Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 158 159 160 161
TourDeFranceUnchained
Blaagstra
Hier ook Pogi geen kopman, scenario is lager risico dan met JP. Matje wint alleen als hij Mads eraf...

Zo zeker zou ik er niet van zijn dat Pedersen wel even de sprint wint van Mathieu. Is een hele andere soort finish dan op de normale weg zoals bij de Ronde waar een Pedersen een lange sprint kan aantrekken op een rechte weg. De explosiviteit van Mathieu en de kortere sprint kan op de baan in Roubaix wel eens een voordeel zijn.

Edit: of je moet ervan uitgaan dat Philipsen er ook altijd bij zit als Mathieu, Pedersen niet eraf kan rijden. Dan snap ik de opmerking.

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Het is rustig op dit forum. Of veel mensen die niets meer denken te kunnen halen of iedereen is aan het genieten van de zon 🍺.

Morgen een belangrijke dag voor de punten. Gaan MvdP en Pogi wegrijden van WvA en Pedersen. Of blijft alles bij elkaar en gaat Philipsen het de eer strijken? 

Voorlopig hier het eerste scenario. Maar WvA was vorige week sterk en zal morgen waarschijnlijk nog beter zijn. Heeft MvdP nog ergens last van en wie krijgt er pech .... Van dat laatste gaan we niet uit, dus ik denk dat het een mooie koers gaat worden.

wessel2105
De Tourminator
Het is rustig op dit forum. Of veel mensen die niets meer denken te kunnen halen of iedereen is aan...

Ik zou er nog niet zo zeker van zijn dan Pogi kan wegrijden bij WVA en Pedersen. Sterker nog ik denk eerder dat Pogi weleens gelost gaat kunnen worden door de wat zwaardere mannen tichting het einde van de koers. En als Pogi er nog aanhangt wordt hij er door allemaal uitgesprint dus ik denk dat als je WVA , MVDP en Pedersen hebt je die 3 lekker moet gaan cappen.

Laatst gewijzigd
oli4g

Misschien was het gewoon mentaal, maar ik vond de jumbo dames toch opvallend vlot over de kasseien rijden vandaag tov de rest. Misschien is het bandendruk systeem wel echt een voordeel?

Cold Palmer

Pogacar niet cappen, kan er niet aan wennen.

Vergane Glorie
Cold Palmer
Pogacar niet cappen, kan er niet aan wennen.  

Gaat tegen alle natuur in..gelukkig kan je hem hierna nog 3x cappen!;)

hier gaan we normaliter voor 1)MVP, 2)Pedersen en 3)WVA...verder Pogacar, JP en Vermeersch (F) voor de eigen punten..verwacht toch minder/niets van Milan, Naesen, Wellens,Vacek, Merlier.. heb wel echt zin in de koers! Heerlijk. 

als je kijkt naar de vrouwenkoers...zie ik Stuyven een beetje hetzelfde doen en dat zou ik hem gunnen.;)

oborobo

Meeus staat nog steeds op voorlopig.

John Bon

Ik sta momenteel tegen 90 en ik zie hier veel twijgel rond Pogi. Ik denk dat ik Pogi gewoon kopman maak in de hoop sprong vooruit te maken. 

Laatst gewijzigd
dr klaas

Ik verwacht alle grote zonder pech in de top 10, maar Parijs Roubaix  is pech miserie en geluk. Grote tombola,  een goed  uitgebalanceerd heuvelteam is belangrijker als vandaag want iedereen heeft 3 goede caps en 10 man aan de start.

Willempie94

Na de regen ligt het er erg nat en glad bij, dat zal wel weer een hoop valpartijen veroorzaken

wessel2105

Achteraf gezien had Pogacar op het moment toch een betere 3e ca geweest dan wout zo te zien. Maar wie weet wat er nog veranderd

Cold Palmer

De spijt om WvA op 3 te zetten ipv Pogacar, ongelofelijk.. 

edit: niet verwacht dat WvA de schade nog zou beperken, meevaller.

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Wat rijd MvdP toch hard zeg. Nu de fietswissel van Pogi, bij geen pech gaat hij hem weer winnen! Hier Pogi op Cap 3, WvA op Cap 2. Die lijkt er weer door heen te komen aan het einde, maar wel op ruim 2 minuten van de kop.

wessel2105
TimTornTeut
Ben Healy is misschien ook nog wel interessant als ie vorm toont in Baskenland. EDIT: In het nadeel...

Ben Healy lijkt toch ook goed in vorm en zeker het overwegen waard. Dat wordt nog even goed nadenken wie de laatste wissel gaat zijn voor de heuvels.

NOAD1912
wessel2105
Ben Healy lijkt toch ook goed in vorm en zeker het overwegen waard. Dat wordt nog even goed nadenken...

