MEGAFLITS WORLD TOUR MANAGER 2025

1 2 ... 5 6 7 8
Martieme Tine
Franco Bitossi
De debutant: oh! Mag je ook 0-punters opstellen? Maar die staan toch niet in de genoemde cq-ranking....

Mijn account inlog (Arry1338) is een beetje verloren, ben plots op dit rare account beland. Anyway, er staat toch ook nergens iets over dat het niet mocht? ^^

Bode80

Morgado is ook goed begonnen. :-)

BK1984
Bode80
Morgado is ook goed begonnen. :-)

Mooie renner, natuurlijk ook meegenomen in mijn team. Gaat dit jaar nog mooie dingen laten zien

Laatst gewijzigd
Bode80

Ben benieuwd naar de teams...

@Rahim: wanneer verwacht je die te kunnen toevoegen?

Sies

Rahim heeft bij mij aangegeven momenteel niet in de gelegenheid te zijn om de teams te verwerken. Ik ga hier mee aan de gang de komende dagen, nog even geduld allemaal aub!

BK1984
Sies
Rahim heeft bij mij aangegeven momenteel niet in de gelegenheid te zijn om de teams te verwerken. Ik...

Fijn dat jij het oppakt Sies!

arviidd

Lekker bezig Sies!

Tom Cockpid

Dank Sies! Benieuwd!

Tom Cockpid

Niet dat het meetelt natuurlijk, maar het gehele podium van het WK veldrijden (MvdP, WvA en Nys) zit in m'n team. Belooft hopelijk wat voor het wegseizoen.

Sies

Vooralsnog ben ik nog behoorlijk in strijd met het excel format waar dit spel altijd in is gespeeld.....

Bode80

Als ik moet meedenken, laat het gerust weten!

esims5.0
Laatst gewijzigd
Bode80
esims5.0
Het origineel

Ik heb chatgpt gebruikt om het totaal aan gebruikte CQ punten van mijn team te laten optellen. Fingers crossed dat dit goed is gegaan. ;-)

VincentK

Eigenlijk wil ik dadelijk wel bij andere spellen gaan kijken of A.I. mij een overzicht kan geven per renner (die renners waarin ik geïnteresseerd ben) waarin staat of hij wel of niet voor bepaalde koersen is opgesteld. Ben vast niet de enige die dat gaat doen. 

Sies

Ik kom er helaas niet uit en heb het terug gegeven aan Rahim. De gebruikte formules zijn voor mij helaas onbekend.

esims5.0

Ik wil het wel oppakken eventueel.

BK1984

Ik heb goede excel kennis dus mochten jullie er niet uitkomen dan stel ik me beschikbaar

Bode80

Ik kan ook helpen. Laat maar weten.

arviidd

Genoeg mensen die willen helpen zo te lezen. Wordt hier iets mee gedaan? Het blijft zo stil.

BK1984

Ik ben op dit moment bezig om alle teams in kaart te brengen en de eerste scores met jullie te delen. Jullie horen spoedig van mij

ivo001

Top @Bk1984, wordt gewaardeerd!

BK1984

Ik ga nog 4 teams toevoegen die niet in het overzicht staan: Ledeganck, Koekebakkker, RienK en Meesterknecht. Maakt een totaal van 44 teams

BK1984

Arry1338: ik heb Hatherly Alan verwijderd uit je team omdat hij 18 punten had in 2024

BK1984

Arvidd: ik heb Nordhagen, Kajamini en Van Bekkum verwijderd uit je team, deze hadden 335 punten in totaal

BK1984

Gerrit Glomser: je hebt verkeerd geteld en komt uit op 11.214 punten. Ik heb daarom Brent van Moer uit je team verwijderd om onder de 11.000 te komen

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.