Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 53 ... 94 95
Nijmos
RedDevil
Ik vind Ganna een logischere cap omdat ik denk dat hij in een groepssprint korter eindigt dan VDP. E...

Daarnaast heeft hij in een grotere groep niet iemand om de sprint voor aan te trekken, zoals van der poel

TourDeFranceUnchained
RedDevil
Ik vind Ganna een logischere cap omdat ik denk dat hij in een groepssprint korter eindigt dan VDP. E...

Fair. Als dat je beweegredenen zijn, snap ik je keuze voor die ritten. We gaan het zien over een dikke 3 weken. Als het daadwerkelijk uitpakt zoals je verwacht/hoopt, is het natuurlijk een fantastische zet!

Nijmos
oli4g
Net even gegoogled op Italiaanse kranten; vond het volgende terug (vertaald via google): "Wat Roubai...

Dit is de meerwaarde van zo'n forum in zn puurste vorm

TourDeFranceUnchained
Nijmos
Daarnaast heeft hij in een grotere groep niet iemand om de sprint voor aan te trekken, zoals van der...

Nee klopt helemaal. Vandaar de vraag over welk scenario je verwacht. Denk dat UAE geleerd heeft van afgelopen jaar en het dit jaar nog harder gaat maken en daarbij een Pogacar die nog sneller is. Verwacht daarom zelf namelijk geen scenario waar een Philipsen of Kooij erbij zit. Mocht het wel zo zijn, zal ik mijn verlies moeten pakken.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Ganna is als kopman toch best goed te vervangen in beide koersen en dus niet per se nodig? Als het bij dit programma blijft zie ik die 1,5 miljoen beter besteed kunnen worden.

Nijmos
Astarloa
Ganna is als kopman toch best goed te vervangen in beide koersen en dus niet per se nodig? Als het b...

Ganna is een bezuiniging ten opzichte van een duurdere kopman. Natuurlijk is hij zelf goed te vervangen

Houtenees
Nijmos
Ganna is een bezuiniging ten opzichte van een duurdere kopman. Natuurlijk is hij zelf goed te vervan...

Bijv. Een ideale vervanger van Pedersen maar dan 2 mil goedkoper

Astarloa
Nijmos
Ganna is een bezuiniging ten opzichte van een duurdere kopman. Natuurlijk is hij zelf goed te vervan...

Begrijp ik, maar voor wie dan? Alle mogelijke kopmannen voor San Remo gaan bij mij wel wat langer mee.

Nijmos
Astarloa
Begrijp ik, maar voor wie dan? Alle mogelijke kopmannen voor San Remo gaan bij mij wel wat langer me...

Tja dat hangt af van hoe je de puzzel legt toch? Of je ergens denkt weg te komen met een goedkopere jongen of combinatie van goedkopere jongens ipv een dure. Laat je pidcock eruit en doe je strade met van eetvelt? Laat je de lie eruit en doe je omloop met morgado of narvaez? Laat je merlier eruit en doe je schelde met welsford en 500k parel? Of laat je van der poel eruit en spreid je dat geld bijvoorbeeld over ganna, jorgenson en pedersen uit. Om maar wat te noemen.

Je kunt ook de dure 4, pidcock, de lie, pedersen en merlier nemen en dan 12x 500k

Nijmos
Astarloa
Begrijp ik, maar voor wie dan? Alle mogelijke kopmannen voor San Remo gaan bij mij wel wat langer me...

Tja dat hangt af van hoe je de puzzel legt toch? Of je ergens denkt weg te komen met een goedkopere jongen of combinatie van goedkopere jongens ipv een dure. Laat je pidcock eruit en doe je strade met van eetvelt? Laat je de lie eruit en doe je omloop met morgado of narvaez? Laat je merlier eruit en doe je schelde met welsford en 500k parel? Of laat je van der poel eruit en spreid je dat geld bijvoorbeeld over ganna, jorgenson en pedersen uit. Om maar wat te noemen.

Je kunt ook de dure 4, pidcock, de lie, pedersen en merlier nemen en dan 12x 500k

Nijmos
Astarloa

RedDevil
Astarloa
Ganna is als kopman toch best goed te vervangen in beide koersen en dus niet per se nodig? Als het b...

