Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 156 157 158 159
ProScoritoManager
oli4g
Fretin of welsford morgen 3e kopman.. wie helpt de knoop doorhakken. Fretin door 50% gekozen en well...

Grappig, ik zit in dezelfde situatie en neig daardoor juist naar Welsford als laatste kopman.

Sean Chiappucci
Kollie83
Let op dat Aniołkowski ook op de startlijst staat. Daarmee is Fretin een onzekere kopman vandaag

Die Fretin is doorgaans nogal eigenwijs, en ik denk dat hij zich hier vandaag weinig van gaan aantrekken.

Ik verwacht dan ook dat hij podium gaat rijden en maak hem captain.

Dat laatste is meer vanwege gebrek aan alternatieven overigens.🙄

Wicked Wout

Overigens even off-topic vooruitblikkend op de GT's. Wat is die Ewan aan het doen?! Moeten we nou echt weer gaan twijfelen? Is er dan niks meer zeker in het leven???

KV
Wicked Wout
Overigens even off-topic vooruitblikkend op de GT's. Wat is die Ewan aan het doen?! Moeten we nou ec...

Heb je al gezien wie zijn tegenstand was?

Wicked Wout
KV

Haha, zeker. Maar als je de 'krantenkoppen' leest dan vraag je je dat wel af ja

"Hij is écht terug!"

TourDeFranceUnchained
Wicked Wout
Overigens even off-topic vooruitblikkend op de GT's. Wat is die Ewan aan het doen?! Moeten we nou ec...

Wout doe het nou niet..... Die staat op de zwarte lijst en blijft op de zwarte lijst 😂

John Bon
KV

Hela hola 
Nu niet Luca Van Boven en Bastien Tronchon onderschatten he... 😬😅

TourDeFranceUnchained

Je vraagt je dan toch af wie die 8% (= 1750 personen) zijn die Lazkano gecapt hebben in de Scheldeprijs.

KV
TourDeFranceUnchained
Je vraagt je dan toch af wie die 8% (= 1750 personen) zijn die Lazkano gecapt hebben in de Scheldepr...

Zij die anders geen 3de sprinter hebben zeker. 

Sean Chiappucci
KV
Zij die anders geen 3de sprinter hebben zeker. 

Helemaal geen sprinter dan in dat geval.

2% heeft hem als 1e cap,   en 3% als 2e cap.

Sowieso 30+% van de gekozen captains doet niet mee vandaag.

Het zou uiteindelijk dan nog mee kunnen vallen vandaag als je al 3 man op hebt kunnen stellen.

Merlier lekke band op 2 km van de finish zou ook wat zijn..

Sean Chiappucci
DennisdeMenniss
Na koersen lang te zijn gezakt zie ik de dag van vandaag als positief tegemoet met Phillipsen Merlie...

Hou je ons even op de hoogte vriend na vandaag ?

Volgens mij ga je met dit vijftal een reuzensprong maken.

(Geldt ook voor NielsH97)

ditisdavid

Windkracht 3 en toch krijgen we waaiers. Het valt te hopen dat dit niet de redding is van de onderbezette sprintploegen...

OneTrickPony
Sean Chiappucci
Hou je ons even op de hoogte vriend na vandaag ? Volgens mij ga je met dit vijftal een reuzensprong...

Na De Panne en Nokere Koerse geloof ik het pas als ze heelhuids over de finish zijn

NOAD1912

Ligt Fretin er nou bij?

Edit, Fretin is door Welshford waarschijnlijk niet.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Het is weer zo'n middag.. Bomboi weg.. Welsford weg.. klassiekerspel kan de prullenbak in haha. Morgen starten de giro voorbereidingen 😂

ditisdavid

Kanter de enige renner in de toptien van zowel BDP als SP, pareltje hoor!

Met daarnaast Merlier, Philipsen en Fretin in de gelederen een uitstekende dag en plotseling op goud.

Fieljepper

Deze deed pijn maar helaas gegokt en verloren. De Merlier-> Pedersen wisselen had toch pidcock-> Pedersen moeten zijn.

