Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 145 146 147 148
JW
dephazz
DDV eindigt zelden in een sprint vanwege de smalle wegen. Het is erg lastig voor achtervolgende team...

Hmm, waar heb ik deze analyse eerder gezien?🧐

NOAD1912
Berend
Heb nog wel wat moeite met de volgorde van mijn captains bepalen voor DDV :) Heb nu 1) Pedersen, 2)...

Dan hoop ik dat jij de dagwinnaar wordt morgen (want dan word ik het ook 😋)

Berend
NOAD1912
Dan hoop ik dat jij de dagwinnaar wordt morgen (want dan word ik het ook 😋)

Haha succes :)

Ik heb ook nog Ballerini, Teunissen en Van Den Berg ;) Die had ik nog even niet genoemd.

NOAD1912
Berend
Haha succes :) Ik heb ook nog Ballerini, Teunissen en Van Den Berg ;) Die had ik nog even niet genoe...

Ik hoop met Magnier, Meeus en ook Ballerini ook nog wat bonus te pakken, maar vaak als ik vooraf verwacht dat de zilvervloot binnenvaart gebeurt er iets onverwachts waardoor het allemaal alsnog tegenvalt.  

Berend
NOAD1912
Ik hoop met Magnier, Meeus en ook Ballerini ook nog wat bonus te pakken, maar vaak als ik vooraf ver...

Ik ken het ;)
Maar prima selectie(s) lijkt me. Hoop dat ik mijn 99% spot kan vasthouden (en sta op 97% bij ScoriPRO met hetzelfde team).

NOAD1912
Berend
Ik ken het ;)Maar prima selectie(s) lijkt me. Hoop dat ik mijn 99% spot kan vasthouden (en sta op 97...

lekker man dan heb je beter gecapped dan ik :)

De Tourminator

Hier voorlopig ook Pedersen, Philipsen en WVA als Caps. 

NOAD1912

Durft iemand Wout #1 te cappen? Hij zal enorm getergd zijn, als hij goed is, zal hij zijn gekrenkte ego voor natie en de wereld met glans op willen poetsen.

Laatst gewijzigd
Mindless

Ik durf dat wel ja

maar ik doe het niet

Freek Flemminks
NOAD1912
Durft iemand Wout #1 te cappen? Hij zal enorm getergd zijn, als hij goed is, zal hij zijn gekrenkte...

Ik heb ook weer goede hoop op een goed resultaat van hem vandaag maar het is wel al drie keer een dure cap plek geweest. 
Ik ga dus maar voor C3. Steun je gedachte wel dat hij iets wilt laten zien. 

dephazz
NOAD1912
Durft iemand Wout #1 te cappen? Hij zal enorm getergd zijn, als hij goed is, zal hij zijn gekrenkte...

Ooit komt hij wel weer terug, maar dit voorjaar nog niet. Het was deze race waar hij vorig jaar zijn borstbeen, ribben en sleutelbeen brak. Heb het idee dat hij eerst ook door een mentale grens heen moet. 

NielsH97

Mede door het niet hebben van Pedersen ga ik vandaag voor WvA C1. C2 gaat JP worden maar over C3 twijfel ik nog enorm.. Voor nu is C3 Milan maar kan zo nog maar eens Wellens of Benoot worden.  Of wellicht Merlier.

Voor wie gaan jullie?

Sta nu op 81,2% en om flink te stijgen moet ik her en der toch anders cappen dan de rest doet.

Astarloa
NielsH97
Mede door het niet hebben van Pedersen ga ik vandaag voor WvA C1. C2 gaat JP worden maar over C3 twi...

Ik ga je heel eerlijk vertellen dat ik in jouw geval het spel al verwijderd had en de resterende koersen lekker vanuit de zetel zou kijken zonder me druk te maken of mijn kopman wel mee is met de voorsten.

