Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 146 147 148 149
KV

Magnier ook last van de vallende ziekte de laatste tijd. 

bdebouwer
wessel2105
Schijnbaar afgelopen zondag een spiertje verrekt in zijn kuit bij het in/uitstappen van een auto. Ni...

bron?

KV
bdebouwer
bron?

Kan je toch niet geloven. Die gasten koersen 250km in waaiers, heuvels, sprinten en dan een spier verrekken door in de auto stappen

bdebouwer
KV
Kan je toch niet geloven. Die gasten koersen 250km in waaiers, heuvels, sprinten en dan een spier ve...

iets te serieus genomen duidelijk

ladislaw

Magnier afgestapt, net nu ik de gok had gewaagd 'm te cappen :( Schrale troost is dat ie nu waarschijnlijk nog steeds niet zo duur zal zijn bij de giro

KV
ladislaw
Magnier afgestapt, net nu ik de gok had gewaagd 'm te cappen :( Schrale troost is dat ie nu waarschi...

Mooi dat optimisme!

wessel2105
bdebouwer
bron?

Vertelden ze tijdens de uitzending van Sporza. Het nieuws kwam eerst van de Motor die hem zag lossen met een ingetapete kuit en vervolgens werd dit iets later nogmaals bevestigd door het commentaar. 

Laatst gewijzigd
wessel2105

Phillipsen die nu al lost wordt toch een dure cap vandaag voor velen (inclusief ik zelf)

NielsH97

Twee dure caps met Phillipsen en Milan. Dan zitten Powless en Benoot mee en lijkt het niet dat ze dit blijven volhouden. Gaat zo weer een baaldagje worden.

ditisdavid

Jammer van Philipsen, maar wel een leuk kwartet voorop met Van Aert en (een uiteraard niet gecapte) Benoot en Powless namens mijn ploeg.

Cold Palmer

Narvaez valt me ook weer tegen.. 

NielsH97
Cold Palmer
Narvaez valt me ook weer tegen.. 

Wellens ook met een abandon.

NOAD1912

Pff wat een kloteverloop van de koers Scoritotechnisch, had gehoopt vandaag een klapper te maken, maar dat zit er niet meer in. Wel mooi voor Visma en WvA in het bijzonder.

wessel2105

Het lijkt er toch op dat het groepje vooraan het gewoon vol gaat houden aangezien die groep erachter de boel niet georganiseerd krijgt.

Het ziet er voor mij tot op heden gelukkig nog prima uit met WVA(Gecapt) Powless en Benoot vooraan. Als Pedersen het sprintje daar achter gewoon wint dan kan het een leuke score worden vandaag

John Bon
ditisdavid
Jammer van Philipsen, maar wel een leuk kwartet voorop met Van Aert en (een uiteraard niet gecapte)...

Hoezo uiteraard niet gecapped Benoot? Die heeft afgelopen jaren al 2de en 4de geworden hier.
Leek me eigenlijk best wel een logische cap hier. 

Laatst gewijzigd
ditisdavid
John Bon
Hoezo uiteraard niet gecapped Benoot? Die heeft afgelopen jaren al 2de en 4de geworden hier.Leek me...

Teveel namen die in beteren doen waren. Pedersen als eerste captain was vooraf verplicht, Van Aert ging hier altijd de voorkeur krijgen boven Benoot, en op een relatief makkelijk parcours en na hoe goed hij was op de Kemmel was het vooraf ook een dappere zet om Philipsen hier op de bank te zetten. Zodoende kwamen Milan en Benoot voor mij niet meer in aanmerking, en als ik zo naar de percentages kijk vandaag lijkt het erop dat de grote meerderheid van degenen met dezelfde opties er net zo over dacht.

oli4g

Probleem dat ik vaak tegenkom, is dat als er een aantal veelgekozen logische caps zijn zoals Philipsen vandaag, je serieus kan dalen als je voor een alternatieve optie kiest en die niet goed uitpakt. Met een 3e cap in SB of SP bijvoorbeeld kan dat met veel minder risico.

wessel2105

Powless die de sprint wint haha wat is koersen mooi zeg!

John Bon
ditisdavid
Teveel namen die in beteren doen waren. Pedersen als eerste captain was vooraf verplicht, Van Aert g...

Nee klopt maar zeggen uiteraard klinkt bij mij als "zou een domme keuze geweest zijn" 
Er waren andere logische opties inderdaad maar zo gek is het toch niet om hem als kopman uit te spelen.

Als je trouwens kijkt naar vorige jaren bij Benoot is het meestal ook pas vanaf Dwars door dat hij begint te scoren.

Laatst gewijzigd
John Bon

Eerlijk als Belg vind ik het jammer dat Wva niet wint maar ook blij want Karl en Jose waren al bijna 50km  aan het klaarkomen op de winst van Wva. Ik irriteerde me er gek op. 

Laatst gewijzigd
Erik Verhoef

ongelooflijk

zielig kindje die van Aert

Visma wint altijd met demarages 

maar nee hoor 

zielepootje moest winnen

wat een KNEUS

Kanarieblauw

Voor de gene die me hier uitlachte voor het kiezen tussen Powless en Madouas inwisselen. Bedankt, ik heb voor Madouas gekozen dus ben nog steeds de sukkel. Wat blijft het toch een. ¥°¥$°$°$°£{¥=$$= spel. Op naar de Giro :)

BigMig

Ik weet niet of ik ooit zo hard gelachen heb om de finish van een race. Visma disasterclass.

wessel2105

De vraag die we dan nu kunnen gaan stellen voor zondag. Mogen we Powless dan toch weer gaan overwegen voor een cap zeker voor de mensen die of geen MVDP of Pedersen hebben wordt hij nu wel een interessante optie.

ditisdavid

7% gestegen, plotseling op zilver en de lachspieren een flinke training gegeven. Veel beter had deze woensdag niet kunnen verlopen.

1 2 ... 146 147 148 149

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.