Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 59 ... 94 95
tol100
Houtenees
dat dachten we ook voor de tour vorig jaar

Bini vindt ik een van de mooiste renners in t peleton maar qua scorito is t altijd verkeerd met m gegaan

KV
JCG
Weet er iemand waarom Bini in de Algarve niet meer startte?

Ook een beetje allergie aan de goesting zeker?

Phally
Nijmos
Wist niet dat hij uberhaupt gevallen was? Ik ben vooral verbaasd dat hij volgens sporza alleen omloo...

Ik heb het ook niet gezien / gehoord tijdens de race.

Ik las het enkel bij de voorbeschouwing van onze Deense vriend.

hmm, had ik nog niet eens opgemerkt, nog maar even afwachten op bevestiging, thx.

JCG
tol100
Bini moet je sws niet aan beginnen  

Dat is geen antwoord op mijn vraag :)

En daarbij zie ik in Bini toch een potentieel mooie cap voor KBK en GW. Als ik hem i.c.m. een Welsford neem, die ik kan cappen in BdP en SP, is het in ieder geval het overwegen waard. Maar daarom wil ik weten waarom er DNS staat.

bdebouwer

Girmay rijdt toch juist wel heel goed de laatste tijd. Denk wel dat hij net te grillig is en niet genoeg favoriet voor de wedstrijden in zijn programma om hem ergens als kopman mee te nemen en dat die verder gewoon te duur is als gok. 

Frits
MRegter96
En dan heb je Pidcock en Pedersen samen in MSR, wat wel een voordeel is denk ik

Precies, dat voordeel en geen geld over. Dan maar geen Pidcock die het middenstuk rijdt. 

Poule d'Or
JCG
Dat is geen antwoord op mijn vraag :) En daarbij zie ik in Bini toch een potentieel mooie cap voor K...

Bini alleen nemen als het warm is en niet regent.

Frits
Masterw
frikandel speciaal of kroket met mosterd?

Kroketje met mayo doe ik meestal, op een broodje. 

Pim Todcock
ladislaw
Voor de Scheldeprijs ben ik toch gewoon voor Kristoff gegaan. Als er niet al teveel grote namen bijk...

Kristoff komt in mn lijstje ook naar boven, maar bijna net zo oud als ik en maar 48 punten vorig jaar. Daarnaast skipt hij de enige koers waar hij zijn laatste deelname punten haalde (OHN). SP maar één van de laatste drie in de punten. Vroeger was het uiteraard een must-have voor EF. Dan liever iemand met een hoger plafond en misschien kans op 0.

Houtenees
Gnoe
Wat is een steekje laten vallen? Ik heb bij sommige renners ook een iets ander gevoel dan dat hier w...

Ik ben het helemaal met je eens dat die of/of vragen irritant zijn en nikszeggend. Maar het is hier meer speculeren op wat een goede parel zou kunnen worden toch? Tuurlijk is het ook leuk om het zelf uit te pluizen en er eentje te pakken maar ik verwacht alleen van de al veelvuldig besproken 500k renner een hoge pickrate. De rest is ook allemaal niet zeker toch? 

een steekje laten vallen bedoel ik: ergens geen 3 of liefst 4 echt waardige kopmannen hebben.  

Nijmos
Pim Todcock
Kristoff komt in mn lijstje ook naar boven, maar bijna net zo oud als ik en maar 48 punten vorig jaa...

Kijk je niet weer wat te veel naar alleen de uitslagen? In de tour meegesprint, prima najaar, al gewonnen en ik dacht vorig jaar ziek zwak misselijk.

Laatst gewijzigd
BigMig
KV
Kan veel gebeuren in 6 weken natuurlijk. Als 1 vd 3 om welke reden dan ook wegvalt, zit je zonder ko...

Nou, ik heb dan nog wel 2 of misschien 3 renners in mn team die ik nog niet als kopman reken (vanwege rolverdeling in de ploeg), maar die mogelijk alsnog als kopman kunnen fungeren als het anders loopt. Je zou jouw argument ook andersom kunnen zien natuurlijk. Stel ik zet een Welsford of Thijssen in mn team, dan neem ik die mee voor twee koersen, met als rol reservekopman te zijn. Neem daarbij dat beide heren in 1 van die twee koersen een zeer matig track racord hebben de laatste 4 jaar. Dan ben je een plekje en 1 miljoen kwijt voor een beetje zekerheid via backup, terwijl de renner zelf, om verschillende redenen, helemaal niet zo'n zekerheid is. Het komt er dan voor je team maar net op aan dat die renner in die ene koers (of max 2) presteert. Dat vind ik dan een redelijke gok, met alle leuke alternatieven die ik op die plek in mijn selectie kan meenemen.

