 't gaan doen. Want Matthew Brennan zag er prima uit gisteren in rondom Keulen bij natuurlijk de sprint, maar ook bij de heuvels zat hij er goed bij. Wat dat betreft zou 't team die Mattio ook een kans mogen geven, want die is beresterk in Keulen, Bretagne en Roubaix gebleken en dat voor zijn leeftijd. 

S. Morgenstern
kelderfan
Ja omdat hij en Yates de laatste bijtjes waren, moest hij bij Yates blijven; maar UAE zag 't beter,...

Gelukkig bleef hij niet bij Yates! Vond jij echt dat hij dat wel had moeten doen?

UAE had gisteren de kans om Roglic nog veel steviger op achterstand te zetten van Ayuso. Ik weet niet of dit wat dat betreft nu de beste tactiek was, maar alsnog mooi voor Del Toro deze roze trui en wie weet hoe ver hij komt. Eerste aankomst bergop was hij ook al niet met Ayuso bezig, dus wellicht denken ze dat hij het hooggebergte ook overleefd. 

kelderfan
S. Morgenstern
Gelukkig bleef hij niet bij Yates! Vond jij echt dat hij dat wel had moeten doen? UAE had gisteren d...

Nee natuurlijk niet, want  net als bij Del toro was de beste tactiek de aanval, want dan hoeven uae en visma niet te achtervolgen. Dat was voor uae de beste tactiek toch. 

S. Morgenstern

UAE heeft volgens mij Roglic als belangrijkste concurrent en die reed al op achterstand toen Del Toro de eerste keer door trok. Ze hadden samen met Lidl en Bahrein hem op nog veel grotere achterstand kunnen rijden voor hun kopman Ayuso. 

Visma had hoe dan ook niet hoeven achtervolgen voor Yates, behalve op de momenten dat hij er iets achter reed. Van Aert reed ervoor puur voor zijn eigen kansen.

kelderfan
S. Morgenstern
UAE heeft volgens mij Roglic als belangrijkste concurrent en die reed al op achterstand toen Del Tor...

Dat puur zijn jouw woorden,  dus roglic is  de enige concurrent?

S. Morgenstern

Van Aert heeft alleen in de laatste kilometer voor de eerste strook omgekeken naar Yates. Daarna reed hij, met goed recht, volledig zijn eigen koers. Ik zou niet weten hoe je er iets anders in kunt zien.

Roglic is de enige concurrent? Belangrijkste waren mijn woorden..

kelderfan

"Het was geen makkelijke keuze om de Strade niet te rijden. Na gisteren is het nog meer een bevestiging dat het een koers is waar ik een doel van wil maken."; Dus volgend jaar weer de Strade.

AWestie

Zingle was op zijn nek gevallen volgens zijn Instagram, maar alles lijkt in orde te zijn. Hoeven we dus niet lang uit koers te verwachten.

1 2 ... 82 83 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.