Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 226 227 228 229
Marik
Maarik
Iedereen die hier over elkaar heen buitelt, denk dat er maar één verbeterpunt nodig is...

Goh, een nieuw trollaccount :S

S. Morgenstern

Ploegloze Colombiaanse klimmer Jesús David Peña met bekende makelaar en onbekende toekomst, twee van de laatste drie berichten die voor de overzichtelijkheid toch wel samengevoegd hadden kunnen worden. Deze manier lijkt mij een schoolvoorbeeld van de verwatering van de frontpage die hier meermaals als verbeterpunt is genoemd.

xistnc
S. Morgenstern
Ploegloze Colombiaanse klimmer Jesús David Peña met bekende makelaar en onbekende toek...

En dan in dat bericht ook nog verwijzen naar een artikel over Sosa uit 2018. Héél zinvol allemaal.

Maillot à Pois
xistnc
En dan in dat bericht ook nog verwijzen naar een artikel over Sosa uit 2018. Héél zinv...

Dat laatste is een illustratie van wat er in de alinea erboven staat, namelijk dat er in het verleden al vaker controverse geweest is rond de werkwijze van Acquadro.

Je kan het zinvol vinden of niet, maar het is wel een vrij standaard werkwijze bij online berichtgeving.

esims5.0

De harde schijf was vol bij Wielerflits en daarom zijn alle geuploade afbeeldingen inclusief avatars verwijderd. Geen communicatie erover (voor zover ik weet), het is wel geheel in stijl met hoe het de laatste tijd gaat.

Maarik
esims5.0
De harde schijf was vol bij Wielerflits en daarom zijn alle geuploade afbeeldingen inclusief avatars...

Je hóeft hier niet te reageren hè.

esims5.0
Maarik
Je hóeft hier niet te reageren hè.

Zei degene met een trolaccount.

Maarik
esims5.0
Zei degene met een trolaccount.

@wf: die reactie is tegen de huisregels, graag ingrijpen!

Maxim Horssels
admin
esims5.0
De harde schijf was vol bij Wielerflits en daarom zijn alle geuploade afbeeldingen inclusief avatars...

Er was (en is) wat mis met de afbeeldingen. Hebben snel moeten schakelen en daardoor niet aangekondigd. 

Il Leopardo della Primavera
Verzonden berichten zijn (nog steeds) niet zichtbaar, kan dit nog een keer aangepakt worden?

Daar nog even naast: de overdreven recaptcha bij het verzenden van berichten lijkt me ook onnodig; waarom is dit?

santakraam

Afbeeldingen invoegen lukt niet meer (incl avatars), wordt daar aan gewerkt?

Romāns Vainšteins

Bedankt voor het afschaffen van de avatars en het invoegen van afbeeldingen!

Onnodig, kinderachtig gedoe waar je als serieuze discussiesite alleen maar last van hebt. Laat ze het maar in woord uitzoeken.

santakraam
Romāns Vainšteins
Bedankt voor het afschaffen van de avatars en het invoegen van afbeeldingen! Onnodig, kinderachtig...

Welke serieuze discussiesite??? Plaatjes hebben een toegevoegde waarde, vids nog meer, avatars zorgt voor duidelijkheid 'echte' flitsers en neppers.

Romāns Vainšteins

Ja, jij kan niet 8 avatars op je 8 emailadressen met 8 persoonlijkheden die er 8 verschillende visies op nahouden toepassen? Avatars voorkomt dat want Pamela Anderson en Garth Brooks zien er toch ook verschillend uit ja?

Laatst gewijzigd
santakraam
Romāns Vainšteins
Ja, jij kan niet 8 avatars op je 8 emailadressen met 8 persoonlijkheden die er 8 verschillende visie...

Hou eens op met die leugens joh, ik heb gewoon één account, de anderen waren (volgens mij heeft wf het lek gedicht) imposters. Nog een zinvolle bijdrage? Wf heeft momenteel een probleem met de plaatjes geloof ik, vandaar mijn vraag of er aan wordt gewerkt.

Raul Alcala

Ze zijn helemaal niet afgeschaft. Of is dat weer een voorspelling van je, Romans 

Marik
santakraam
Hou eens op met die leugens joh, ik heb gewoon één account, de anderen waren (volgens...

Ach, het zijn dezelfde leugens die jij al zo vaak richting mijn persoon slingerde. Vertel eens Kraam, hoe voelt dat nou?

santakraam
Marik
Ach, het zijn dezelfde leugens die jij al zo vaak richting mijn persoon slingerde. Vertel eens Kraam...

Ben je niet in de war, dit is geen .blauw hoor.

Romāns Vainšteins

Zijn er verder nog mensen met boer Casper in zee gegaan hiero? Ik probeer hem te bereiken maar het opgegeven nr klopt niet, ik hoor van túúú-dieiei-dieieie ,,..

Whyze Katje

@redactie De laatste reacties op het forum onderaan de hoofdpagina zijn (weer eens) verdwenen. 

esims5.0

Dit komt waarschijnlijk omdat er dan gereageerd is op een topic dat aangemaakt is door een account dat geblokkeerd is.

Laatst gewijzigd

Redactie:

Als je het over Nederlandse frikandellen hebt, heten ze frikandellen, mét de n. Frikadellen zijn een soort Belgische gehaktballen. Tenzij PFP het daarover heeft, maar ik vermoed van niet. ;)

EDIT: ik zie dat de comments nu open staan.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Spelling- en taalfouten van anderen verbeteren: Reageer inhoudelijk zonder te bekritiseren op taalgebruik of spelling. Reacties waarin iemands taalfouten of spelling worden bekritiseren of verbetert, halen we weg.

santakraam
Raul Alcala
Spelling- en taalfouten van anderen verbeteren: Reageer inhoudelijk zonder te bekritiseren op taalge...

Thanks, je was me net voor om die onzin en huisregelovertreding van leo te duiden.

Romāns Vainšteins

Wonen jullie al samen? Orkie en Borkie?

1 2 ... 226 227 228 229

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.