Als ik nog 3 wissels had zou ik Healy er zeer waarschijnlijk in klikken ja, maar omdat hij Brabantse Pijl niet rijdt is hij geen optie. Ik mis daar nog 2 zekere kopmannen. 

Wicked Wout

Mantra voor het spel: "het is een kopmannen-spel, het is een kopmannen-spel"

Dan heb je vandaag de nrs 1,2 en 4 in die volgorde gecapt, daarnaast nog vermeersch, Philipsen en mikhels. En dan nog zak je 0,2%

Zijn er dan toch zoveel spelers die alle 4 de grote jongens hebben? Want de overige renners uit de top 20 zijn nou niet heel veel gekozen.

Nou ja, nog 3 wissels te gaan, dus een duimpje moet lukken. Bekertjes alleen als ik precies de drie perfecte wissels inbreng. Weer een paar dagen puzzelen. Leukste deel van t spel 😉

Dekkerony
John Bon
Ik sta momenteel tegen 90 en ik zie hier veel twijgel rond Pogi. Ik denk dat ik Pogi gewoon kopman m...

En wat heb je gedaan? 

Door jouw bericht Poel: 1, Pogi: 2 Wva: 3

Had 20p. Meer kunnen zijn door Pedersen c3 te maken maar door zijn 3e plek ook nog 20 teampunten. 

Met nog 2 wissels te gaan wellicht wel mooi meedoen voor het vierluik maar wil ik echt nog n bekertje willen halen moet ik zoiets als vandaag doen..want iedereen zal caps, Rev, pogi, pid/gils hebben dus zal er een verrassing moeten tussen zitten die je dan ook nog eens cap maakt..

Vergane Glorie

De focus kan op Brabantse pijl. 

heb nu Wout, Teuns, Narvaez, Wellens, blackmore en Vermeersch. Voelt op wout na echt niet heel lekker gezien de vorm. Normaliter zou een captainkeuze van Wout, Teuns en Wellens wel prima zijn, maar nu...toch evenepoel en Pidcock er weer in? Of alleen Pidcock en kijken of evenepoel wat klaarspeelt? Wat zijn jullie gedachtes?

oli4g
Wicked Wout
Mantra voor het spel: "het is een kopmannen-spel, het is een kopmannen-spel" Dan heb je vandaag de n...

Pedersen is natuurlijk wel een must-have ondertussen. Had je gewoon van de start moeten hebben, of er in moeten brengen ipv De Lie of Pidcock van zodra bekend werd dat Pogacar geen e3/gw ging rijden.

En Vermeersch voor 1M kon je natuurlijk ook niet negeren gezien zijn programma en potentieel.

Laatst gewijzigd
Fieljepper

Hier een jammerlijke keuze met het hart in plaats van mijn hoofd en van Aert op c1 gezet. Daarna van de Poel en Pedersen dus veel laten liggen op captain punten.

Gelukkig had ik de top vijf en nog Philipsen en Mikhels dus nog wel wat gestegen maar wel veel laten liggen.

Voor BP hoopte ik voor van Aert, Pidcock en Wellens te kunnen gaan en dan Evenepoel als bonus mee te nemen om te kijken hoe de vorm is. Maar met de vorm (val) van Wellens zal het misschien toch al een cap voor Evenepoel worden.

NOAD1912
Wicked Wout
Mantra voor het spel: "het is een kopmannen-spel, het is een kopmannen-spel" Dan heb je vandaag de n...

Met nog 3 wissels kan je nog een hoop concurrentie pijn doen, dat heeft de meerderheid niet schat ik in.

Dekkerony
Vergane Glorie
De focus kan op Brabantse pijl.  heb nu Wout, Teuns, Narvaez, Wellens, blackmore en Vermeersch. Voel...

Er zijn renners die echt wel klaar zijn nu. Heb je die dan zou ik die gewoon wisselen.. 

CyclingDonkey
Wicked Wout

Teampunten.. suf, I know. Maar dat wil nog wel eens een grotere rol spelen dan dat sommige mensen zouden willen ;)

Goede kopmannen kiezen is wel belangrijker. De reden waarom je niet stijgt is omdat je idd Mads mist. En mogelijk al relatief hoog staat

snoek1974

Teampunten idd en als ze dan ook nog Vermeersch hebben dan , dus 2 x trek en 2 x Uae , in dit geval heb ik alleen 1 x trek , ja de 2de Alpecin hebben we allemaal dus met Philipsen maak je geen onderscheid .

ik zak een positie in de vrienden poule terwijl ik de juiste volgorde kopmannen heb en ook nog van Aert .

dr klaas

Verschillen zijn niet te maken in Parijs Roubaix, Heb 9 van de 10 starters in de punten, waarvan 2x alleen teampunten.   Slechts 1,5% gestegen, bij ideale cap had dat 2,5% kunnen zijn.

1 2 ... 158 159 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.