Zag bij de lijst van deelnemers mijn eigen naam niet terug maar wel een deelnemer Wilp. Waarschijnlijk ben ik dat (als dit gaat om de lijst gemaild op 01-12 vanaf emailadres [email protected]). Handiger om hiervan mijn eigen naam John Berger te maken?
Of Uijtdebroeks?
Ik vond het erg lastig. Ik heb uiteindelijk 9 renners met de waarde van 0, dit is inclusief de neos. Het voelt als veel te veel, maar hierdoor kunnen er wel wat mooie toppers mee. Zolang die goed scoren moet het goed gaan.
Het moet haast wel Uijtdebroeks zijn, zowel Visma als Belg zijn twee factoren die altijd meehelpen bij de populariteit in spellen op dit forum. Is ook de meest gekozen renner in de tegenhanger van dit spel op een ander forum (waar ik ook meespeel).
Ook wel benieuwd of er mensen na zondag nog Durbridge aan de ploeg hebben toegevoegd met het idee om alvast een eerste renner in de plus te hebben. Zo nee, dan kon ik met de 160 punten van Plapp en Vine wel eens (gedeeld) bovenaan staan in de virtuele stand.
Of Vingegaard. Veel kans dat het iemand van Visma is. Zelf heb ik er 9 uit dat team - dat wordt dus supporteren voor de gele mannen dit jaar. Euh ?
Ook mooi op 11.000 ptn uitgekomen trouwens. Had voor m'n laatste pick 147 ptn over, bleek ik daar Tim Van Dijke voor te kunnen nemen. Het kon slechter.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.