Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 58 ... 94 95
Keunn
tol100
Heb nu een team staan met Milan Merlier philipsen en meeus te veel sprint of nii ?

Meeus heeft aangegeven niet echt voor de sprintkoersen te gaan, dus ligt eraan waar je denkt dat hij punten kan scoren of zelfs waar je hem wil cappen? Hij is wel aardig in vorm, maar alle keren dat ik hem heb gekozen kwam ik bescheten uit.

Guido Maltempi

Ik overweeg om met slechts 3 sprinters naar de Scheldeprijs af te reizen. Oorspronkelijk had ik De Geheime Sprinter Van 500K Die In Alle Teams Zit ingepland als reserve, maar die is inmiddels gepromoveerd tot 3de kopman. En dan voelt het opeens als een behoorlijke verspilling om vervolgens nog 1M af te tikken voor een reservekopman die alleen BdP en SP rijdt.

John Bon
Keunn
Meeus heeft aangegeven niet echt voor de sprintkoersen te gaan, dus ligt eraan waar je denkt dat hij...

inderdaad + zijn medespurter in de ploeg heeft best wel een mooi record in SP. 

BigMig
Guido Maltempi
Ik overweeg om met slechts 3 sprinters naar de Scheldeprijs af te reizen. Oorspronkelijk had ik De G...

Ik zit er sinds gisteren hetzelfde bij. Gewoon zonde van het plekje eigenlijk.

NielsH97

Goedkope optie die waarschijnlijk KbK, Scheldeprijs en BdP gaat rijden is Pierre Barbier. De sprinter van Wagner. Wel een enorm groot risico natuurlijk.

NielsH97

Davide Bomboi idem, gaat ook Scheldeprijs en BdP rijden voor 500k. Maar meer dan top 20 mag je niet verwachten.

TourDeFranceUnchained
NielsH97
Goedkope optie die waarschijnlijk KbK, Scheldeprijs en BdP gaat rijden is Pierre Barbier. De sprinte...

Die had ik ook op de radar, leuke pick! Of Bomboi van Tietema, sprinttrein zag er goed uit begin dit seizoen en die sprinten in ieder geval voor elke plek (en staat al op voor scheldepijs). Doel is om Welsford zodoende te downgraden en 500k elders te besteden/upgraden.

Edit: zie dat je Bomboi zelf ook benoemde. Leuke picks en thanks for sharing!

Laatst gewijzigd
KV
BigMig
Ik zit er sinds gisteren hetzelfde bij. Gewoon zonde van het plekje eigenlijk.

Kan veel gebeuren in 6 weken natuurlijk. Als 1 vd 3 om welke reden dan ook wegvalt, zit je zonder kopman. 

KV

De Lie blijkbaar Samyn geskipt. Nog wat kutkoersallergie erbij. 

Nijmos
KV
De Lie blijkbaar Samyn geskipt. Nog wat kutkoersallergie erbij. 

Ik zag het. Zou hij niet volledig fit zijn?

Gnoe

Ik ben heerlijk aan het zoeken naar opties die eventueel wat verschil kunnen gaan maken, die ene 500K parel. wie rijdt waar, wat zou een optie kunnen zijn..  Jammer dat dan zo'n potentiele 500K parel hier wordt genoemd en bij mensen op de radar komt zonder zelf er een beetje moeite in te stoppen.  

Houtenees
Rubik
Neem aan dat je LT bedoelt en niet SdS van Lotto? Beiden reden wel iets van resultaten...

Ik zie die laatste wel 10e worden in de scheldeprijs. Zijn positionering lijkt vrij goed voor zo'n jonge gast. 

Ik ben aan het nadenken over een scenario waarin Merlier bijv uitvalt oid. Dan wil ik niet Pidcock voor een Welsford of Groenewegen moeten wisselen. En dus wil ik ook een paar goedkope sprintertjes mee voor de SP

oli4g
TourDeFranceUnchained
Die had ik ook op de radar, leuke pick! Of Bomboi van Tietema, sprinttrein zag er goed uit begin dit...

Bij Astana zie ik wat leuke picks voor 500k, en die sprinten allemaal voor ereplaatsen dit jaar. Maar dan ga je juist diegene nemen die Scheldeprijs net niet start.

tol100
oli4g
Bij Astana zie ik wat leuke picks voor 500k, en die sprinten allemaal voor ereplaatsen dit jaar. Maa...

Bij Astana wordt t wie van de 8  in die koersen

Houtenees
Gnoe
Ik ben heerlijk aan het zoeken naar opties die eventueel wat verschil kunnen gaan maken, die ene 500...

Denk je niet dat mensen die dit soort parels niet zien/overwegen ergens anders ook wel een steekje laten vallen?

Ragnar Lolbroek
NielsH97
Davide Bomboi idem, gaat ook Scheldeprijs en BdP rijden voor 500k. Maar meer dan top 20 mag je niet...

Nochtans het neefje van Tom Boonen. 😎

NielsH97

Nou ik neem ze beide niet waarschijnlijk maar vond ze wel het noemen waard.

NielsH97

De community af en toe wat versterken door dit soort onbekende namen te noemen is ook wel leuk natuurlijk.

KV
Nijmos
Ik zag het. Zou hij niet volledig fit zijn?

Moeilijk te zeggen, maar een goed gevoel krijg ik er toch allemaal niet van. 

JCG

Weet er iemand waarom Bini in de Algarve niet meer startte?

tol100

Wat denken jullie over Allegaert denk dat die nog best veel punten bij elkaar fiets een beetje Naesen van vorig jaar (tuurlijk wel wat minder)

tol100
JCG
Weet er iemand waarom Bini in de Algarve niet meer startte?

Bini moet je sws niet aan beginnen

Houtenees
tol100
Bini moet je sws niet aan beginnen  

dat dachten we ook voor de tour vorig jaar

Gnoe
Houtenees
Denk je niet dat mensen die dit soort parels niet zien/overwegen ergens anders ook wel een steekje l...

Wat is een steekje laten vallen? Ik heb bij sommige renners ook een iets ander gevoel dan dat hier wordt gezegd, of dat wat gaat opleveren zien we later wel weer. Ging mij even puur om die potentiele parel.. zit zo'n grote vijver waar je uit kan vissen, dat het juist leuk is( lijkt mij) als jij die ene parel eruit weet te vissen. Dat die ene parel wordt gespot door meerdere mensen is logisch als je er wat tijd in stopt. Maar sommige nemen hier alles klakkeloos over, of vragen de patat of frikandel vraag. 

TourDeFranceUnchained
oli4g
Bij Astana zie ik wat leuke picks voor 500k, en die sprinten allemaal voor ereplaatsen dit jaar. Maa...

Klopt! De vraag is inderdaad wie er gaat sprinten. Kanter is het seizoen in ieder geval prima gestart. Maar voor hetzelfde geld, sprint Bol of Malucelli. Hopelijk wordt er wat meer duidelijk voor zaterdag.

1 2 ... 58 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.