Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 125 ... 148 149
De Tourminator

Dat is tenminste een tempo rijden en aanvallen. Minuutje al voor, Ganna zal er misschien nog worden afgereden op de Poggio, maar de 2 klasbakken zijn er vandoor👌

KV
nasibal
Heb uiteindelijk voor Milan moeten kiezen. Gelukkig is het een spelletje over meerdere wedstrijden....

Hopelijk dan ook de Pid-Poel wissel uitgevoerd om de schade te beperken? ;-)

nasibal
KV
Hopelijk dan ook de Pid-Poel wissel uitgevoerd om de schade te beperken? ;-)

Haha ja, de valpartij van JP behoedt me hier indirect voor heel zuur puntverlies ;) 

Het effect van geen Milan in de punten valt gelukkig ook allezins mee. Benieuwd wat Stuyven overkomen is, dat was de beste trek op de cipressa en leek er na de poggio niet eens meer bij te zitten. 

Punct

Zo, hoe lang duurt het voor je meer dan 10 renners kunt tonen :)

KV
nasibal
Haha ja, de valpartij van JP behoedt me hier indirect voor heel zuur puntverlies ;)  Het effect van...

Zat er gewoon bij hoor

BigMig
nasibal
Haha ja, de valpartij van JP behoedt me hier indirect voor heel zuur puntverlies ;)  Het effect van...

Zou het dan tóch zo zijn dat Stuyven geknecht heeft voor een teamgenoot?;)

nasibal
BigMig
Zou het dan tóch zo zijn dat Stuyven geknecht heeft voor een teamgenoot?;)

Precies 0 kans. Het was ook tekenend dat Ciccone gewoon de kop pakte terwijl Stuyven lekker met Pedersen aan het kletsen was achterin. Milan zat er ook al niet meer bij en Pedersen was op de Cipressa even gelost, het gat was 45 seconden. Stuyven die daar nog eens op kop doorgetrokken heeft geloof ik geen woord van. Dan was hij waarschijnlijk ook samen met Ciccone en Kirsch over de finish gekomen. 

Dat het zn eer te na is om daarna in deze groep nog een sprintje te trekken is wel jammer. 

Laatst gewijzigd
oli4g

Blijkbaar een valpartij aan de voet van de cipressa rond p8, waardoor een grote groep stil stond.

ditisdavid

1 (C1), 3 (C2), 5 en 7 (C3). Verder helemaal niets maar wel gigantisch gestegen, het blijft een kopmannenspel.

Wel opvallend dat meer dan de helft van de Gannakiezers hem niet heeft gecapt, waarvoor heb je hem dan mee?

Laatst gewijzigd
Astarloa

Prachtige koers gezien met persoonlijk een mooi resultaat. 99,7% nu maar Parijs is nog ver. 

BigMig
nasibal
Precies 0 kans. Het was ook tekenend dat Ciccone gewoon de kop pakte terwijl Stuyven lekker met Pede...

Ah, ik kan me voorstellen dat hij Meds ergens nog naar voren heeft gereden of gepositioneerd, maar ik weet ook het fijne er niet van. Zelf baal ik van Pidcock. Toch erin getuind om hem 3e kopman te maken ipv Pedersen. Blijft toch een verraderlijke gast voor Scorito.

Laatst gewijzigd
Astarloa
nasibal
Precies 0 kans. Het was ook tekenend dat Ciccone gewoon de kop pakte terwijl Stuyven lekker met Pede...

Was of wordt Stuyven ergens kopman voor jou?

Laatst gewijzigd
BigMig
Astarloa
Prachtige koers gezien met persoonlijk een mooi resultaat. 99,7% nu maar Parijs is nog ver. 

Ja, en dan te bedenken dat je vervolgens nog door moet tot Luik.

Astarloa
BigMig
Ja, en dan te bedenken dat je vervolgens nog door moet tot Luik.

Mwa, dat stukje is te overzien.

nasibal
Astarloa
Was of wordt Stuyven ergens kopman voor jou?

Nope, maar nadat ik al mijn kopmannen gevuld had kon ik nog 2 dure jongens meenemen voordat ik naar het tombola grut moest. Dat zijn Stuyven en Benoot geworden. 

