Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 63 ... 94 95
Astarloa
Georgeske
Zit nog met een laatste dilemma. Naessen of Vacek? Wie heeft het hoogste puntenpotentieel?

Ik weet zeker dat dit niet jouw laatste dilemma is.

Georgeske
Astarloa
Ik weet zeker dat dit niet jouw laatste dilemma is.

Ik overtuig mezelf van wel 😊

De Tourminator

Voorlopig team staat. 6 van de duurste 7(Laporte is ziek), 4 renners uit het midden segment, 5 renners van 1M en 5 renners van 500K. Nog niet helemaal tevreden. Wil eigenlijk 2 renners van 750K. Morgen puzzelen we verder...

Wicked Wout
De Tourminator
Voorlopig team staat. 6 van de duurste 7(Laporte is ziek), 4 renners uit het midden segment, 5 renne...

Hier vrijwel dezelfde verhouding. 1 middensegment en 1 500k minder en daarvoor 2x 750

Affiniteit91

zo'n Naessen is super interessant vanwege zn programma maar volgens gaat een Vermeersch met zn team punt meer opleveren

bdebouwer

Ik zit nu met De Lie in mijn team, maar volgens mij heeft die op het allerhoogste niveau nog nooit echt overtuigd zonder grilligheid. Verder kan je voor een half miljoen minder benoot of Wellens meenemen met meer zekerheid. 

Hoe denken jullie over hem?

Affiniteit91
bdebouwer
Ik zit nu met De Lie in mijn team, maar volgens mij heeft die op het allerhoogste niveau nog nooit e...

Eens

Wicked Wout
bdebouwer
Ik zit nu met De Lie in mijn team, maar volgens mij heeft die op het allerhoogste niveau nog nooit e...

Precies dat

Keunn
bdebouwer

Hetzelfde, maar ergens hoop je dat hij toch een keer een stap kan maken en wel meerdere wedstrijden stabiel presteert. Is ook nog steeds maar 22 jaar he, vorig jaar grotendeels ziek en dat jaar ervoor was hij dus 20 en al wel een aantal mooie noteringen neergezet. In ieder geval: ik zou er niet raar van op kijken als hij dit jaar wel de stap maakt, maar ook niet als het weer maar één, twee of drie wedstrijden goed is en de rest niks. Wat dat betreft zijn Wellens/Benoot/Narvaez wel veiligere keuzes, maar ligt het plafond van De Lie weer hoger.

Keunn
Keunn
Hetzelfde, maar ergens hoop je dat hij toch een keer een stap kan maken en wel meerdere wedstrijden...

En als je het dan toch over De Lie hebt is de stap naar Dillier klein. Zou je hem voor 1 miljoen kiezen boven iemand voor dezelfde prijs die 'eigen' punten kan halen, zoals bijvoorbeeld Gregoie, Van Eetvelt, Naesen, Lazkano, Ballerini. Vorig jaar waren er maar 7 in zijn prijscategorie en 0,5 hoger dan dat die hoger scoorden dan hij...

Houtenees
Keunn
En als je het dan toch over De Lie hebt is de stap naar Dillier klein. Zou je hem voor 1 miljoen kie...

Pogi gaat meer rijden en Mathieu gaat vaker 2e worden. 

Dampe hin

Heb nog een laatste 750k te besteden. Van wie verwachten jullie van deze 3 de meeste punten (ga ze nergens cappen): Vansevenant, Lapeira of Buitrago?

Laatst gewijzigd
Houtenees
Dampe hin
Heb nog een laatste 750k te besteden. Van wie verwachten jullie van deze 3 de meeste punten (ga ze n...

van wie verwacht jij de meeste punten?

Dampe hin

Ik heb nu Vansevenant erin staan. Liet vorig jaar leuke dingen zien en is nog redelijk jong. Hen geen zicht op Lapeira, maar wordt wel vaak getipt overal. En Buitrago is sterk gestart, maar heb ik minder gevoel bij. Dus verwacht meer van Vansevenant. Twijfel zit bij de extra koers van Lapeira.

