Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 64 ... 94 95
Keunn
Poule d'Or
Ja bruggedepanne-25-ploegvoorstelling-heren.pdf  

Dank! Dan misschien toch maar good old Kristoff in m'n team klikken. Na wat opmerkingen in dit forum is het misschien toch een leuke optie voor de sprintkoersen, is alleen koffiedik kijken of Kristoff dan ook zelf meedoet in BDP, maar SP pakt ie in ieder geval mee. Edit: zo te zien heeft hij nog nooit meegedaan aan BDP, dus dat zal dit jaar ook wel niet.

Laatst gewijzigd
HaagseHaas
Georgeske
Zit nog met een laatste dilemma. Naessen of Vacek? Wie heeft het hoogste puntenpotentieel?

Naessen was vorig jaar leuk als je hem erin had voor een spotprijsje. Nu is hij duurder zonder garantie dat hij meer punten gaat halen. Vacek heeft meer potentieel maar of dat dit jaar al is, is een hele groot vraagteken.  Volgens mij zitten er toch veel betere en zekerder picks in die prijscategorie?

DesproatMichiel
Fietsopa
Iedereen die hier genoemd wordt gaat overigens geen verrassing zijn. Hetzelfde geldt voor als een na...

Dan mag je -mn het laatste deel van- onze podcast (Desproat) gerust eens checken. Oa wat betogen over Moschetti, Magnier, Zana en een naam die ik hier nog niet zie geloof ik: Joseph Blackmore. Voor 500K kun je een winnaar van de Tour de L'Avenir oppikken met interessant programma. 

Zelf gaf hij aan: "Mijn eerste grote doel wordt de Strade Bianche. Daarna doe ik nog de Vlaamse klassiekers en trek ik door tot aan de Ardennen, met Luik-Bastenaken-Luik. Ik doe onder meer de Ronde van Vlaanderen en opnieuw de Brabantse Pijl."

Of zijn programma in Scorito dan helemaal up to date is durf ik niet te zeggen maar zijn plafond kan leuk zijn voor een zeer allround renner die vorig jaar in BP nog beter had gekund dan P4 (door Teuns in kopgroep).

Of je verder iets aan de tips in onze scorito stress aflevering hebt laat ik aan jou 😉

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
DesproatMichiel
Dan mag je -mn het laatste deel van- onze podcast (Desproat) gerust eens checken. Oa wat betogen ove...

Ssssst Michiel. Daar gaat mn 100 punten pareltje 🙈

Vergane Glorie
HaagseHaas
Naessen was vorig jaar leuk als je hem erin had voor een spotprijsje. Nu is hij duurder zonder garan...

Wel eens met dat laatste. Zoek je iemand die veel rijdt en altijd sprint zou ik eerder ballerini gokken dan naessen, maar dat is persoonlijk. 

Mijn valkuil is altijd dat ik te veel talenten meeneem. Dus vacek kan heel goed scoren, maar zo zijn er nog veel meer talenten die dit kunnen. Ik ga dit jaar voor meer "zekerheid" bij de 1 miljoen en dan de pareltjes/gokjes/zeer voordelig geprijsde ervaren rotten bij de 500k zoeken. Zit nu op 5x 500k en dat voelt goed. Hierdoor speel ik misschien op safe maar kan wel echt overal 3 volwaardige kopmannen opstellen.:)

DennisdeMenniss

En je verklapt de podcast.. ik was pas halverwege badeend 😂

Vergane Glorie
DennisdeMenniss
Ssssst Michiel. Daar gaat mn 100 punten pareltje 🙈

Hahah..bewust die naam net niet genoemd. :)

al neem ik aan dat velen op dit forum hem in de mix hebben als pareltje..

DennisdeMenniss

Maar nu we het toch over Blackmore hebben. Hij rijdt LBL U23 volgens PCS. Had m liever in de grote mannen variant gezien 

Vergane Glorie
DennisdeMenniss
Maar nu we het toch over Blackmore hebben. Hij rijdt LBL U23 volgens PCS. Had m liever in de grote m...

