Ik ga daar iig wel voor. Als vroeg blijkt dat REV niet op tijd kan trainen, of iemand valt uit, dan kun je altijd nog Matthews of Teuns brengen. In principe komen dan V Gils, REV en Pidcock.
Je moet maar zo zien; 2e kopman SB is x2.5. De laatste 3 of 4 koersen is x3 of x4.
Dan ga ik de wissel met Merlier (die ik nu voorlopig voorzien heb) vermoedelijk niet uitvoeren.
Indien wél een wildcard komen er sowieso geen Vlaamse koersen bij én ging er misschien nog gesnoeid worden in zijn heuvelprogramma (dit laatste werd in de sporza podcast verteld door Hannes Tahon die in nauw contact staat met de teams). Met een wissel kun je dit dus rustig afwachten en evt een andere transferkeuze maken.
Zijn er meer mensen die met Groves in hun maag zitten?
Hij rijdt veel, maar toch vraag ik me af waar en of hij uberhaupt gaat presteren.. daarnaast naar mijn mening 3 kansen op eventuele teampunten.
Heb hem er al vanaf dag 1 in staan maar de twijfel wordt groter naarmate ik de andere opties bekijk.
Groves: Bij twijfel niet selecteren. Ik heb zelf wel vertrouwen in hem en is hij zeker van een plekje, met name omdat hij ook al de nodige teampunten zal pakken. Dus redelijk risicoloze keuze met opwaarts potentieel. Maar ook genoeg andere opties in zijn prijscategorie, die afweging zul je toch zelf moeten maken.
Ik wil pidcock enkel missen voor SB als Mohoric rijdt. Het lijk raar dat hij de koers met zijn beste record niet zou rijden. Men geeft hier aan om PCS niet blindelings te volgen. Maar waarom zou de ploeg hier fout in communiceren. De rest van zijn programma staat wel aangevinkt. Denken jullie dat mohoric SB rijdt? Zien jullie nog andere 2de kopmannen voor SB dan pidcock ? Een Van Eetvelt, Bilbao, Teuns, nervaez, Gregoire, vindt ik allemaal ok als derde, maar niet als 2de kopman.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.