Haha ja, de valpartij van JP behoedt me hier indirect voor heel zuur puntverlies ;)
Het effect van geen Milan in de punten valt gelukkig ook allezins mee. Benieuwd wat Stuyven overkomen is, dat was de beste trek op de cipressa en leek er na de poggio niet eens meer bij te zitten.
Precies 0 kans. Het was ook tekenend dat Ciccone gewoon de kop pakte terwijl Stuyven lekker met Pedersen aan het kletsen was achterin. Milan zat er ook al niet meer bij en Pedersen was op de Cipressa even gelost, het gat was 45 seconden. Stuyven die daar nog eens op kop doorgetrokken heeft geloof ik geen woord van. Dan was hij waarschijnlijk ook samen met Ciccone en Kirsch over de finish gekomen.
Dat het zn eer te na is om daarna in deze groep nog een sprintje te trekken is wel jammer.
Ah, ik kan me voorstellen dat hij Meds ergens nog naar voren heeft gereden of gepositioneerd, maar ik weet ook het fijne er niet van. Zelf baal ik van Pidcock. Toch erin getuind om hem 3e kopman te maken ipv Pedersen. Blijft toch een verraderlijke gast voor Scorito.
Nope, maar nadat ik al mijn kopmannen gevuld had kon ik nog 2 dure jongens meenemen voordat ik naar het tombola grut moest. Dat zijn Stuyven en Benoot geworden.
Kiezen voor een 2,5 ipv 3 of zelfs 3,5 op die plek heeft er voor gezorgd dat ik nog een aantal 500k gokjes net even een boost kon geven.
Op voorhand prima keuzes als je uit die bak gaat grabbelen. Lidl Trek vanuit het blok en Benoot in de Ardennen. Al zijn het beide wel renners die of 3e worden of 16e. In dat opzicht is het budget dan toch te ruim aangezien je dus al je kopmannen hebt en dan min of meer verplicht bent om dan toch naar de 2-3 miljoen categorie te kijken. Terwijl dat eigenlijk een categorie is die gedoemd is om zijn punten niet te halen en je niet of nooit kopman gaat maken.
Als je deze graag wil pakken wil ik je hem wel geven hoor.
Dat Jappe besluit een nergens meer toe doend sprintje nu halfslachtig aan te trekken voor Pedersen vind ik waarschijnlijk net zo tekenend als jij, maar precies vanaf een andere invalshoek.
Heb Pedersen wel. , maar snap de twijfel , ook omdat je beslissingen moet nemen omtrent je team terwijl nog niet alles bekend was , Bilbao staat er nu op voor 3 heuvel klassiekers eerst alleen Strade en ben een wissel kwijt om Merlier in te passen .
de vraag is ook wat verwacht je van je derde kopman . Idd Bilbao (Strade) en Ganna ( Milaan san remo en Parijs Roubaix ) , prima optie voor maar 2 miljoen budget
verleden jaar achtste , maar moet nu nog wel aan de bak door de juiste wissels te plaatsen , voor de heuvel klassiekers al een redelijk team staan , op papier want Mohoric meer van verwacht vandaag en Strade maar zal met zijn ziek zijn te maken hebben
Wat een schitterende race met Mathieu als terechte winnaar. Ik had het Ganna en Pogacar eveneens gegund want wat deze mannen alle 3 lieten zien was fantastisch!
Met Matthieu, Pogi en Pedersen als caps 1, 2, 3 en ook Groves en teampunten Philipsen en Narvaez een lekker dagje. Ook ik sta op 99,7% :)
Ja ben ik ook bang voor , in eerste instantie een andere wissel in gedachte
zoek nu binnen die 2,5 miljoen een renner voor BDP / GW en Scheldeprijs , dan geen Merlier maar hou ik Pidcock en heb ik nog 2 wissels over voor de laatste 4 heuvelklassiekers .
alleen Renners die ze alle drie rijden zijn beperkt althans volgens de voorlopige lijsten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.