Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 54 ... 94 95
Nijmos
KV
Exact hiervoor wil ik wel weten of Pidcock een giro wildcard krijgt. Vegni heeft nog 3 dagen de tijd...

Want als hij geen wildcard krijgt...?

oli4g

Ik denk persoonlijk dat als Pidcock de Ardennen zou overslaan om zich voor te bereiden op de Giro, de kans wel aannemelijk is dat hij E3, GW of DDV aan zijn programma toevoegt waardoor de wissel Pidcock -> Merlier nooit ideaal is.

Laatst gewijzigd
Houtenees
KV
Philipsen werd in Kuurne vorig jaar opgehouden door een val in de laatste bocht. Anders sprintte hij...

Dankjewel:)

Nijmos
oli4g
Ik denk persoonlijk dat als Pidcock de Ardennen zou overslaan om zich voor te bereiden op de Giro, d...

Het verhaal vanuit de ploeg is vanaf het begin geweest dat hij sowieso ardennen rijdt. De kasseien alleen als er geen giro komt.

roburger

Puzzel gelegd. Ik heb de grote 3, Pidcock, UAE-knechten en de 4 beste sprinters. Voor de rest geen budget meer. Simpel! ;)

Pim Todcock
RozeLantaarn
Doe nu voor het eerst 'fanatiek' mee met dit spel.. onder het motto: dtv; Is het meest logische wiss...

Ik ga daar iig wel voor. Als vroeg blijkt dat REV niet op tijd kan trainen, of iemand valt uit, dan kun je altijd nog Matthews of Teuns brengen. In principe komen dan V Gils, REV en Pidcock.

Je moet maar zo zien; 2e kopman SB is x2.5. De laatste 3 of 4 koersen is x3 of x4.

KV
Nijmos
Want als hij geen wildcard krijgt...?

Dan ga ik de wissel met Merlier (die ik nu voorlopig voorzien heb) vermoedelijk niet uitvoeren.

Indien wél een wildcard komen er sowieso geen Vlaamse koersen bij én ging er misschien nog gesnoeid worden in zijn heuvelprogramma (dit laatste werd in de sporza podcast verteld door Hannes Tahon die in nauw contact staat met de teams). Met een wissel kun je dit dus rustig afwachten en evt een andere transferkeuze maken. 

Laatst gewijzigd
KV
oli4g
Ik denk persoonlijk dat als Pidcock de Ardennen zou overslaan om zich voor te bereiden op de Giro, d...

Zo is dit alvast niet gecommuniceerd. 

floda

Ik zit met van Gils in mijn maag. Ik hoop dat hij msr nog gaat rijden en dan gaat hij zeker van begin af aan mee. Anders toch maar pedersen/wellens of Benoot. 

BigMig
roburger
Puzzel gelegd. Ik heb de grote 3, Pidcock, UAE-knechten en de 4 beste sprinters. Voor de rest geen b...

Wie is die 4e sprinter?

BigMig
KV
Exact hiervoor wil ik wel weten of Pidcock een giro wildcard krijgt. Vegni heeft nog 3 dagen de tijd...

Zou Vegni ook op Instagram bereikbaar zijn via PB?

RozeLantaarn
Pim Todcock
Ik ga daar iig wel voor. Als vroeg blijkt dat REV niet op tijd kan trainen, of iemand valt uit, dan...

Begrijp ik je dus goed als ik zeg dat jij Pidcock en mvg thuislaat tot de heuvels?

Pim Todcock
RozeLantaarn
Begrijp ik je dus goed als ik zeg dat jij Pidcock en mvg thuislaat tot de heuvels?

Jep! Ik merk dat dat hier niet de meta is, maar goed, ik moet toch ergens de hoop vandaan halen nog een inhaalslag te kunnen maken als ik zo kansloos achter sta.

Cold Palmer

Zijn er meer mensen die met Groves in hun maag zitten? 

Hij rijdt veel, maar toch vraag ik me af waar en of hij uberhaupt gaat presteren.. daarnaast naar mijn mening 3 kansen op eventuele teampunten. 
Heb hem er al vanaf dag 1 in staan maar de twijfel wordt groter naarmate ik de andere opties bekijk.

ZK

Groves: Bij twijfel niet selecteren. Ik heb zelf wel vertrouwen in hem en is hij zeker van een plekje, met name omdat hij ook al de nodige teampunten zal pakken. Dus redelijk risicoloze keuze met opwaarts potentieel. Maar ook genoeg andere opties in zijn prijscategorie, die afweging zul je toch zelf moeten maken.

Laatst gewijzigd
PowerPiet
Pim Todcock
Jep! Ik merk dat dat hier niet de meta is, maar goed, ik moet toch ergens de hoop vandaan halen nog...

Ik wil pidcock enkel missen voor SB als Mohoric rijdt. Het lijk raar dat hij de koers met zijn beste record niet zou rijden. Men geeft hier aan om PCS niet blindelings te volgen. Maar waarom zou de ploeg hier fout in communiceren. De rest van zijn programma staat wel aangevinkt. Denken jullie dat mohoric SB rijdt? Zien jullie nog andere 2de kopmannen voor SB dan pidcock ? Een Van Eetvelt, Bilbao, Teuns, nervaez, Gregoire, vindt ik allemaal ok als derde, maar niet als 2de kopman.

Laatst gewijzigd
Malathion

Mohoric rijdt Strade.

KV
PowerPiet
Ik wil pidcock enkel missen voor SB als Mohoric rijdt. Het lijk raar dat hij de koers met zijn beste...

MVG

BigMig

De naam van Alaphilippe heb ik volgens mij nog weinig langs zien komen. Ik weet niet of z'n programma al eerder bekend was, maar dat ziet er toch ook wel interessant uit...

Bob
Malathion
Mohoric rijdt Strade.

Bron?

sprintgeit

RCS (die de Giro organiseert) heeft Q36.5 voor alle koersen die ze buiten de giro organiseren uitgenodigd (SB, TA, MSR), dat zegt misschien wel wat. 

PowerPiet
KV
MVG

Inderdaad. Daarmee maak je 1 mio vrij.... Waardoor ik Ganna kan in fietsen als kopman 3 bij MSR ipv pidcock. Even laten bezinken

Frits
KV
Dan ga ik de wissel met Merlier (die ik nu voorlopig voorzien heb) vermoedelijk niet uitvoeren. Indi...

Dan hoop je dus wel meer over Pidcock te weten voor BdP. 

PowerPiet
Malathion
Mohoric rijdt Strade.

Ook benieuwd naar jou bron. Heb ver gezocht. Of geef je hier op mijn vraag gewoon wat je denkt ?

Laatst gewijzigd
KV
Frits
Dan hoop je dus wel meer over Pidcock te weten voor BdP. 

Dan zeker natuurlijk maar dat is nog een maand dus zal dan wel bekend zijn veronderstel ik. 
Ik zou het eigenlijk voor de deadline willen weten want dan neem ik waarschijnlijk Merlier al van het begin. 

1 2 ... 54 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.