Ik speel zelf ook wel met die gedachte ik denk niet dat Pogacar hard genoeg kan versnellen om die 3 eraf te rijden op de kasseien. Dus stel het blijft bij elkaar dan wordt hij door alle 3 eraf gesprint. Zelf twijfel ik zelfs of ik toch een gokje ga wagen met Philipsen.
Nee, heb nog geen idee. Ik blijf hopen dat hij ook een tijd van de startlijst van RVV was gehaald door PCS. Ik denk wel dat ik hem zou durven cappen met de nieuwe finale.
Ik zie hem normaliter harder die Cauberg oprrijden dan Wout.
Ben aan het kijken naar de wissels voor de heuvelklassiekers. In het Baskenland rijden mogelijke kandidaten van Gils en Nys. Vandaag en gisteren leek het parcours op hun lijf geschreven maar op beide dagen eindigden ze in achterhoede. Iemand die weet of er iets bijzonders aan de hand is (kan er zelf niets over vinden)? Weet dat van Gils begin maart ziek was (SB) maar leek twee later in MSR toch al weer redelijk hersteld.
Tja, Wout rijdt wel elke week beter, Als ik naar https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/7daagse kijk lijkt er toch wat nattigheid te vallen in de nacht ervoor, en overdag ook nog. Dat lijkt me in het nadeel van Pogi. Afwachten nog...
Verder heb ik 10 man die allemaal al top 20 hebben gereden behalve Milan. Maar dat zal voor veel scorito-ers gelden.
Hier ook Pogi geen kopman, scenario is lager risico dan met JP. Matje wint alleen als hij Mads eraf rijdt ver voor de finish. Is ook een laag risico. Hoogste risico op winst voor alpecin is de san remouitvoering van vorig jaar. Jaspertje schoof keurig mee met mads in GW onlangs, dus die power is er. Het zal meer risico zijn om pogi kopman te maken en JP niet. maar je gevoel he, je gevoel dat pogi alles weer gast open scheuren...tsja.
Ik deel jouw analyse volledig. Daarom neig ik ook ergens naar Pedersen als eerste captain. Die sprint altijd!
Het enige waardoor voor mij JP geen optie is, is dat hij gewoon niet in vorm is sinds nokere koerse. Scheldeprijs is natuurlijk geen goede graadmeter.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.