Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 156 157 158 159
Rad

Bora start ook niet in BP, al heb je waarschijnlijk wel voldoende opties voor BP/Amstel. Het gaat mij vooral om sterke opties voor de laatste 2 koersen

ditisdavid

Ik ga sowieso Van Gils niet brengen. Zowel bij hem als bij het leeuwendeel van Bora loopt het het hele jaar al niet goed, er gaat echt iets niet goed in die ploeg. Dan heb ik liever Pidcock, Evenepoel of Nys en die kan ik toch al niet alledrie nemen met één gebruikte wissel.

oli4g

Ik zou graag weten wat er gebeurd is met Van Gils in GP Indurain vorige week. Zat goed vooraan tot aan de laatste klim, en komt dan op meer dan 5 minuten binnen. 

KV
oli4g
Ik zou graag weten wat er gebeurd is met Van Gils in GP Indurain vorige week. Zat goed vooraan tot a...

Betrokken bij een val (zonder erg voor hem denk ik)

NOAD1912

Durft iemand Pogi niet te cappen zondag? Ik speel met die gedachte vanwege de vorm van Mads en de herpakte vorm van Wout. Er zijn ook geen cols waarin hij het verschil kan maken. Waar zou Pogacar die 2 kunnnen lossen? Ik zie het niet.

wessel2105
NOAD1912
Durft iemand Pogi niet te cappen zondag? Ik speel met die gedachte vanwege de vorm van Mads en de he...

Ik speel zelf ook wel met die gedachte ik denk niet dat Pogacar hard genoeg kan versnellen om die 3 eraf te rijden op de kasseien. Dus stel het blijft bij elkaar dan wordt hij door alle 3 eraf gesprint. Zelf twijfel ik zelfs of ik toch een gokje ga wagen met Philipsen.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Als je poel pedersen en wout hebt, zou ik pogacar niet eens overwegen

Mark Brinkman
Cold Palmer
Heb je ergens een update gelezen over de reden of hoe lang het duurt? ondanks dat hij geen cap was g...

Hij rijdt geen Amstel omdat hij plannen met zijn familie heeft met Pasen

Vergane Glorie
Cold Palmer
Heb je ergens een update gelezen over de reden of hoe lang het duurt? ondanks dat hij geen cap was g...

Nee, heb nog geen idee. Ik blijf hopen dat hij ook een tijd van de startlijst van RVV was gehaald door PCS. Ik denk wel dat ik hem zou durven cappen met de nieuwe finale. 

Ik zie hem normaliter harder die Cauberg oprrijden dan Wout.

roelfietstalseengek
Mark Brinkman
Hij rijdt geen Amstel omdat hij plannen met zijn familie heeft met Pasen

Volgens de planning die aan Sporza gedeeld was, zou hij de Amstel sowieso niet rijden.

Mark Brinkman
roelfietstalseengek
Volgens de planning die aan Sporza gedeeld was, zou hij de Amstel sowieso niet rijden.

Die klopt vaak beter dan die van PCS

oli4g

Ofwel zie je Pogi wegrijden van de rest en maak je hem 1e kopman. Ofwel rijdt hij niet weg en maak je hem geen kopman aangezien er een aantal snellere bonken zijn. Ik neig naar het 2e en ga voor MVDP/WVA/Pedersen. (denk ik)

RedDevil

Ik vind het geen abc'tje (meer) dat Van Aert in een eventuele sprint voor Pogi eindigt hoor. Heb zelf geen Pedersen, maar ik heb voorlopig Vd Poel (1), Ganna (2) en Pogi (3) staan als caps. Heb in deze 3 meer vertrouwen dan in Wout.

zomaareens

Milan zou toch ook in de punten moeten kunnen rijden? zoals philipsen met Vd POel?

RedDevil
zomaareens
Milan zou toch ook in de punten moeten kunnen rijden? zoals philipsen met Vd POel?

Dat verwacht ik ook ja. Maar cappen doe ik hem niet.

Zitvlees
ditisdavid
Ik ga sowieso Van Gils niet brengen. Zowel bij hem als bij het leeuwendeel van Bora loopt het het he...

Ploeg rijdt ie waardeloos

Ik denk zelf aan REV, Nys en Skjelmose, maar dat is wel 2 van dezelfde ploeg. Iemand een idee van de verhoudingen?

Hay

Ben aan het kijken naar de wissels voor de heuvelklassiekers. In het Baskenland rijden mogelijke kandidaten van Gils en Nys. Vandaag en gisteren leek het parcours op hun lijf geschreven maar op beide dagen eindigden ze in achterhoede. Iemand die weet of er iets bijzonders aan de hand is (kan er zelf niets over vinden)? Weet dat van Gils begin maart ziek was (SB) maar leek twee later in MSR toch al weer redelijk hersteld.

KV
Hay
Ben aan het kijken naar de wissels voor de heuvelklassiekers. In het Baskenland rijden mogelijke kan...

Er wordt gewoon retehard gereden door de AK teams

KV
roelfietstalseengek

Met het wegvallen van Berckmoes verwacht ik Lenny wel nog aan de start

Mindless
Hay
Ben aan het kijken naar de wissels voor de heuvelklassiekers. In het Baskenland rijden mogelijke kan...

Die zijn zich perfect aan het voorbereiden op hun hoofddoelen van dit voorjaar.

maar goed ik neem ze niet

dr klaas
RedDevil
Ik vind het geen abc'tje (meer) dat Van Aert in een eventuele sprint voor Pogi eindigt hoor. Heb zel...

Tja, Wout rijdt wel elke week beter,  Als ik naar https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/7daagse kijk lijkt er toch wat nattigheid te vallen in de nacht ervoor, en overdag ook nog.  Dat lijkt me in het nadeel van Pogi.  Afwachten nog...

Verder heb ik 10 man die allemaal al top 20  hebben gereden behalve Milan.  Maar dat zal voor veel scorito-ers gelden.  

oli4g

Nys en Van Gils zitten momenteel wel goed gepositioneerd en lijken toch in orde op die laatste puist van 700m à 6.7%. Axel Laurance ook en natuurlijk Healy, dat bergop zelfs uitgelopen was op het peloton.

Laatst gewijzigd
Blaagstra

Hier ook Pogi geen kopman, scenario is lager risico dan met JP. Matje wint alleen als hij Mads eraf rijdt ver voor de finish. Is ook een laag risico. Hoogste risico op winst voor alpecin is de san remouitvoering van vorig jaar. Jaspertje schoof keurig mee met mads in GW onlangs, dus die power is er. Het zal meer risico zijn om pogi kopman te maken en JP niet. maar je gevoel he, je gevoel dat pogi alles weer gast open scheuren...tsja. 

Feld

WF....die Oxxio reclame, echt...bloedirritant!

Vergane Glorie
Blaagstra
Hier ook Pogi geen kopman, scenario is lager risico dan met JP. Matje wint alleen als hij Mads eraf...

Ik deel jouw analyse volledig. Daarom neig ik ook ergens naar Pedersen als eerste captain. Die sprint altijd! 

Het enige waardoor voor mij JP geen optie is, is dat hij gewoon niet in vorm is sinds nokere koerse. Scheldeprijs is natuurlijk geen goede graadmeter.

1 2 ... 156 157 158 159

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.