Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 50 ... 94 95
TourDeFranceUnchained
NielsH97
Ben ik met je eens. Heb geprobeerd om renners te selecteren die ik wel top 20 zie eindigen. Daarnaas...

In de aantallen die je noemt voor de heuvels. Zijn hier de 2 a 3 wissels al ingecalculeerd. Met andere woorden, heb je nu al 8 renners voor de Amstel en worden er dit 10/11 en eventueel 11/12 als je Bilbao nog moet meerekenen of zitten deze al in die 8? 

Cold Palmer
Bob
Heb je een linkje?

https://wielerrevue.nl/artikel/634760/paul-magnier-is-de-grote-voorjaarshoop-van-soudal-quick-step-ik-wil-niet-alleen-een-sprinter-zijn

NielsH97
TourDeFranceUnchained
In de aantallen die je noemt voor de heuvels. Zijn hier de 2 a 3 wissels al ingecalculeerd. Met ande...

Dit worden er dan 11. 

Pom titcock

Marijntje voegt Omloop en KBK toe, als die weer BP en Gold race rijdt ook wel een leuke pick. Zou die nog wat meer gaan rijden?

jenzrscl

Scaroni toegevoegd aan strade, lijkt me ook mooie pick, wat een seizoensstart van die kerel

Ragnar Lolbroek
NielsH97
Madouas, Ballerini en Stuyven eruit gefietst om Pidcock toch weer in mijn team te krijgen. Heb het g...

Ik heb nu onderstaande verdeling qua starters.

Ohn: 10

Kbk: 12

Sb: 7

Ms: 13

Bdp: 7

E3: 10

Gw: 11

Ddv: 12

Rvv: 14

Sp: 6

Pr: 13

Bp: 5

Agr: 8

Wp: 5

Lbl: 4

En uiteraard nog 3 wissels. 

Canyon72
Symen De boer
Hier nog een laatste dilemma iemand tips of uitleg? Pedersen en Fisher-black of Narvarez en dylan Te...

Heb ze voorlopig alle vier

John Bon

Ik zie veel twijfel, terecht, rond de Borasprinters maar als ik naar Welsford zijn Scheldeprijs ga kijken 7e,2e, 3de in de afgelopen 3 jaar. Toch zo slecht niet :) 

Wicked Wout
jenzrscl
Scaroni toegevoegd aan strade, lijkt me ook mooie pick, wat een seizoensstart van die kerel

Die heb ik vooral alvast op mijn lijstje staan voor de giro

roelfietstalseengek

Op sporza staat bij het programma van MvdP nu ook een sterretje bij de E3. Dat was eerder niet toch?

Wicked Wout
roelfietstalseengek
Op sporza staat bij het programma van MvdP nu ook een sterretje bij de E3. Dat was eerder niet toch?

Sporza weet ik niet, maar in mijn excel stond ie al

John Bon
Wicked Wout
Sporza weet ik niet, maar in mijn excel stond ie al

hij bedoeld het in de andere richting. Hij stond er eerder op als zeker meerijden en nu is er een sterretje bijgekomen.
Ook in artikel is de E3 verdwenen
Link: https://sporza.be/nl/2025/02/12/klassiek-programma-voor-van-der-poel-die-wel-wk-in-rwanda-overslaat-ik-wil-wk-mountainbike-afvinken~1739368270939/

dr klaas

Vanaf nu ga ik normaliter rouleren met de evt 3e joker, en het goedkopere spul.   Minimaal aantal renners is nu 5 per koers. Afblijven afblijven afblijven 

Symen De boer

Met Pedersen  en fisher black het volgende met Pedersen heb ik 1 echte kopman in meedere klassiekers en al goed in vorm maar heb ook wel paar goeien uit de 2e rang die je ook kopman kan maken en fisher black voor 500k erbij is gwn hopen dat hij wat puntjes sprokelt.

Met Navarez en Teuns. Theuns voor 1,5 leuke pick rijd ook paar vlaamse klassiekers en is kopman bij zijn ploeg maar geen idee wat zij vorm wat is

En wat voor rol krijgt Narvarez mag die ook eigen kans rijden of is dat het geheime wapen van pogi. Rijd veel klassiekers en in goeie doen een punten kanon denk ik. 

Iemand een toevoeging?

KV
Wicked Wout
Die heb ik vooral alvast op mijn lijstje staan voor de giro

Tegen dan is de hoogvorm weg

Rubik
Symen De boer
Met Pedersen  en fisher black het volgende met Pedersen heb ik 1 echte kopman in meedere klassiekers...

Een beetje interpunctie zou ik toevoegen.

Rubik
Symen De boer
Met Pedersen  en fisher black het volgende met Pedersen heb ik 1 echte kopman in meedere klassiekers...

Maar je vraagt een keuze tussen een kasseien-topper + een opvuller of een puncheur + een puncheur/knecht... Doet nogal wat voor je balans...

sprintgeit

Je kan ook té veel waarde hechten aan al die PCS programma's. Vaak weten die ploegen wat de hoofddoelen zijn en daar plannen ze dan omheen. Neem bv. Matthews, z'n focus ligt natuurlijk op MSR, RVV en AGR dus dat wordt gecommuniceerd. Gevolg.. staat er nog niet op voor BP, maar die gozer heeft BP de afgelopen 10 jaar zo'n beetje gereden. Dan kan je 'm toch ook zelf wel invullen?

Bij Matje zit dat WK MTB er natuurlijk tussen, en ik weet niet precies wanneer die WB wedstrijden vallen, maar die gaat echt ook wel z'n koersdagen op de weg maken, en dus de E3 rijden. Het is ook gewoon de beste voorbereiding op de Ronde. Sporza sterretje of niet. 

Wicked Wout
John Bon
hij bedoeld het in de andere richting. Hij stond er eerder op als zeker meerijden en nu is er een st...

Ai... dat kan de boel toch wel weer op z'n kop gooien. Potentieel maar 3 ritten is wel weinig voor zijn prijs. 

Aan de andere kant... 3x 90 punten met een 2e kopmanfactor. Nog steeds lekker om mee te pakken

jenzrscl

Iemand wat over garcia cortina?

Na wegvallem lazkano aranburu daar, toch wel alles op hem, in ronde vorig jaar toch wel zijn potentie laten zien, jammer toen dat zijn achterwiel wegslipte

KV
sprintgeit
Je kan ook té veel waarde hechten aan al die PCS programma's. Vaak weten die ploegen wat de hoofddoe...

Door verplaatsen BP naar de vrijdag ben ik nog niet zo zeker dat Bling BP zal doen, zeker als AGR een hoofddoel voor hem is. 

tol100

Iemand ideeen over lamperti

Daan van Rooij
tol100
Iemand ideeen over lamperti

jazeker.   niet meenemen

Nijmos
jenzrscl
Iemand wat over garcia cortina? Na wegvallem lazkano aranburu daar, toch wel alles op hem, in ronde...

Wat wil je over hem weten? 

Nijmos

Weet iemand wél hoe het zit met dat mountainbiken? Als je overweegt Mathieu thuis te laten moet je wel heel zeker weten dat hij niet opeens de brabantse en de amstel toevoegt!

1 2 ... 50 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.