Dat is zeker waar, ik denk ook dat je prima zonder Ganna kan. Bij mij paste de puzzel ineens mooi met hem erbij, want ik miste een fijne 2e/3e cap voor Sanremo en Roubaix. Maar dat kan voor iedereen anders zijn. 

RozeLantaarn

Doe nu voor het eerst 'fanatiek' mee met dit spel.. onder het motto: dtv; Is het meest logische wisselmoment (x3) om na PR de heuvelkoersen met 3 wissels aan te vangen? Volgens mij is REV een duidelijke? Zijn er andere verklaarbare wisselmomenten? Of is t puur afhankelijk van je team.

Astarloa
Nijmos
Tja dat hangt af van hoe je de puzzel legt toch? Of je ergens denkt weg te komen met een goedkopere...

Ja goed, ieder zo zijn keuzes inderdaad. Ik heb hem in ieder geval niet nodig voor die 2 ritten als kopman. Neemt niet weg dat hij in beide koersen top 5 resultaat kan halen en dus ook als niet kopman flink wat punten kan binnenhalen. Maar als het bij 2 koersen blijft vind ik het best een risico voor die prijs. Hij is min of meer verplicht om 2x topresultaat te halen en die zekerheid heb je met name in Roubaix natuurlijk niet. Al geldt dat laatste natuurlijk voor iedereen wel.

Astarloa
Houtenees
Bijv. Een ideale vervanger van Pedersen maar dan 2 mil goedkoper

Want die rijden exact hetzelfde programma.

Houtenees
Astarloa
Want die rijden exact hetzelfde programma.

Als hij 2-3 koersen in Vlaanderen erbij gaat doen wel ja (zoals hierboven in een Italiaans krantenartikel gesuggereerd werd)

KV
Houtenees
Ik kan me goed vorig jaar herinneren dat ik Philipsen 3e cap had in Kuurne en ik daar toen flink van...

Philipsen werd in Kuurne vorig jaar opgehouden door een val in de laatste bocht. Anders sprintte hij mee voor plek 4. 

Astarloa

Maar dat ga je voor zaterdag niet weten. Zou op basis van dat bericht niet Pedersen vervangen door Ganna. 

Nijmos
RozeLantaarn
Doe nu voor het eerst 'fanatiek' mee met dit spel.. onder het motto: dtv; Is het meest logische wiss...

Even teruglezen. Er zijn verschillende tactieken geopperd. Na roubaix is daarvan idd het meest logische moment. Ook de wissel pidcock voor merlier tussen san remo en de panne is al veel geopperd. Succes!

sprintgeit
KV
Door verplaatsen BP naar de vrijdag ben ik nog niet zo zeker dat Bling BP zal doen, zeker als AGR ee...

Goed punt, die was ik even vergeten. 

RozeLantaarn
Nijmos
Even teruglezen. Er zijn verschillende tactieken geopperd. Na roubaix is daarvan idd het meest logis...

Thanks! Mits je Pid -> Merlier doet, is t jouw inziens realistisch om ze weer terug te wisselen na PR?

Nijmos
RozeLantaarn
Thanks! Mits je Pid -> Merlier doet, is t jouw inziens realistisch om ze weer terug te wisselen n...

Dat kan! Maar dat hangt af van hoe het zich ontwikkelt. Pidcock is wel een logische voor de laatste 4 koersen natuurlijk. Samen met evenepoel en van gils de meest logische inwissel. Merlier en philipsen kun je na roubaix sowieso uitwisselen want die zijn dan klaar.

Georgeske

Ik blijf wat met Merlier in mijn hoofd zitten. Ik heb hem er op dit moment in (en heb JP) ook, maar begin meer en meer te bedenken hem te vervangen door Milan mee te nemen. Scheldeprijs is natuurlijk wel een zure pil om te slikken, maar ja..
Wat denken jullie ervan?

KV
Nijmos
Dat kan! Maar dat hangt af van hoe het zich ontwikkelt. Pidcock is wel een logische voor de laatste...

Exact hiervoor wil ik wel weten of Pidcock een giro wildcard krijgt. Vegni heeft nog 3 dagen de tijd...

snoek1974

Alle sprinters zijn klaar na Parijs Roubaix , dus geld genoeg voor 3 wissels voor de laatste 4 koersen maar het kan dat je ergens al een wissel moet doen door dat een renner opeens veel niet rijdt .

1 2 ... 53 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.