Pim Todcock
Nijmos
Kijk je niet weer wat te veel naar alleen de uitslagen? In de tour meegesprint, prima najaar, al gew...

Dat is mijn keuze qua taktiek dit keer :P. Ik baseer alles puur op scorebordjournalistiek. Maar niet die van de meerdaagse koersen. Dat is toch een wat andere discipline. Ik zie wel waar dat op uitdraait :).

roburger
roburger
Voor een knipbeurt neem ik meestal geen gokje, maar ik heb nu de Kapper.

Ik speur graag door de cryptische tips op dit forum, maar deze was van korte duur 😅

Nijmos
Pim Todcock
Dat is mijn keuze qua taktiek dit keer :P. Ik baseer alles puur op scorebordjournalistiek. Maar niet...

Kristoff haakte vorig jaar ziek af voor gent wevelgem (en was wellicht al niet volledig fit voor de e3). 

oli4g

Toch mooi dat de roze Amerikaan nog voor de deadline laat weten een mooi programma van MSR tot LBL te rijden.

JCG
oli4g
Toch mooi dat de roze Amerikaan nog voor de deadline laat weten een mooi programma van MSR tot LBL t...

Bron voor onze Mandela?

oli4g
JCG
Bron voor onze Mandela?

net gepost op IDL

TourDeFranceUnchained

Een naam die ik eigenlijk nog helemaal niet heb zien langskomen is die van Neilson Powless. Gaf in een interview aan zich weer volledig te focussen op de Klassiekers na Parijs-Nice. Verwacht zelf een beetje het zelfde schema als 2023 dus:

• San Remo
  • Dwars door Vlaanderen
  • Ronde van Vlaanderen
  • Amstel
  • Waalse Pijl
  • Luik Bastenaken

Heeft in 2023 al bewezen top 5 noteringen in het Vlaamse klassiekerwerk te kunnen rijden. Goed gestart in de Algarve met een 7e plaats in de tijdrit en algemeen klassement + in het najaar onder andere 6e in Klasikoa en 8e in Lombardije. Lijkt wel goed te zitten met de vorm. Stel hij wordt 2x 7e, 1x 10e, 2x 14e en 1x buiten de punten, heeft die toch al een punten totaal van 212 voor een speler van 1.5 miljoen. Moet die natuurlijk wel starten.

Edit: terwijl ik dit bericht typte zie ik dat een paar mede fanaten me al voor zijn geweest ;)

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
Nijmos
Kristoff haakte vorig jaar ziek af voor gent wevelgem (en was wellicht al niet volledig fit voor de...

Met één uit drie bedoelde ik degene die hij reed, dus 2021, 2022 en 2023. Daarvoor overigens wel 8 keer in de prijzen op de SP.

Titivoeckler

Zou Kubis niet gaan sprinten voor TDT in Scheldeprijs en BDP? Leuk sprintopvullertje anders met ook al wat leuke uitslagen dit jaar.

BigMig
oli4g
Toch mooi dat de roze Amerikaan nog voor de deadline laat weten een mooi programma van MSR tot LBL t...

Wat, is Vermaerke uit de kast gekomen?

JCG
TourDeFranceUnchained
Een naam die ik eigenlijk nog helemaal niet heb zien langskomen is die van Neilson Powless. Gaf in e...

In het bericht van IDL hebben ze het zelfs over het vierluik in de Ardennen :)

Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar dat zou betekenen dat BP ook tot de mogelijkheden behoort.

Haasrodestormvogel

Ik overweeg oprecht om Van Aert niet mee te nemen. 
Nog iemand?

Denk Kuurne tot sprint zal komen tussen Merlier en Philipsen.

Dan heb ik Pogi, MVP, Pidcock (Ardennen ook, zullen wel uitgenodigd worden giro), Merlier, Philipsen, Milan, Narvaez, Bennoot... en wat voor de ardennen en sprints.
En nu nog 3.75 miljoen voor 2 renners. 

Ik denk misschien Wellens. 
Of mischien nog een wissel (Meeus eruit voor goedkopere) en De Lie erin. 

Dan heb ik nog steeds Pidcock en of iemand anders die tegen valt om mee te spelen (wisselen).

Indien in vorm zal hij op veel plaatsen kortbij zijn. 
Maar dan moet ik Merlier of Philipsen laten vallen. 

tol100
TourDeFranceUnchained
Een naam die ik eigenlijk nog helemaal niet heb zien langskomen is die van Neilson Powless. Gaf in e...

Denk dat bij powless dit het plafond is en dat het alleen maar slechter kan aflopen

1 2 ... 59 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.