Kiezen voor een 2,5 ipv 3 of zelfs 3,5 op die plek heeft er voor gezorgd dat ik nog een aantal 500k gokjes net even een boost kon geven. 

Laatst gewijzigd
Astarloa
nasibal
Nope, maar nadat ik al mijn kopmannen gevuld had kon ik nog 2 dure jongens meenemen voordat ik naar...

Op voorhand prima keuzes als je uit die bak gaat grabbelen. Lidl Trek vanuit het blok en Benoot in de Ardennen. Al zijn het beide wel renners die of 3e worden of 16e. In dat opzicht is het budget dan toch te ruim aangezien je dus al je kopmannen hebt en dan min of meer verplicht bent om dan toch naar de 2-3 miljoen categorie te kijken. Terwijl dat eigenlijk een categorie is die gedoemd is om zijn punten niet te halen en je niet of nooit kopman gaat maken. 

nasibal
Astarloa
Op voorhand prima keuzes als je uit die bak gaat grabbelen. Lidl Trek vanuit het blok en Benoot in d...

Helemaal mee eens, dat is dus ook niet een categorie waar je uit wil vissen als het je ergens een cap kost. Een van de redenen waarom ik geen brood zag in het thuislaten van VDP. 

KV
nasibal

Trek en vermoedelijk dus ook Jappe trok toch gewoon de sprint aan voor Mads? Knechten dus. 

nasibal
KV
Trek en vermoedelijk dus ook Jappe trok toch gewoon de sprint aan voor Mads? Knechten dus. 

Als je deze graag wil pakken wil ik je hem wel geven hoor. 

Dat Jappe besluit een nergens meer toe doend sprintje nu halfslachtig aan te trekken voor Pedersen vind ik waarschijnlijk net zo tekenend als jij, maar precies vanaf een andere invalshoek. 

Laatst gewijzigd
KV
nasibal
Als je deze graag wil pakken wil ik je hem wel geven hoor.  Dat Jappe besluit een nergens meer toe d...

Doet er inderdaad echt niet toe voor Jappe maar wel voor de scorito speler. 

nasibal
KV
Doet er inderdaad echt niet toe voor Jappe maar wel voor de scorito speler. 

klopt

snoek1974

Heb Pedersen wel. , maar snap de twijfel , ook omdat je beslissingen moet nemen omtrent je team terwijl nog niet alles bekend was , Bilbao staat er nu op voor 3 heuvel klassiekers eerst alleen Strade en ben een wissel kwijt om Merlier in te passen .

de vraag is ook wat verwacht je van je derde kopman . Idd Bilbao (Strade) en Ganna ( Milaan san remo en Parijs Roubaix ) , prima optie voor maar 2 miljoen budget 

verleden jaar achtste , maar moet nu nog wel aan de bak door de juiste wissels te plaatsen , voor de heuvel klassiekers al een redelijk team staan , op papier want Mohoric meer van verwacht vandaag en Strade maar zal met zijn ziek zijn te maken hebben 

KV
snoek1974
Heb Pedersen wel. , maar snap de twijfel , ook omdat je beslissingen moet nemen omtrent je team terw...

Mohoric kan een streep door vrees ik voor het voorjaar. 

Houtenees

Wat een schitterende race met Mathieu als terechte winnaar. Ik had het Ganna en Pogacar eveneens gegund want wat deze mannen alle 3 lieten zien was fantastisch! 

Met Matthieu, Pogi en Pedersen als caps 1, 2, 3 en ook Groves en teampunten Philipsen en Narvaez een lekker dagje. Ook ik sta op 99,7% :)

snoek1974
KV
Mohoric kan een streep door vrees ik voor het voorjaar. 

Ja ben ik ook bang voor , in eerste instantie een andere wissel in gedachte

zoek nu binnen die 2,5 miljoen een renner voor BDP / GW en Scheldeprijs , dan geen Merlier maar hou ik Pidcock en heb ik nog 2 wissels over voor de laatste 4 heuvelklassiekers .

alleen Renners die ze alle drie rijden zijn beperkt althans volgens de voorlopige lijsten 

1 2 ... 125 ... 148 149

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.