Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 145 146 147 148
Aanklampen
ivo001
Tsja, maar voor wie dan. Benoot kom ik 500k voor te kort. Dan zijn Madouas en Powless de enige optie...

Ivo, als ik wissels inzet zou ik ze kopman willen maken. Dat zie ik bij Powless niet en bij Benoot misschien in LBL of WP.

Ik zie nog wel een andere 2,5m renner die ik overweeg. Hem nu nemen is wel een gok aangezien je niet exact weet in welke vorm je hem krijgt..

BigMig
Cobe Omnibga
Met een mooie tweede plaats is de val van Merlier toch al wel een beetje vergeten? En het lijkt me v...

Pedersen geeft zelf vaak in interviews aan dat hij bij elke koers waar hij start rijdt voor de winst. Verwacht je dan dat hij de benen stil gaat houden op het moment dat Visma of UAE aangaat in DdV omdat hij alleen met RvV in zn hoofd zit? Waarom zou hij dan überhaupt starten en niet gewoon overslaan?

eskabee13
ivo001
Tsja, maar voor wie dan. Benoot kom ik 500k voor te kort. Dan zijn Madouas en Powless de enige optie...

Berckmoes, m. Van Den Berg of Van Eetvelt lijken mij in dit geval ook nog goede opties afhankelijk van de rest van je team en captains in brabantse pijl. 

ivo001
Aanklampen
Ivo, als ik wissels inzet zou ik ze kopman willen maken. Dat zie ik bij Powless niet en bij Benoot m...

Als je op Narvaez doelt, ik heb al 4 UAE in mijn team, en een dubbele wissel lijkt het mij niet waard. (Pogacar, Morgado, Jan "sleutelbeen" Christen en Wellens)

ivo001
eskabee13
Berckmoes, m. Van Den Berg of Van Eetvelt lijken mij in dit geval ook nog goede opties afhankelijk v...

Voor de Brabanste pijl heb ik op het moment staan:

Van Aert, Pidcock, Wellens, Jan Christen, Blackmore, Berckmoes.

RedDevil
ivo001
Als je op Narvaez doelt, ik heb al 4 UAE in mijn team, en een dubbele wissel lijkt het mij niet waar...

Hij doelt op Evenepoel, gok ik.

Aanklampen
RedDevil
Hij doelt op Evenepoel, gok ik.

Inderdaad die, kopman materiaal, dat is Narvaez ook niet 

Aanklampen
ivo001
Voor de Brabanste pijl heb ik op het moment staan: Van Aert, Pidcock, Wellens, Jan Christen, Blackmo...

Op zich goede caps al, ik hoop zelf dat Wout en Tom niet starten. Ik denk er dan over om Marijn C1 te maken, Blackmore C2 en Berckmoes C3. Alle drie laten redelijk tot goede vorm zien, Blackmore nog meest lastig in te schatten. Die aankomst ligt hem alle drie.  

Wicked Wout

Begin van het jaar roept Groves nog dat ie morgen kopman mag zijn. Nu is ie er niet eens bij 🤦

ProScoritoManager
Wicked Wout
Begin van het jaar roept Groves nog dat ie morgen kopman mag zijn. Nu is ie er niet eens bij 🤦

Idem Vermeersch. Van Groves is tenminste nog bekend dat hij zijn laatste koers afgestapt is met kniepijn.

oli4g

Welsford krijgen we er wel gratis bij 😀

CyclingDonkey
oli4g
Welsford krijgen we er wel gratis bij 😀

Behalve als je Meeus hebt.. dan is het een dure toevoeging 🤬

Zitvlees
Cobe Omnibga
Met een mooie tweede plaats is de val van Merlier toch al wel een beetje vergeten? En het lijkt me v...

Met zijn vorm kan je toch beter pakken wat je pakken kan?

Zeker omdat de kans op winst in die andere wedstrijden een stuk kleiner is

Aanklampen
CyclingDonkey
Behalve als je Meeus hebt.. dan is het een dure toevoeging 🤬

Welsford rijdt nooit hier de finale niet

Aanklampen
ProScoritoManager
Idem Vermeersch. Van Groves is tenminste nog bekend dat hij zijn laatste koers afgestapt is met knie...

Florian krijgt MI gewoon rust.. sparen voor zondag. Idem voor Naessen lijkt me bij Decathlon

ivo001
Aanklampen
Inderdaad die, kopman materiaal, dat is Narvaez ook niet 

Evenepoel is ook een beetje de vraag in welke vorm hij terug in competitie treed en of hij 18 april echt klaar is voor de Brabantse Pijl.

