Het lijkt er toch op dat het groepje vooraan het gewoon vol gaat houden aangezien die groep erachter de boel niet georganiseerd krijgt.
Het ziet er voor mij tot op heden gelukkig nog prima uit met WVA(Gecapt) Powless en Benoot vooraan. Als Pedersen het sprintje daar achter gewoon wint dan kan het een leuke score worden vandaag
Teveel namen die in beteren doen waren. Pedersen als eerste captain was vooraf verplicht, Van Aert ging hier altijd de voorkeur krijgen boven Benoot, en op een relatief makkelijk parcours en na hoe goed hij was op de Kemmel was het vooraf ook een dappere zet om Philipsen hier op de bank te zetten. Zodoende kwamen Milan en Benoot voor mij niet meer in aanmerking, en als ik zo naar de percentages kijk vandaag lijkt het erop dat de grote meerderheid van degenen met dezelfde opties er net zo over dacht.
Nee klopt maar zeggen uiteraard klinkt bij mij als "zou een domme keuze geweest zijn"
Er waren andere logische opties inderdaad maar zo gek is het toch niet om hem als kopman uit te spelen.
Als je trouwens kijkt naar vorige jaren bij Benoot is het meestal ook pas vanaf Dwars door dat hij begint te scoren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.