Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 56 ... 94 95
Vergane Glorie
BigMig
Ah juist. Wacht je dan nog op nieuws voor de deadline of gok je erop dat hij aan die wedstrijden mee...

Ja, ik wacht nog even op berichten.

zit nu met narvaez en Wellens dus misschien wel overkill...maar wat je al zegt..om nou en geen benoot en geen madouas en geen Wellens te nemen gaat volledig tegen mijn natuur in.

exhter, volgens mij is het een kopmannenspel en wil ik wat bereiken dan moet je eigenlijk kijken of je pedersen erin kan zetten...nog even een nachtje of drie nadenken.:)

Frits
KV
Ik zie het net andersom: als hij naar Giro gaat, doe ik waarschijnlijk WEL de wissel.  Waarom zie ji...

Omdat ik begin met Merlier. Als Pidcock Giro doet, wissel ik hem niet in en blijven beide in het team. Als hij niet naar de Giro gaat (en dus het programma rijdt zoals het nu staat) pak ik voor de kasseien nog extra De Lie, Pedersen of Laporte.

PowerPiet
Frits
Omdat ik begin met Merlier. Als Pidcock Giro doet, wissel ik hem niet in en blijven beide in het tea...

En dan komt weer de vraag, wissel je voor of na MSR pidcock met Pedersen ?

MRegter96
BigMig
De naam van Alaphilippe heb ik volgens mij nog weinig langs zien komen. Ik weet niet of z'n programm...

Zou ik toch niet zoveel van verwachten eigenlijk

MRegter96
Pim Todcock
Vorig jaar was Groves één van de dramatische keuzes waardoor ik net een procentje tekort kwam voor e...

Groves rijd toch veel meer dan vorig jaar? En heeft nu ook uitgesproken voor een goed voorjaar te gaan

BigMig
MRegter96
Zou ik toch niet zoveel van verwachten eigenlijk

Ik overweeg eigenlijk ook niet echt om hem te nemen, in ieder geval niet vanaf het begin. Maar zou toch mooi zijn als hij weer richting zijn oude niveau terug kan. Na vorig seizoen zie ik hem dit voorjaar wel leuke resultaten rijden. 

Phally

Heeft iemand een idee hoe zwaar de val van Garcia Cortina was in Clasica Jaen?

Ik kan er niets van terugvinden en hij ligt nog in balans voor mijn laatste plekjes.

Falco Waterman

Iemand een idee over de rolverdeling binnen EF? Waar gaat Mikhels allemaal rijden en is hij de onbetwiste kopman? Vorig jaar redelijke uitslagen gereden van Wanty

John Bon
Falco Waterman
Iemand een idee over de rolverdeling binnen EF? Waar gaat Mikhels allemaal rijden en is hij de onbet...

ik denk dat je kunt verwachten dat hij minstens de grote klassiekers rijd. Op de site van EF: 

"n his first season with our squad, 21-year-old Madis Mihkels wants to turn the promising results he earned in his first two years as a pro into big wins. Madis's favorite races are the northern classics. He loves competing in the wind and muck in Belgium and France and flies over the cobblestones. In 2024, he raced into the top-ten at Paris-Roubaix. He thrives at high speed, brushing elbows with his competitors on the roughest, smallest roads. But Madis' ambitions will never stop after he's rounded the last corner of the Roubaix velodrome."

Of hij sprintkopman is dat is een ander geval. 

berggie1987
PowerPiet

Misschien afhankelijk van de wind? Bij twijfel na, geeft je een weekje extra waarin weer van alles kan gebeuren. 

Georgeske

Gaan voor F Vermeersch voor de teampunten van Pogacar (heb ook al andere 2 Uae'rs) of gaan voor Vacek? Zowat mijn laatste dilemma 😊

Arne Riis
Georgeske
Gaan voor F Vermeersch voor de teampunten van Pogacar (heb ook al andere 2 Uae'rs) of gaan voor Vace...

Ik zou eerst even goed checken hoe veel races Vermeersch volgens planning samen met Pogi rijdt voor je teampunten in je overweging meeneemt. (Spoiler: tot nu toe slechts 2)

Pim Todcock
MRegter96
Groves rijd toch veel meer dan vorig jaar? En heeft nu ook uitgesproken voor een goed voorjaar te ga...