Echter is dat pas een wissel voor over 17 dagen. De vraag was meer, kan ik nu Mohoric lozen voor een goede opbrengst in DDV, RVV en resterende wedstrijden daarna, of moet ik maar gewoon rustig wachtne met 3 wissels in de zak.

Aanklampen
ivo001
Evenepoel is ook een beetje de vraag in welke vorm hij terug in competitie treed en of hij 18 april...

Afhankelijk hoeveel heuvelrenners je al hebt. In mijn achterhoofd speelt mee dat Pogy wel eens iets kan skippen, of overkomen in PR. Ik wil daarom de twee wissels overhouden na PR, om te kijken wat die koers heeft gedaan met de plannen van Pogy en/of fysiek..

Als jij genoeg C's hebt, dan kun je wellicht Madouas erin zetten. 3 wissels voor de heuvels werkt MI alleen als zowel POgy als PIdcock ineens weinig tot niets meer rijden. Dan maak je met 3 wissels mega stappen, aangezien er veel dan Cap problemen gaan krijgen.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Mensen die nog steeds met Mohoric en de Lie in hun team zitten.. hoe dan.. hebben jullie de afgelopen 2 weken op Antarctica gezeten? 😂

DennisdeMenniss

Darkhorse Welsford weer aan de start morgen hoor.. ze doen er echt alles aan om die gast te lozen bij Bora zonder dat ze een vergoeding hoeven uit te keren😂

Poule d'Or
DennisdeMenniss
Darkhorse Welsford weer aan de start morgen hoor.. ze doen er echt alles aan om die gast te lozen bi...

Gewoon naar Tour of the Alps en de Vuelta sturen.

martijncr

Ik zit ernstig te twijfelen om Pedersen erin te wisselen omdat die gast echt on fire is. Pidcock is - naast Wout - de enige serieuze kandidaat om 'm voor te wisselen. Ik ben eens gaan speuren om te zien of Giro selectie invloed heeft op zijn Ardennen ambities. Ik kwam dit artikel tegen. Hoe lezen jullie dit? Voor mij staat er redelijk overtuigend dat Pidcock van BP tot LBL erbij is. Dan is het wel een erg dure wissel om hem na drie Pedersen-koersen weer terug erin te wisselen. Iemand hetzelfde dilemma? 

https://www.cyclingnews.com/features/he-lifts-the-team-the-tom-pidcock-effect-at-q365-pro-cycling/

dephazz
martijncr
Ik zit ernstig te twijfelen om Pedersen erin te wisselen omdat die gast echt on fire is. Pidcock is...

Pidcock is ook in bloedvorm. Zou eerder Van Aert eruit halen. Die heeft nog geen vorm getoond. Hij zal ooit wel terugkomen, maar kost tijd....

Staat van Van Aert

ivo001
Aanklampen
Afhankelijk hoeveel heuvelrenners je al hebt. In mijn achterhoofd speelt mee dat Pogy wel eens iets...

Mohoric is eruit, Madouas erin. Hopen op een verrassing van hem.

Dan 2 wissels over om REV en van Gils erin te zetten in de ardennen, naast mijn andere heuvel mannen.

dephazz

DDV eindigt zelden in een sprint vanwege de smalle wegen. Het is erg lastig voor achtervolgende teams om georganiseerd aanvallers terug te halen. 

Morgen stevige wind, steviger dan in GW zelfs. Sommige van de wegen zijn zo smal dat een waaier in feite uit 5 of 6 renners bestaat.

Het betekent ook dat het peloton op een lint wordt gespannen bij het klimmen, waardoor het gemakkelijker is om het elastiek te breken. 

Vreemd genoeg zijn de beste 3 sprinters ter wereld hier...

Berend

Heb nog wel wat moeite met de volgorde van mijn captains bepalen voor DDV :)

Heb nu 1) Pedersen, 2) Philipsen, 3) Van Aert

Egens verwacht ik (zonder echt goede reden, op gevoel) wel een goede Van Aert, en zonder Kooij zal die altijd sprinten voor een goede plek.

Pedersen heeft dat met Milan misschien minder, maar Pedersen is dan weer wél aantoonbaar in topvorm. en zal er wel invliegen en mogelijk solo of in een klein groepje aankomen?

Philipsen is ook in vorm.

Heb ook nog Milan, Merlier, Wellens, Narváez 'op de bank' (maar mogen flink scoren van me haha). 

1 2 ... 145 146 147 148

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.