De vraag is gaat Van Aert wel of niet meedoen met BP en AGR zo nee dan is Van Aert niet meenemen de goede keuze zo ja ben je de pineut denk dat van Aert niet meenemen sws niet kan je hebt hem nodig de eerste 2 wedstrijden daarna inruilen met pogi of vdp is zeker een optie maar je loopt wel waarschijnlijk 300 van Bp en + 220 AGR mis en de vraag is ga je het compeseren met de lie en pedersen waar je met eerste in goede doen het wel kan
Ik zou graag wat positieve berichten zien of mensen die heel veel vertrouwen hebben in De Lie. Hij blijft bij mij altijd in het achterhoofd zitten als iemand die het een keer moet gaan doen, maar tot nu toe stelde hij elke keer weer teleur. Prima kopman voor een aantal koersen, maar kan ook zomaar weer op een fiasco uitdraaien. Wie kan mij een goed gevoel geven over De Lie? Of moet ik hem op z'n Engels zien als 'The Lie' 😅?
Kooij nog niet 100% dus, dat betekent enerzijds dat Van Aert een stukje veiliger wordt als captain voor Kuurne, maar anderzijds dat Visma sowieso de koers hard zal willen maken. Samen met UAE rijden de twee sterkste blokken dan dus allebei niet voor een sprint, dan wordt het voor de andere sprinters toch ook lastiger dan voorzien.
Heel veel vertrouwen is moeilijk, maar voor mij is hij (momenteel) een onmisbaar stukje van de puzzel vermits hij in alle koersscenarios in Omloop / G-W / DDV / BP steeds een waardige kopman zal zijn, zijn zwak team is voor de meeste een zwakte maar hij gaat nooit gevangen zitten door een ploegmaat in de kopgroep, als hij inderdaad een beetje slimmer en met minder emotie durft koersen vermoed ik wel mooie resultaten, en daarmee bedoel in niet meteen top 3 maar wel altijd top 7-8 en dat voelt veel veiliger dan een potentiële 0 als kopman.
Ik heb ook echt wel over De Lie getwijfeld en heb hem ook in mijn team gehad maar het voelde echt niet goed. Uiteindelijk ervoor gekozen om hem toch te laten schieten. Ik begrijp dus zeker dat mensen hem overwegen, ook omdat hij erg veel rijdt en zaterdag tijdens omloop en bij BP zie ik hem ook zo top 5 rijden maar als mijn gevoel niet goed is, dan doe ik het niet
F. Vermeersch is hiervoor ook ideaal. Afgelopen twee jaar op het WK Gravel 2de geeindigd, icm met teampunten en samen met Pogi rijden in Gent Wevelgem en de Ronde. Lijkt me dat hij hier ook start en mogelijk ook in San Remo en E3. Dan is het een ideale pion voor 1M
Valt me soweso op dat er nog weinig te vinden valt over UAE en programma's. Wellens/Vermeersch/Politt. Zijn toch interessante opties alleen is er nog niet veel bekend over wat ze precies gaan rijden, gezien wat ze de jaren ervoor hebben gereden, kan je het wel een beetje invullen, maar een bevestiging zou wel leuk zijn.
Voor mensen die gokken op Antonio Morgado: https://cyclinguptodate.com/cycling/antonio-morgado-talks-about-2025-looking-back-on-his-debut-season-on-the-world-tour-the-doctors-told-me-i-was-blown-up-i-was-really-dead
Gaat waarschijnlijk niet meer klassiekers doen dan er al op zijn programma staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.