Fair. Als dat je beweegredenen zijn, snap ik je keuze voor die ritten. We gaan het zien over een dikke 3 weken. Als het daadwerkelijk uitpakt zoals je verwacht/hoopt, is het natuurlijk een fantastische zet!
Nee klopt helemaal. Vandaar de vraag over welk scenario je verwacht. Denk dat UAE geleerd heeft van afgelopen jaar en het dit jaar nog harder gaat maken en daarbij een Pogacar die nog sneller is. Verwacht daarom zelf namelijk geen scenario waar een Philipsen of Kooij erbij zit. Mocht het wel zo zijn, zal ik mijn verlies moeten pakken.
Tja dat hangt af van hoe je de puzzel legt toch? Of je ergens denkt weg te komen met een goedkopere jongen of combinatie van goedkopere jongens ipv een dure. Laat je pidcock eruit en doe je strade met van eetvelt? Laat je de lie eruit en doe je omloop met morgado of narvaez? Laat je merlier eruit en doe je schelde met welsford en 500k parel? Of laat je van der poel eruit en spreid je dat geld bijvoorbeeld over ganna, jorgenson en pedersen uit. Om maar wat te noemen.
Je kunt ook de dure 4, pidcock, de lie, pedersen en merlier nemen en dan 12x 500k
Tja dat hangt af van hoe je de puzzel legt toch? Of je ergens denkt weg te komen met een goedkopere jongen of combinatie van goedkopere jongens ipv een dure. Laat je pidcock eruit en doe je strade met van eetvelt? Laat je de lie eruit en doe je omloop met morgado of narvaez? Laat je merlier eruit en doe je schelde met welsford en 500k parel? Of laat je van der poel eruit en spreid je dat geld bijvoorbeeld over ganna, jorgenson en pedersen uit. Om maar wat te noemen.
Je kunt ook de dure 4, pidcock, de lie, pedersen en merlier nemen en dan 12x 500k
Dat is zeker waar, ik denk ook dat je prima zonder Ganna kan. Bij mij paste de puzzel ineens mooi met hem erbij, want ik miste een fijne 2e/3e cap voor Sanremo en Roubaix. Maar dat kan voor iedereen anders zijn.
Ja goed, ieder zo zijn keuzes inderdaad. Ik heb hem in ieder geval niet nodig voor die 2 ritten als kopman. Neemt niet weg dat hij in beide koersen top 5 resultaat kan halen en dus ook als niet kopman flink wat punten kan binnenhalen. Maar als het bij 2 koersen blijft vind ik het best een risico voor die prijs. Hij is min of meer verplicht om 2x topresultaat te halen en die zekerheid heb je met name in Roubaix natuurlijk niet. Al geldt dat laatste natuurlijk voor iedereen wel.
Even teruglezen. Er zijn verschillende tactieken geopperd. Na roubaix is daarvan idd het meest logische moment. Ook de wissel pidcock voor merlier tussen san remo en de panne is al veel geopperd. Succes!
Dat kan! Maar dat hangt af van hoe het zich ontwikkelt. Pidcock is wel een logische voor de laatste 4 koersen natuurlijk. Samen met evenepoel en van gils de meest logische inwissel. Merlier en philipsen kun je na roubaix sowieso uitwisselen want die zijn dan klaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.