Ja, ik wacht nog even op berichten.
zit nu met narvaez en Wellens dus misschien wel overkill...maar wat je al zegt..om nou en geen benoot en geen madouas en geen Wellens te nemen gaat volledig tegen mijn natuur in.
exhter, volgens mij is het een kopmannenspel en wil ik wat bereiken dan moet je eigenlijk kijken of je pedersen erin kan zetten...nog even een nachtje of drie nadenken.:)
Omdat ik begin met Merlier. Als Pidcock Giro doet, wissel ik hem niet in en blijven beide in het team. Als hij niet naar de Giro gaat (en dus het programma rijdt zoals het nu staat) pak ik voor de kasseien nog extra De Lie, Pedersen of Laporte.
ik denk dat je kunt verwachten dat hij minstens de grote klassiekers rijd. Op de site van EF:
"n his first season with our squad, 21-year-old Madis Mihkels wants to turn the promising results he earned in his first two years as a pro into big wins. Madis's favorite races are the northern classics. He loves competing in the wind and muck in Belgium and France and flies over the cobblestones. In 2024, he raced into the top-ten at Paris-Roubaix. He thrives at high speed, brushing elbows with his competitors on the roughest, smallest roads. But Madis' ambitions will never stop after he's rounded the last corner of the Roubaix velodrome."
Of hij sprintkopman is dat is een ander geval.
Ja, vorig jaar was er ook een interessant programma op voorhand, maar viel er steeds meer weg door pijn aan zijn knie (als ik het goed heb). Dit jaar voor 1 miljoen een van de vaste namen in mijn lijstje. Met de uitslagen van vorig jaar in dezelfde races 110 teampunten plus eigen punten. Daar doe ik het voor! MSR en RVV zal wel minder worden met Pogi, maar nog genoeg kansen in het openingsweekend en DDV voor ADC.
Door dergelijke zever met blessures blijf ik voorlopig ver weg van Cosnefroy, Laporte, Berckmoes, etc.
Ben vannacht weer gaan puzzelen. Als je begint met Pidcock en Merlier en na MSR Pidcock wisselt voor Pedersen. Hou je 500k over (zonde). Dus ik begin nu toch weer met Pedersen, dan maar geen Merlier in KBK, en dan Pidcock eruit voor Merlier na MSR. Is netjes al het geld op.
Edit: Je bent hierdoor niet meer flexibel Pidcock te houden, omdat je Merlier wel nodig hebt in de sprintkoersen (vind ik). Het wordt dan een van de twee, in plaats van zoals ik had, allebei vanaf het begin.
Mihkels staat ook op de radar. Maar op de kasseiheuvels, vallen zijn uitslagen me tegen. Sprinten na een zware dag zal hij wel doen, maar ik heb een paar pagina's terug al gevraagd of iemand de verdeling met mvd berg in ster de besseges had gezien en toen van niemand reactie gehad, dus ik denk dat we het niet weten. Ze reden samen in die koers dus als je echt wil, kun je de finales van die koersen eens terugkijken.
Klopt, maar als ik Pidcock van 4 miljoen wissel voor Pedersen van 3,5 miljoen, gooi je dus eigenlijk voor het hele middenstuk 500.000 weg. Als ik begin met Pedersen en die 500k al in m'n team zet, wissel ik Pidcock met Merlier voor hetzelfde bedrag en benut ik dus al het geld.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.