Basementman

Meest gestelde vraag zonder antwoord is het programma van het enigma Skuijins.

KV
Basementman
Meest gestelde vraag zonder antwoord is het programma van het enigma Skuijins.

Die gaat toch gewoon een beetje programma van vorig jaar doen. Waarom zou dit significant anders worden?

Basementman

Vraag is vooral waarom het zo tering lang duurt om te communiceren, aangezien het van 99% van de renners bekend is.

Keunn

Weet iemand of Uno-X dit jaar wel/niet meedoet aan Classic Brugge de Panne? Staat niet op hun site en ook op PCS staan ze niet als ploeg. 

Poule d'Or
Keunn
Weet iemand of Uno-X dit jaar wel/niet meedoet aan Classic Brugge de Panne? Staat niet op hun site e...

Ja

bruggedepanne-25-ploegvoorstelling-heren.pdf

Rubik
Keunn
Weet iemand of Uno-X dit jaar wel/niet meedoet aan Classic Brugge de Panne? Staat niet op hun site e...

.

Laatst gewijzigd
DylanNeymarSantos

Na lang wikken kom ik op veel verschillende opties uit. Optie 1: Merlier/Stuyven/500k renner(ga ik niet verklappen en het is niet Fretin) of Optie 2: Philipsen+ 2 1 miljoen renners (Ballerini/Groves/Vacek/Van Eetvelt). Heb alleen kopmannen nodig voor de sprintkoersen(vooral BdP en schelde). Dus dat zijn Merlier of Philipsen. Stuvyen is echter een leuke juichrenner, ik ben alleen bang dat die toch gaat sneuvelen. Optie 3: Benoot/Pedersen/500k, als ik voor deze opties kies dan mis ik wel Merlier bij KBK en Philipsen het hele spel. Maar dan ga ik na MSR toch de Pidcock-Merlier wissel doen waar ik origineel niet per se fan van was. Enige voordeel met de laatste optie is dat de cobble-kern erg sterk is, heuvels al prima gevuld zijn, alleen BdP en Scheldeprijs worden wel listig. Met dan Merlier-hopelijk Milan-Fretin-1 andere goedkope sprinter. Het gevaarlijke aan deze laatste tacktiek is dat als Merlier in KBK geblesseerd raakt ik moeilijk Philipsen erin kan wisselen. Ben benieuwd wat andere vinden

JS Koers
Affiniteit91
zo'n Naessen is super interessant vanwege zn programma maar volgens gaat een Vermeersch met zn team...

Tja over die 3 is het maar net wat je wil: 

Naesen een bak ervaring, Vacek is meer een talent met hogere pieken en Vermeersch is de teamspeler die afhankelijk is van zijn teamgenoten. 

Je hebt een paar steady puntenpakkers nodig en wat verrassingen om hoog te eindigen, maar wie? 

De Tourminator
DylanNeymarSantos
Na lang wikken kom ik op veel verschillende opties uit. Optie 1: Merlier/Stuyven/500k renner(ga ik n...

Terug naar de tekentafel. Sprintkoersen zijn redelijk goed te voorspellen. Philipsen en Merlier zijn beide nodig denk ik. 

Fietsopa

Iedereen die hier genoemd wordt gaat overigens geen verrassing zijn. Hetzelfde geldt voor als een naam in een podcast genoemd wordt.

Keunn
De Tourminator
Terug naar de tekentafel. Sprintkoersen zijn redelijk goed te voorspellen. Philipsen en Merlier zijn...

Los daarvan haalt Philipsen in ieder geval de afgelopen twee gigantisch veel punten binnen en staat hij beide in de top 5 van die jaren. Als je hem niet nodig denkt te hebben dan ben ik wel benieuwd wie je in zijn plaats wel hebt? Dat moet dan een gigantisch puntenkanon zijn of meerdere.

1 2 ... 63 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.