Het parkoers is dit jaar zwaarder, dus zou hem daarvoor niet specifiek meenemen. SB,BP die koersen is hij volgens mij een mooie gok.

denk ook dat als hij presteert dat ie gewoon bij de grote mannen gaat rijden, maar dat wordt afwachten 

erick
Phally
Heeft iemand een idee hoe zwaar de val van Garcia Cortina was in Clasica Jaen? Ik kan er niets van t...

Zou ook graag Garcia cortina in mijn ploeg opstellen. vind ook niks tg van zijn val.

mocht je iets meer weten , laat het me weten. Succes Phally.

DesproatMichiel
DennisdeMenniss
En je verklapt de podcast.. ik was pas halverwege badeend 😂

Woepsie 🦆🤐

Laatst gewijzigd
MRegter96
Fietsopa
Iedereen die hier genoemd wordt gaat overigens geen verrassing zijn. Hetzelfde geldt voor als een na...

Ik denk dat je dat overschat. Dit is maar zo'n klein gedeelte van de complete poule. Ook iedere podcast heeft weer een mening een bepaalde kant op. En het zal je verbazen hoe anders je dan zelf nog denkt t.o.v. anderen. Zoeken naar een verschilmaker is kul wmb, kies gewoon wie voor nou goed voelt dan maak je verschil zat

MRegter96
HaagseHaas
Naessen was vorig jaar leuk als je hem erin had voor een spotprijsje. Nu is hij duurder zonder garan...

Die zekerheid is relatief denk ik? Die renners blijven qua kwaliteit 1 miljoen, zulke garanties zitten daar echt niet tussen

Vergane Glorie
MRegter96
Die zekerheid is relatief denk ik? Die renners blijven qua kwaliteit 1 miljoen, zulke garanties zitt...

Scorito heeft ook geleerd van het foutje met Van Gils vorig jaar...:):):)):)

MRegter96
Vergane Glorie

En terecht

Fietsopa
DesproatMichiel
Dan mag je -mn het laatste deel van- onze podcast (Desproat) gerust eens checken. Oa wat betogen ove...

Maak je geen zorgen, die luister ik al 😉. Ik ben een groot fan!

Het probleem is dat jullie mijn parels zoals een Blackmore aan iedereen verklappen.

Ragnar Lolbroek

Is 6 renners van 1 miljoen wat te veel vissen in dezelfde vijver?

roelfietstalseengek

Blackmore staat toch ook gewoon op de lijstjes van Morrizz en wielerorakel?

John Bon

Wou ik ook net zeggen bij de mensen die podcast luisteren/ hier zitten is Blackmore niet meteen een onbekende renner ;) 

Masterw

eigenlijk is dat moritzz toch bloed irritant? Het is toch leuk om zelf een leuk team te maken? Alles wordt straks helemal voorgeknauwd, alle parels, hoe je je team uitbalanceert, etc, etc. Ik zou zeggen kap lekker met die tips en laat iedereen lekker zelf puzzelen en nadenken. 

hetismewat

Zit nu met 5x500k en 2x750k... Team voelt best goed, maar is toch wel spannend.

MRegter96
Masterw
eigenlijk is dat moritzz toch bloed irritant? Het is toch leuk om zelf een leuk team te maken? Alles...

Jaa helemaal mee eens

Witte87

Kooij van KbK afgehaald... Nu had ik hem al niet, goed voor WvA pickers dus.

Vergane Glorie
Masterw
eigenlijk is dat moritzz toch bloed irritant? Het is toch leuk om zelf een leuk team te maken? Alles...

Zo mee eens. Dat ze met theorien komen, prima. Maar door dit soort sites wordt het wel heel makkelijk allemaal. Althans voor mensen om relatief goed te scoren. Natuurlijk maken onze superieure analyses wel degelijk verschil🤣

Dat alle vluchtige kijkers Fretin nemen dat lijkt me niet zo moeilijk, dus daar had een website niet uitgemaakt. 

Astarloa
Vergane Glorie

Blijkbaar niet want Van Eetvelt is ook maar 1 miljoen.

1 2 ... 64 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.