Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 51 ... 94 95
zomaareens

Heeft er iemand info over skuijns? welke koersen hij gaat rijden? ik zie alleen zn openingsweekend staan.. maar strade? en de waalse?

ProScoritoManager

Nog een laatste vraag: hoeveel teampunten krijgt Ciccone voor de puntentrui van Milan? En moet ik m dan ook opstellen?

Harry Barry

Ik begin Benoot ineens heel interessant te vinden. Staat veel op de programma's icm teampunten van een Van Aert. Maar dan zou ik Wellens moeten laten schieten. Wat denken jullie?

Nijmos
Harry Barry
Ik begin Benoot ineens heel interessant te vinden. Staat veel op de programma's icm teampunten van e...

Wat moet je hiervan zeggen? Wellens of benoot? Tja.. niemand die het weet, lijkt me. 

Nijmos
ProScoritoManager
Nog een laatste vraag: hoeveel teampunten krijgt Ciccone voor de puntentrui van Milan? En moet ik m...

En hoe zit dat in de tijdritten?

Rubik
Nijmos
Wat moet je hiervan zeggen? Wellens of benoot? Tja.. niemand die het weet, lijkt me. 

Beetje om het even inderdaad... Beiden in een soort knechtenrol, maar - uit mijn hoofd - rijdt Wellens meer koersen zonder Pogi dan Benoot zonder Van Aert...

Rubik
Nijmos

Zou in de TTT gaan voor een PSV-blok: Saibari - Til - Veerman - Perisic

Ted de la course

Op hoeveel punten schatten jullie MvdP in? Met 5 koersen kom ik op max 1200 uit. Dan maak ik 'm 1x 1e, 3 x 2e en 1x 3e kopman. 

Bennoot en Wellens samen schat ik in rond de 800 punten. Die 400 punten moeten volgens mij te compenseren zijn met de vrijgekomen kopman plaatsen plus de upgrade van een 500k renner naar een 1M renner. O.b.v. dit argument overweeg ik MvdP toch thuis te laten. Meer spelers hier met dezelfde overweging? Of zien jullie de verwachte punten van genoemde renners anders?

Dit verhaal valt of staat wel met het aantal koersen dat hij uiteindelijk gaat rijden natuurlijk.

Nijmos
Ted de la course
Op hoeveel punten schatten jullie MvdP in? Met 5 koersen kom ik op max 1200 uit. Dan maak ik 'm 1x 1...

Als Mathieu 1200 punten haalt moet je hem altijd meenemen. Als wellens en benoot 400 punten halen moet je ze vermoedelijk ook hebben. Het 'probleem' is dat een van de drie gaat falen tov jouw berekening. Waarschijnlijk wellens of benoot. Als ze alle drie halen wat jij inschat, moet je ze alle drie nemen en elders bezuinigen, denk ik. 

roelfietstalseengek
Ted de la course
Op hoeveel punten schatten jullie MvdP in? Met 5 koersen kom ik op max 1200 uit. Dan maak ik 'm 1x 1...

Ik twijfel exact over dezelfde keuze: mvdp of Benoot + Wellens. Ik ben er nog niet uit. 

Nijmos
Rubik
Zou in de TTT gaan voor een PSV-blok: Saibari - Til - Veerman - Perisic

Denk dat je dan wel een musthave parel in de D categorie laat liggen

Pim Todcock

Oef, nu moet ik Vermaerke er nog last-minute inklussen. Lucas Perez er maar uit dan, die staat toch niet ingeschreven.

Hangtieniedanstaatie

Girmay no-brainer. 

MRegter96

Wie zijn jullie kopmannen/favorieten voor Parijs-Roubaix? Kom daar niet heel ruim uit zie ik nu, of Philipsen moet weer presteren

ProScoritoManager
Nijmos

Ciccone heeft gewerkt aan zijn tijdrit, zie uae tour. Ik heb hem juist mee zodat Milan daar teampunten kan pakken via hem!

MRegter96

Heel leuk hoor die ironische grappen, maar kunnen we het niet beter informatief houden hier?