Met 4,9% gezakt en nu op 90,8%. Ik heb mijn lesje geleerd wat betreft het belang van de Scheldeprijs. Enige redding was nog de resultaten van Philipsen en Fretin...

wessel2105

Al met al vandaag de dag toch nog redelijk goed doorgekomen al was mijn capcolgorde net niet correct. Dus de gok vooraf om geen Merlier mee te nemen is me niet perse tegen gevallen misschien meer geluk dan wijsheid maar toch.

Niet wetende welke Fretin we kregen was hij mijn 3e cap. Met Kanter als 2e cap en uiteraard Jasper de schade redelijk goed beperkt gehouden en uiteindelijk maar 0.6 procent gedaald naar 97,3%. 

Verwacht met Roubaix toch nog wel wat te stijgen weer en dan kijken of we in de heuvels nog naar een gouden bekertje kunnen gaan. 

Laatst gewijzigd
wessel2105
DennisdeMenniss
Het is weer zo'n middag.. Bomboi weg.. Welsford weg.. klassiekerspel kan de prullenbak in haha. Morg...

Ondanks dat het spel best goed gaat had ik alvast een topic gemaakt voor de Giro op het forum en was ik allang bezig met de voorbereidingen de eerste shortlist is al gemaakt en de etappes zijn al goed doorgenomen.

Witte87

In de categorie 'had ik maar' Fretin captain gemaakt ipv Welsford. Gehoopt met de lage pickrate van Welsford verschil te maken, helaas 70 pt weggegooid nu...

iMrChris

Viel mij niet tegen. Van plek 15 naar plek 80 gezakt met alleen Jasper en Fretin. 

Nu weer terug knokken in de komende koersen met nog 3 wissels op zak. 

Romain Grégoire wordt wel een interessante pick met zijn winst in het Baskenland.

Laatst gewijzigd
Wiwawout
iMrChris
Viel mij niet tegen. Van plek 15 naar plek 80 gezakt met alleen Jasper en Fretin.  Nu weer terug kno...

Lekkere actie van Aranburu ook haha

iMrChris

@wiwawout Ohh... excuus dacht dat vanmiddag op procyclingstats stond dat mijn vriend Gregoire gewonnen had.

DennisdeMenniss
Sean Chiappucci
Hou je ons even op de hoogte vriend na vandaag ? Volgens mij ga je met dit vijftal een reuzensprong...

Tsja, wat zal ik er van zeggen. BdP en de koers van vandaag typeren hoe mijn volledige klassiekerspel gaat.. veel downs.. Bomboi ongelukkig bij de valpartij betrokken en Welsford die aan het struukn duukn was in een droge sloot.. had gehoopt met Welsford als 3e kopman een puntje of 100 te pakken en met Bomboi 25. Achteraf bleek het hebben van een reservesprinter totaal niet nodig te zijn, sterker nog, te weinig sprinters meenemen wordt eigenlijk beloond dit jaar. Voor mijn gevoel hetzelfde als het de Lie-Pedersen verhaal. Doordat de Lie verzaakt zijn er velen die Pedersen erin gewisseld hebben en die nu een super hoge score gaan halen. Je kunt dus talloze uren steken in het voorbereiden maar de koers is de koers en altijd onvoorspelbaar. Dat maakt het aan de ene kant leuk maar aan de kant waar ik zit super frustrerend haha. Gaan we volgend jaar minder uren steken in het voorbereiden? Zeker niet, dat blijft de leukste periode van het spel. Dit jaar mijn verlies maar nemen en volgend jaar komen we terug voor de bekers. Om met een positieve noot af te sluiten, vandaag 595 punten gehaald en ruim 7% gestegen naar 54. Love it😂

DennisdeMenniss
wessel2105
Ondanks dat het spel best goed gaat had ik alvast een topic gemaakt voor de Giro op het forum en was...

Dit klinkt als muziek in m'n oren. Kom eraan 🤛🏻

1 2 ... 156 157 158 159

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.