Laatst gewijzigd
NielsH97
Astarloa
Ik ga je heel eerlijk vertellen dat ik in jouw geval het spel al verwijderd had en de resterende koe...

hahaha geweldig. Maar we geven niet op hoor! Ik weet dat mijn koersen nog moeten komen en de enige renner die ik niet heb wat zeer doet is Pedersen. Ik heb geen misperen gedaan met Mohoric, de Lie, Laporte en Madouas. En heb daarnaast al een breed team voor de 4 heuvel wedstrijden en met de RVV en PR ga ik ook veel goedmaken. Met 3 UAE renners die samen met Pogacar RVV en 2 daarvan samen heuvels gaan rijden verwacht ik nog wel wat goed te maken.

Voor een bekertje zal het niet goed genoeg zijn. Vind de balans vinden bij het klassiekerspel ook veel lastiger dan bij de grote rondes waar ik altijd wel een bekertje haal. Vorig jaar de eerste keer meegedaan en toen met 60% echt verschrikkelijk gescoord, dit jaar gaat het al beter maar voor volgend jaar dient er nog wel aan mijn tactiek gesleuteld te worden.

Op hoeveel % staan jullie puzzelvrienden?

bdebouwer

Lijkt mij dat ze binnen Lidl vandaag ook zomaar de kaart van Milan kunnen trekken die dit soort terrein ook aan zou moeten kunnen. 

Dat maakt Pedersen op C1 best een gok.

Mark Brinkman
bdebouwer
Lijkt mij dat ze binnen Lidl vandaag ook zomaar de kaart van Milan kunnen trekken die dit soort terr...

Waarschijnlijk gewoon net als afgelopen zondag. Pedersen mag voor eigen kans, is hij de laatste 30 km nog niet vertrokken gaan ze voor Milan rijden. Maar ook Stuyven heeft een prima kans vandaag.

roelfietstalseengek
bdebouwer
Lijkt mij dat ze binnen Lidl vandaag ook zomaar de kaart van Milan kunnen trekken die dit soort terr...

Ja dat was het zondag ook. En toen heb ik Pedersen op C3 gezet. Wil die fout niet opnieuw maken.

Berend

Haha na een uurtje heen en weer wisselen (en de interviews van Cycling Net kijken, waar niet heel veel uit te halen valt behalve dat Pedersen 'met het team' wil winnen en dat Van Aert 'niks te bewijzen heeft') kom ik toch weer uit bij dezelfde Captains als ik gister had:

1. Pedersen
  2. Philipsen
  3. Van Aert

Maar laten staan dan he :) 

Voor elke volgorde is wel iets te zeggen tho.

Laatst gewijzigd
Oerdewai

Gezien de beperkte hoogtemeters (minder dan vorige edities ddv) en de hoeveelheid sprinters vind ik het een te groot risico om Pedersen op c1 te zetten. Philipsen is de best klimmende sprinter op dit moment en in goede vorm, dus op C1. Pedersen kan, wederom tegen de verwachting in, een kunststukje opvoeren dus op C2 (ben blij dat ik hem in mijn team heb gewisseld voor MSR). C3 toch voor Wout gegaan, alhoewel ik bang ben wederom teleurgesteld te geraken. 

Aanklampen

Abandon Danny v Poppel, Jenno Berckmoes en Bettiol in de problemen. Aparte informatie.

Al drie opgaves, ook van mij juichrenner.. zonde. Kreeg niet de indruk dat die ziek was.

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Berckmoes schijnt ziek te zijn

KV

Zie je toch wel vaker heb ik de indruk. Eenmaal ziek geworden, worden ze vaak nogmaals ziek in de periode erna. 

Aanklampen

Milan nu al gelost 🙈

wessel2105
Aanklampen
Milan nu al gelost 🙈

Schijnbaar afgelopen zondag een spiertje verrekt in zijn kuit bij het in/uitstappen van een auto. Niet best 

Laatst gewijzigd
dr klaas

@niels 85%, en als je nog 3 heuvelrenners kunt wisselen bovenop je al goede klimteam ga je nog veel stijgen, vele hebben al gewisseld.  En vele boven je hebben wellicht een magerder klimteam. 

1 2 ... 145 146 147 148

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.