Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 57 ... 94 95
MRegter96
Frits
Klopt, maar als ik Pidcock van 4 miljoen wissel voor Pedersen van 3,5 miljoen, gooi je dus eigenlijk...

En dan heb je Pidcock en Pedersen samen in MSR, wat wel een voordeel is denk ik

MRegter96
TimTornTeut
Zijn er hier mensen die het aandurven te anticiperen op een extra (goedkope) sprinter voor Schelde,...

Denk dat iedereen Fretin wel heeft. Welsford zal kopman zijn daar lijkt me. En Lotto heeft zijn sprinter ook al bekend, maar dat is geen kopman waardige sprinter.

Nijmos
MRegter96
Denk dat iedereen Fretin wel heeft. Welsford zal kopman zijn daar lijkt me. En Lotto heeft zijn spri...

In de scheldeprijs doet ook een goedkope winnaar van 2 monumenten mee. Vraag is wat hij nog waard is achter de rollator

Gruttepi3r
Georgeske
Klopt idd. Maar behalve Wellens en Narvaez rijden er geen Uae'ers meer dan 2 of 3 ritten met Pogacar...

Een zekere Novak staat bij pcs iig al voor 4 ritten met Poga. Dit is exclusief strade, dus een grote kans dat dit er 5 worden. 

Nijmos
TimTornTeut
Zijn er hier mensen die het aandurven te anticiperen op een extra (goedkope) sprinter voor Schelde,...

Anticiperen in welke zin? Iemand kiezen die nog niet op de startlijst staat? Dat durf ik wel als ik aanleiding heb te vermoeden dat het wel komt. Ik zou bijvoorbeeld jakobsen wel aandurven

Nijmos
Gruttepi3r
Een zekere Novak staat bij pcs iig al voor 4 ritten met Poga. Dit is exclusief strade, dus een grote...

Je hoeft niet alles voor te kauwen. Catenaccio scorito trouwens om die te kiezen. Hoge bodem laag plafond

TimTornTeut
Nijmos
Anticiperen in welke zin? Iemand kiezen die nog niet op de startlijst staat? Dat durf ik wel als ik...

Ja dat bedoel ik idd. Durf je te anticiperen op de aanwezigheid van een renner die er nu nog niet op staat. Jakobsen is idd een logische, maar wellicht zit er bij Astana, Lidl of Q36.5 ook al wel iemand die je logischerwijs kan invullen. 

Symen De boer

Kleine storing hier als ik pidcock voor merlier wissel na MSR kan ik hem later weer er terug inwissel?

Rubik
Nijmos
Je hoeft niet alles voor te kauwen. Catenaccio scorito trouwens om die te kiezen. Hoge bodem laag pl...

True, al pakte 4x UAE in de Giro wel lekker uit...

tol100

De lie/pedersen + Van Gils  of mohoric + pidcock

Masterw

frikandel speciaal of kroket met mosterd?

MRegter96
TimTornTeut
Ja dat bedoel ik idd. Durf je te anticiperen op de aanwezigheid van een renner die er nu nog niet op...

Ik hoop zelf op Milan daar. Zou inderdaad best kunnen dat 36.5 een Moschetti meeneemt

Rloef

Ha Mensen, leuk om hier beetje mee te lezen en wat tactieken te zien.

Vanuit mijn vriendengroep speelt niemand scorito, ik vind leuk er wat dieper in te duiken en wat meer te sparren, ik speel meer dan alleen wielrenspellen Iemand interesse in een subleague? 

Heb er een aangemaakt voor de liefhebbers " van een andere planeet" .

Wiwawout
Nijmos
Mihkels staat ook op de radar. Maar op de kasseiheuvels, vallen zijn uitslagen me tegen. Sprinten na...

Heb hem ook op de radar. Kwam er alleen gisteravond pas achter dat EF geen Schelde rijdt. Hoopte dat hij daar nog een troef zou kunnen zijn, maar de kans dat hij erin komt daalt bij mij dus wel

Houtenees

De kopman van Lotto bij scheldeprijs vond ik qua positionering best goed in de zandbak. Dat hij daar bij alle sprints een uitslagje rijdt vond ik eveneens knap. En in de scheldeprijs gaat het veld wel wat minder goed zijn...

Harderijder

Zijn er ook mensen die Van Gils al vanaf het begin meenemen? 
Ik wil hem in de heuvels er sowieso bij, maar Evenepoel ook. Dat zouden dus al twee ingecalculeerde wissels zijn. Van Gils kan je Strade goed gebruiken en wellicht zelfs captain maken, verder is hij tot het einde onbruikbaar.
Als ik hem niet vanaf het begin meeneem is er ruimte voor Pedersen of De Lie, maar beiden zal ik ook niet met een gerust hart captain maken. 

Rubik
Houtenees
De kopman van Lotto bij scheldeprijs vond ik qua positionering best goed in de zandbak. Dat hij daar...

Neem aan dat je LT bedoelt en niet SdS van Lotto? Beiden reden wel iets van resultaten...

Pom titcock
Houtenees
De kopman van Lotto bij scheldeprijs vond ik qua positionering best goed in de zandbak. Dat hij daar...

die rijdt weer geen BDP, ik ben op zoek naar een 500k die gewoon top 15 rijdt in BDP en vooral Schelde

roburger
Pom titcock
die rijdt weer geen BDP, ik ben op zoek naar een 500k die gewoon top 15 rijdt in BDP en vooral Schel...

Voor een knipbeurt neem ik meestal geen gokje, maar ik heb nu de Kapper.

TimTornTeut
Pom titcock
die rijdt weer geen BDP, ik ben op zoek naar een 500k die gewoon top 15 rijdt in BDP en vooral Schel...

Precies, en dan niet die ene die hier al honderd keer voorbij is gekomen :-)

MRegter96
Harderijder
Zijn er ook mensen die Van Gils al vanaf het begin meenemen? Ik wil hem in de heuvels er sowieso bij...

Ja ik, verwacht hem ook nog in MSR. En SB inderdaad captain

Nijmos
Pom titcock

Ik wil graag een 500k man die de ronde en luik kan winnen, maar helaas hij kost 7 miljoen.

Wat je wil bestaat niet. Maar in bdp heb je waarschijnlijk al wel 2 captains en dat maakt de lottoman een optie.

ladislaw

Voor de Scheldeprijs ben ik toch gewoon voor Kristoff gegaan. Als er niet al teveel grote namen bijkomen moet hij daar toch gewoon top 10 rijden, en met een beetje geluk levert ie nog een paar puntjes op in de andere 5 koersen die hij rijdt. Heeft bovendien gewoon nog een rit gewonnen afgelopen weekend, dus hij kan zeker nog wat!

tol100

Heb nu een team staan met Milan Merlier philipsen en meeus te veel sprint of nii ?

NielsH97

Kevin Vermaerke kan een leuke optie zijn met SB , MSR en de 3 heuvelklassiekers. Ik ga hem niet nemen maar voor de mensen die op zoek zijn kan het een leuke optie zijn!

1 2 ... 57 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.