Ja, vorig jaar was er ook een interessant programma op voorhand, maar viel er steeds meer weg door pijn aan zijn knie (als ik het goed heb). Dit jaar voor 1 miljoen een van de vaste namen in mijn lijstje. Met de uitslagen van vorig jaar in dezelfde races 110 teampunten plus eigen punten. Daar doe ik het voor! MSR en RVV zal wel minder worden met Pogi, maar nog genoeg kansen in het openingsweekend en DDV voor ADC.

Door dergelijke zever met blessures blijf ik voorlopig ver weg van Cosnefroy, Laporte, Berckmoes, etc.

Frits
PowerPiet

Ben vannacht weer gaan puzzelen. Als je begint met Pidcock en Merlier en na MSR Pidcock wisselt voor Pedersen. Hou je 500k over (zonde). Dus ik begin nu toch weer met Pedersen, dan maar geen Merlier in KBK, en dan Pidcock eruit voor Merlier na MSR. Is netjes al het geld op.

Edit: Je bent hierdoor niet meer flexibel Pidcock te houden, omdat je Merlier wel nodig hebt in de sprintkoersen (vind ik). Het wordt dan een van de twee, in plaats van zoals ik had, allebei vanaf het begin.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Wat gaat Skuijns allemaal rijden? heb nu voor die 1.5 milj Dylan teuns staan, maar Skuijns lonkt naar me.. echter zijn program kan ik nergens vinden..

berggie1987
Frits
Ben vannacht weer gaan puzzelen. Als je begint met Pidcock en Merlier en na MSR Pidcock wisselt voor...

Vanaf het wissel moment is geld toch geen factor meer? Dan heb je sowieso genoeg geld voor de wissels die je wil. 

Nijmos
Arne Riis
Ik zou eerst even goed checken hoe veel races Vermeersch volgens planning samen met Pogi rijdt voor...

Als het hierbij blijft wel

Laatst gewijzigd
Georgeske
Arne Riis
Ik zou eerst even goed checken hoe veel races Vermeersch volgens planning samen met Pogi rijdt voor...

Klopt idd. Maar behalve Wellens en Narvaez rijden er geen Uae'ers meer dan 2 of 3 ritten met Pogacar...

als het zo blijft, zal het Vacek worden! 

Nijmos
Falco Waterman
Iemand een idee over de rolverdeling binnen EF? Waar gaat Mikhels allemaal rijden en is hij de onbet...

Mihkels staat ook op de radar. Maar op de kasseiheuvels, vallen zijn uitslagen me tegen. Sprinten na een zware dag zal hij wel doen, maar ik heb een paar pagina's terug al gevraagd of iemand de verdeling met mvd berg in ster de besseges had gezien en toen van niemand reactie gehad, dus ik denk dat we het niet weten. Ze reden samen in die koers dus als je echt wil, kun je de finales van die koersen eens terugkijken.

Nijmos
Georgeske
Klopt idd. Maar behalve Wellens en Narvaez rijden er geen Uae'ers meer dan 2 of 3 ritten met Pogacar...

Er staan ook bij allerlei koersen nog 4 of 5 lege plekken in het uae team.

Nijmos
Phally
Heeft iemand een idee hoe zwaar de val van Garcia Cortina was in Clasica Jaen? Ik kan er niets van t...

Wist niet dat hij uberhaupt gevallen was? Ik ben vooral verbaasd dat hij volgens sporza alleen omloop rijdt en geen kbk

MRegter96
Georgeske

Zeker wel, iemand rijdt er 4 samen met Pogi!

Frits
berggie1987
Vanaf het wissel moment is geld toch geen factor meer? Dan heb je sowieso genoeg geld voor de wissel...

Klopt, maar als ik Pidcock van 4 miljoen wissel voor Pedersen van 3,5 miljoen, gooi je dus eigenlijk voor het hele middenstuk 500.000 weg. Als ik begin met Pedersen en die 500k al in m'n team zet, wissel ik Pidcock met Merlier voor hetzelfde bedrag en benut ik dus al het geld.

Georgeske
MRegter96
Zeker wel, iemand rijdt er 4 samen met Pogi!

Ja, ik weet op wie je doelt. Maar ik hoop dat er toch nog wat vrijkomt over Vermeersch zijn prgogramma, want die kan ergens nog wel een ereplaats rijden...

TimTornTeut

Zijn er hier mensen die het aandurven te anticiperen op een extra (goedkope) sprinter voor Schelde, ondanks dat de programma's nog niet bekend zijn? 

1 2 ... 56 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.