Ja dat bedoel ik idd. Durf je te anticiperen op de aanwezigheid van een renner die er nu nog niet op staat. Jakobsen is idd een logische, maar wellicht zit er bij Astana, Lidl of Q36.5 ook al wel iemand die je logischerwijs kan invullen.
Ha Mensen, leuk om hier beetje mee te lezen en wat tactieken te zien.
Vanuit mijn vriendengroep speelt niemand scorito, ik vind leuk er wat dieper in te duiken en wat meer te sparren, ik speel meer dan alleen wielrenspellen Iemand interesse in een subleague?
Heb er een aangemaakt voor de liefhebbers " van een andere planeet" .
Heb hem ook op de radar. Kwam er alleen gisteravond pas achter dat EF geen Schelde rijdt. Hoopte dat hij daar nog een troef zou kunnen zijn, maar de kans dat hij erin komt daalt bij mij dus wel
Zijn er ook mensen die Van Gils al vanaf het begin meenemen?
Ik wil hem in de heuvels er sowieso bij, maar Evenepoel ook. Dat zouden dus al twee ingecalculeerde wissels zijn. Van Gils kan je Strade goed gebruiken en wellicht zelfs captain maken, verder is hij tot het einde onbruikbaar.
Als ik hem niet vanaf het begin meeneem is er ruimte voor Pedersen of De Lie, maar beiden zal ik ook niet met een gerust hart captain maken.
Ik wil graag een 500k man die de ronde en luik kan winnen, maar helaas hij kost 7 miljoen.
Wat je wil bestaat niet. Maar in bdp heb je waarschijnlijk al wel 2 captains en dat maakt de lottoman een optie.
Voor de Scheldeprijs ben ik toch gewoon voor Kristoff gegaan. Als er niet al teveel grote namen bijkomen moet hij daar toch gewoon top 10 rijden, en met een beetje geluk levert ie nog een paar puntjes op in de andere 5 koersen die hij rijdt. Heeft bovendien gewoon nog een rit gewonnen afgelopen weekend, dus hij kan zeker nog wat!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.