YSoSerious
MRegter96
Wie zijn jullie kopmannen/favorieten voor Parijs-Roubaix? Kom daar niet heel ruim uit zie ik nu, of...

Dat probleem heb ik bij de scheldeprijs...

Parijs Roubaix zit ik nog wel redelijk ruim in de renners (er inderdaad vanuit gaande dat Philispen zijn best doet daar)

TourDeFranceUnchained
Ted de la course

Ben wel erg benieuwd naar je kopmannen in bijvoorbeeld een San Remo maar vooral een RVV of Roubaix als je MVDP niet meeneemt.   

MRegter96
YSoSerious
Dat probleem heb ik bij de scheldeprijs... Parijs Roubaix zit ik nog wel redelijk ruim in de renners...

Ik hoop dat Trek met Milan naar SP gaat. Anders zit ik ook vast met Meeus/Welsford en Fretin inderdaad...

Rubik
MRegter96
Heel leuk hoor die ironische grappen, maar kunnen we het niet beter informatief houden hier?

Informatief is prima, maar laten we dan wegblijven van de Pedersen en een 500K of Kooij en Girmay...

Mats17

Ik kom in mijn berekeningen uit op precies hetzelfde dubio met Van der Poel. 3de in MSR, 2e in E3, 5e in GW, 3e in RVV en 2e in PR levert 404 individuele punten, ~20 teampunten voor Philipsen en 728 kopmanpunten op. Echter, als je op elke plek waar je VDP kopman maakt Pogacar, Pedersen, van Aert doorschuift, levert dat ook weer 559 kopmanpunten op volgens mijn berekeningen. 728-559= 169 ptn. 404+20+169=593 punten. Dat maakt het om het even of VDP zn geld waard is. Als je met twee 3M-3.5M mannen meer punten denkt te halen dan VDP en een 500k man dan moet je daarvoor gaan. Het is dan wel essentieel dat je Pedersen in je team hebt i.m.o. want hij is overal de 4e man waar Van Der Poel van start gaat.

Het akelige is dat je niet weet hoeveel koersen VDP rijdt (en hoeveel voluit). Mijn gevoel zegt dat Van Der Poel slechts 4 koersen voluit gaat en dat hij dus eerder niet dan wel zijn geld waard gaat zijn. Nadeel van niet meenemen is dat je erg afhankelijk wordt van Van Aert en Pedersen en daar voel ik me ook niet helemaal lekker bij. 

NOAD1912
Mats17
Ik kom in mijn berekeningen uit op precies hetzelfde dubio met Van der Poel. 3de in MSR, 2e in E3, 5...

Ik heb net Mathieu en een een 500K man ingewissld voor De Lie en Benoot en dat geeft wel 'body' aan mijn ploeg in de breedte zeg. Kijken of ik het aandurf dit tot zaterdag zo te houden.

Laatst gewijzigd
Astarloa
NOAD1912
Ik heb net Mathieu en een een 500K man ingewissld voor De Lie en Benoot en dat geeft wel 'body' aan...

Ik denk niet dat jij dat durft.

Ted de la course

@Nijmos snap ik, maar met andere renners speel ik onvoldoende budget vrij om Benoot en Wellens mee te nemen. Vdp thuis laten is een optie bij gering aantal koersen. Daarbij is denk ik nog dat 1200 punten voor MvdP zeer optimistisch is. Hij moet dan 5x top 3 rijden.

@tdfu: mannen als Pogi, Pedersen, WvA, Philipsen zijn dan alternatieven als kopman. Met die 4 heb je voor de 3 koersen die je noemt vrij zekere kopmannen.

RedDevil
TourDeFranceUnchained
Ben wel erg benieuwd naar je kopmannen in bijvoorbeeld een San Remo maar vooral een RVV of Roubaix a...

Ganna. Daar lees ik hier heel weinig over, maar dat is mijn beoogde 2e kopman voor beide koersen. Ook als je VDP meeneemt, is Ganna in mijn ogen een logischere kopman voor Sanremo.

1 2 ... 51 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.