Die Fretin is doorgaans nogal eigenwijs, en ik denk dat hij zich hier vandaag weinig van gaan aantrekken.
Ik verwacht dan ook dat hij podium gaat rijden en maak hem captain.
Dat laatste is meer vanwege gebrek aan alternatieven overigens.🙄
Helemaal geen sprinter dan in dat geval.
2% heeft hem als 1e cap, en 3% als 2e cap.
Sowieso 30+% van de gekozen captains doet niet mee vandaag.
Het zou uiteindelijk dan nog mee kunnen vallen vandaag als je al 3 man op hebt kunnen stellen.
Merlier lekke band op 2 km van de finish zou ook wat zijn..
Al met al vandaag de dag toch nog redelijk goed doorgekomen al was mijn capcolgorde net niet correct. Dus de gok vooraf om geen Merlier mee te nemen is me niet perse tegen gevallen misschien meer geluk dan wijsheid maar toch.
Niet wetende welke Fretin we kregen was hij mijn 3e cap. Met Kanter als 2e cap en uiteraard Jasper de schade redelijk goed beperkt gehouden en uiteindelijk maar 0.6 procent gedaald naar 97,3%.
Verwacht met Roubaix toch nog wel wat te stijgen weer en dan kijken of we in de heuvels nog naar een gouden bekertje kunnen gaan.
Ondanks dat het spel best goed gaat had ik alvast een topic gemaakt voor de Giro op het forum en was ik allang bezig met de voorbereidingen de eerste shortlist is al gemaakt en de etappes zijn al goed doorgenomen.
Tsja, wat zal ik er van zeggen. BdP en de koers van vandaag typeren hoe mijn volledige klassiekerspel gaat.. veel downs.. Bomboi ongelukkig bij de valpartij betrokken en Welsford die aan het struukn duukn was in een droge sloot.. had gehoopt met Welsford als 3e kopman een puntje of 100 te pakken en met Bomboi 25. Achteraf bleek het hebben van een reservesprinter totaal niet nodig te zijn, sterker nog, te weinig sprinters meenemen wordt eigenlijk beloond dit jaar. Voor mijn gevoel hetzelfde als het de Lie-Pedersen verhaal. Doordat de Lie verzaakt zijn er velen die Pedersen erin gewisseld hebben en die nu een super hoge score gaan halen. Je kunt dus talloze uren steken in het voorbereiden maar de koers is de koers en altijd onvoorspelbaar. Dat maakt het aan de ene kant leuk maar aan de kant waar ik zit super frustrerend haha. Gaan we volgend jaar minder uren steken in het voorbereiden? Zeker niet, dat blijft de leukste periode van het spel. Dit jaar mijn verlies maar nemen en volgend jaar komen we terug voor de bekers. Om met een positieve noot af te sluiten, vandaag 595 punten gehaald en ruim 7% gestegen naar 54. Love it😂
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.