Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 62 ... 94 95
NielsH97
GoldenWallie
Novak staat er voor 4 ritten op, je verwacht dat Pogi alle vier wint? (Of ik zit naar een oud progra...

Klopt, SB, AgR, LBL en de Waalse Pijl. Verwacht jij iemand anders? Waar Pogacar start, daar wint hij! Behalve bij MSR twijfel ik.

Astarloa

Iemand wat meer kunnen info kunnen vinden over het programma van Skujins?

NielsH97
Pom titcock
Waarom zou Wellens de heuvel klassiekers niet alsnog doen?

Hooguit de BP verwacht ik. Bij UAE heeft Wellens nog nooit de 3 heuvelklassiekers gereden. Focus zal erna richting de TdF gaan.

TourDeFranceUnchained
Pom titcock
UAE heeft daar pas 4 man en voor BP 1 renner staan. 

Iknow. Neem ook graag Wellens mee en het meedoen aan de Ardennen klassiekers zou daarin een doorslaggevende rol kunnen spelen. Vandaar dat ik nieuwsgierig was naar je beargumentatie waarom Wellens wel zou starten. De afgelopen 2 jaar heeft hij dit ook niet gedaan, daarnaast heeft die een behoorlijk druk voorjaar al en staan er  namen op als Narvaez/Christen/Novak/Vermeesch. Daarom verwacht ik zelf eerder namen als Baroncini of Laengen of Grosschartner die het vuile werk mogen opknappen de eerste 100-150km in plaats van een type als Wellens nog erbij die eigenlijk overbodig is als Pogi toch op 50km voor de streep aangaat.

NielsH97

UAE zal voor de 3 overige plekjes voor de heuvelklassiekers hoogstwaarschijnlijk gaan kiezen voor Mc Nulty, Sivakov, Baroncini, Covi, Großschartner of Soler. 

Overige renners staan veelal op voor de Giro en/of Baskenland en Romandie. Wilt niet alles zeggen maar die gaan ze niet alle 3 rijden natuurlijk. Almeida kan mogelijk nog LBL doen maar gaat ze bijv niet alle 3 rijden idem voor de andere die naar Giro of andere rittenkoers gaan.

Dit is althans mijn verwachting.

TourDeFranceUnchained

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
TourDeFranceUnchained

Matej rijdt de strade, persoonlijk bevestigd op Instagram door the man himself 😁

DaanioF
NielsH97
Klopt, SB, AgR, LBL en de Waalse Pijl. Verwacht jij iemand anders? Waar Pogacar start, daar wint hij...

Dit volg ik niet. Je noemt hier vijf ritten. Ik zie Novak er nergens op staan voor SB. Waar haal je dat vandaan?

bdebouwer
TourDeFranceUnchained
Matej rijdt de strade, persoonlijk bevestigd op Instagram door the man himself 😁  

waar heb je dit gevonden dan? ik zie het niet

Canyon72

Zijn er hier nog mensen die twijfelen om mvdp mee te nemen wegens karig programma, of is hij voor jullie allemaal een no-brainer en nemen jullie hem zeker mee?

Astarloa
Canyon72
Zijn er hier nog mensen die twijfelen om mvdp mee te nemen wegens karig programma, of is hij voor ju...

Tuurlijk neem je hem mee!

MRegter96
Canyon72
Zijn er hier nog mensen die twijfelen om mvdp mee te nemen wegens karig programma, of is hij voor ju...

Heb er wel over nagedacht, maar het budget is ruim genoeg. Zou eerder schiften in de 3-4M categorie

Harderijder
bdebouwer
waar heb je dit gevonden dan? ik zie het niet

Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn laatste plekje gaat tussen Narvaez en Mohoric. Strade deelname zou erg fijn zijn

John Bon

same er is altijd dat kleine stemmetje die zit te kijken naar die lijst van suptoppers die je kunt meenemen zonder MVDP maar als hij meedoet staat hij bijna altijd op podium en nt vergeten dat er nog 1-2 wedstrijden kunnen bijkomen. 

Haasrodestormvogel
bdebouwer
Ik verwacht eigenlijk zelf dat Narvaez meer punten gaat behalen dan Wellens. 

Maar als ik narvaez erin laat, moet ik benoot thuis laten. 
Nu ergens rijden ze wel steeds voor hun kopman zeker bij UAE

Wellens kan ik niet mee inzetten wegens budget op :p 

Haasrodestormvogel
HB
Dat verwacht ik ook, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat je Wellens daarom ook per definitie n...

Dat begrijp ik, maar is wel alles voor kopman daar.

Narvaez/ Wellens thuis laten en Benoot erin?
Of toch Narvaez houden. Maar gaat die meer punten halen dan Benoot, dat betwijfel ik.

Canyon72
John Bon
same er is altijd dat kleine stemmetje die zit te kijken naar die lijst van suptoppers die je kunt m...

Inderdaad, hoop dat hij effectief progamma voor zaterdag bekend maakt

Keunn
Haasrodestormvogel
Dat begrijp ik, maar is wel alles voor kopman daar.Narvaez/ Wellens thuis laten en Benoot erin?Of to...

Ik zit met precies hetzelfde dilemma, dus als je het verlossende antwoord heb laat het weten. Vooralsnog Benoot erin.

De Tourminator

Het blijft toch nog even afwachten op meer inzicht in de koersen van bepaalde renners. Twijfel niet echt over MvdP, die moet mee als kopman materiaal. Maar hij zal met maar 4 koersen samen met een 500K renner ongetwijfeld niet zoveel enkele punten halen dan een 3,5M + 3M renners. Zou fijn zijn als hij GW, BP en AGR er gewoon bij doet dit jaar.

Laatst gewijzigd
Malathion

Gisteren al gezegd: Mohoric rijdt Strade. Ook in een podcast bevestigd.

Healy rijdt Strade en Ardennen - geen BP. 

Georgeske
Malathion
Gisteren al gezegd: Mohoric rijdt Strade. Ook in een podcast bevestigd. Healy rijdt Strade en Ardenn...

En toch blijf ik twijfels hebben bij Mohoric. Wel heel interessant programma! Denk niet dat ik hem ergens cap...

Laatst gewijzigd
Harderijder
Georgeske
En toch blijf ik twijfels hebben bij Mohoric. Wel heel interessant programma! Denk niet dat ik hem e...

Hoeft toch ook niet voor 2,5 miljoen?
Als ik hem meeneem laat ik Narvaez thuis. Die heeft wellicht een lagere bodem vanwege teampunten, maar zijn plafond kan ik niet zo goed inschatten. En 2,5 miljoen voor voornamelijk teampunten heb je goedkopere alternatieven voor.

Laatst gewijzigd
Astarloa
Harderijder
Hoeft toch ook niet voor 2,5 miljoen?Als ik hem meeneem laat ik Narvaez thuis. Die heeft wellicht ee...

Met voornamelijk teampunten doe je Narvaez zwaar tekort!

TourDeFranceUnchained
Harderijder
Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn laatste plekje gaat tussen Narvaez en Mohoric. Strade deelname zo...

Privébericht. Dus staat inderdaad niet op zijn profiel, excuus.

Georgeske

Zit nog met een laatste dilemma. Naessen of Vacek? Wie heeft het hoogste puntenpotentieel?

1 2 ... 62 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.