Ik hoop met Magnier, Meeus en ook Ballerini ook nog wat bonus te pakken, maar vaak als ik vooraf verwacht dat de zilvervloot binnenvaart gebeurt er iets onverwachts waardoor het allemaal alsnog tegenvalt.
Ik heb ook weer goede hoop op een goed resultaat van hem vandaag maar het is wel al drie keer een dure cap plek geweest.
Ik ga dus maar voor C3. Steun je gedachte wel dat hij iets wilt laten zien.
Ooit komt hij wel weer terug, maar dit voorjaar nog niet. Het was deze race waar hij vorig jaar zijn borstbeen, ribben en sleutelbeen brak. Heb het idee dat hij eerst ook door een mentale grens heen moet.
Mede door het niet hebben van Pedersen ga ik vandaag voor WvA C1. C2 gaat JP worden maar over C3 twijfel ik nog enorm.. Voor nu is C3 Milan maar kan zo nog maar eens Wellens of Benoot worden. Of wellicht Merlier.
Voor wie gaan jullie?
Sta nu op 81,2% en om flink te stijgen moet ik her en der toch anders cappen dan de rest doet.
Ik ga je heel eerlijk vertellen dat ik in jouw geval het spel al verwijderd had en de resterende koersen lekker vanuit de zetel zou kijken zonder me druk te maken of mijn kopman wel mee is met de voorsten.
hahaha geweldig. Maar we geven niet op hoor! Ik weet dat mijn koersen nog moeten komen en de enige renner die ik niet heb wat zeer doet is Pedersen. Ik heb geen misperen gedaan met Mohoric, de Lie, Laporte en Madouas. En heb daarnaast al een breed team voor de 4 heuvel wedstrijden en met de RVV en PR ga ik ook veel goedmaken. Met 3 UAE renners die samen met Pogacar RVV en 2 daarvan samen heuvels gaan rijden verwacht ik nog wel wat goed te maken.
Voor een bekertje zal het niet goed genoeg zijn. Vind de balans vinden bij het klassiekerspel ook veel lastiger dan bij de grote rondes waar ik altijd wel een bekertje haal. Vorig jaar de eerste keer meegedaan en toen met 60% echt verschrikkelijk gescoord, dit jaar gaat het al beter maar voor volgend jaar dient er nog wel aan mijn tactiek gesleuteld te worden.
Op hoeveel % staan jullie puzzelvrienden?
Waarschijnlijk gewoon net als afgelopen zondag. Pedersen mag voor eigen kans, is hij de laatste 30 km nog niet vertrokken gaan ze voor Milan rijden. Maar ook Stuyven heeft een prima kans vandaag.
Haha na een uurtje heen en weer wisselen (en de interviews van Cycling Net kijken, waar niet heel veel uit te halen valt behalve dat Pedersen 'met het team' wil winnen en dat Van Aert 'niks te bewijzen heeft') kom ik toch weer uit bij dezelfde Captains als ik gister had:
- Pedersen
- Philipsen
- Van Aert
Maar laten staan dan he :)
Voor elke volgorde is wel iets te zeggen tho.
Gezien de beperkte hoogtemeters (minder dan vorige edities ddv) en de hoeveelheid sprinters vind ik het een te groot risico om Pedersen op c1 te zetten. Philipsen is de best klimmende sprinter op dit moment en in goede vorm, dus op C1. Pedersen kan, wederom tegen de verwachting in, een kunststukje opvoeren dus op C2 (ben blij dat ik hem in mijn team heb gewisseld voor MSR). C3 toch voor Wout gegaan, alhoewel ik bang ben wederom teleurgesteld te geraken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.