Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 243 244 245 246
Romāns Vainšteins

Wat hebben ze nóú weer gesloten?!?!

Pizzi

https://www.wielerflits.nl/nieuws/patrick-lefevere-benoemt-een-specifieke-hobby-die-hij-zijn-renners-verbood/#post-comments

;)

Jens Voigt

Het zou wel mooi zijn als de ronde van Taiwan ook verslagen wordt. Nu al een paar etappes zonder verslag.

Jens Voigt

Mijn opmerking dat we Nico Dick missen werd ook niet gewaardeerd blijkbaar :(

John Bidon

@Nasibal, prachtig en correct verwoord de gevoelens die vele bezoekers hebben.

S. Morgenstern
This post is no longer available.

Beetje een vreemd opmerkelijk, wanneer je al toch keer tegen een ban bent aan gelopen en zelf al meer genoeg kritiek hebt gehad op de 'WF way'

Pizzi

Is het een idee een keer wat propere lessen Engels te nemen? Dat zal mijns inzien echt een toegevoegde waarde hebben in interviews.

Maxim Horssels
admin
Jens Voigt
Het zou wel mooi zijn als de ronde van Taiwan ook verslagen wordt. Nu al een paar etappes zonder ver...

In het verleden deden we te weinig bezoekers een plezier met een verslag van dit soort koersen, daarom besloten alleen bij opvallende of NL/BE winnaars een artikel te maken.

Maxim Horssels
admin

Heb zojuist een drietal reacties verwijderd van reageerders die elkaar aanvallen en afzeiken. Kritiek aan ons adres staat nog gewoon. 😉

nasibal
Maxim Horssels
Heb zojuist een drietal reacties verwijderd van reageerders die elkaar aanvallen en afzeiken. Kritie...

Goed dat dat eerste gedaan is. Dat tweede lijkt me niet iets om jezelf over op de borst te kloppen :)

Maxim Horssels
admin
nasibal
Goed dat dat eerste gedaan is. Dat tweede lijkt me niet iets om jezelf over op de borst te kloppen :...

Daar wordt hier veel waarde aan gehecht, dus vandaar de expliciete melding.

nasibal
Maxim Horssels
Daar wordt hier veel waarde aan gehecht, dus vandaar de expliciete melding.

Nee hoor, dan heb je het verkeerd begrepen. Mensen posten geen kritiek met als doel dat het blijft staan. We zijn hier niet om de reactiemuur te behangen. 

Waar men waarde aan hecht is dat het niet klakkeloos zonder reactie weggecensureerd wordt. Dat klopt. Maar dat zou een gegeven moeten zijn, niet iets om te benadrukken als het een keertje goed gegaan is. Zoals je ziet werkt dat averechts. 

Maillot à Pois
nasibal
Nee hoor, dan heb je het verkeerd begrepen. Mensen posten geen kritiek met als doel dat het blijft s...

Wat zeg je nu? Mensen hechten er geen belang aan dat hun kritiek blijft staan, maar wel dat ie niet verwijderd wordt?

WF geeft hier gewoon aan dat de verwijderde reacties NIET verwijderd zijn omwille van kritiek op WF.

Ik vind dat in dit geval een zinvolle toevoeging, want wie de originele reacties niet las zou wel eens de conclusie kunnen trekken dat dat wél gebeurd was.

nasibal
Maillot à Pois
Wat zeg je nu? Mensen hechten er geen belang aan dat hun kritiek blijft staan, maar wel dat ie niet...

Als we kijken naar het doel van mensen wanneer ze kritiek posten is dat volgens mij niet 'de kritiek laten staan' maar 'de mogelijkheid bieden de kritiek al dan niet er harte te nemen'. 

Ergo: De specifieke benoeming dat de kritiek is blijven staan heeft hier geen informatiewaarde

Ongeacht wat er in het verleden gebeurd is zou het een vanzelfsprekendheid moeten zijn dat (op fatsoenlijke wijze geformuleerde) kritiek blijft staan. 

Ergo: De specifieke benoeming dat de kritiek is blijven staan heeft geen informatiewaarde

Maxim geeft heel netjes en heel precies aan wát hij verwijderd heeft. Iedereen die op basis van lucht wil aannemen dat hij nog méér verwijderd heeft zonder dat hier een aanwijzing voor is moet het denk ik vooral bij zichzelf zoeken. 

Ergo: De specifieke benoeming dat kritiek is blijven staan heeft geen informatiewaarde. 

'kijk eens wat goed, ik heb je kritiek laten staan' is volgens mij niet het doel wat we hier met z'n allen nastreven. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

' Ik heb kritiek laten staan :) ' leest iig als : haha, jullie met je kritiehihihihiek

nasibal
Romāns Vainšteins
' Ik heb kritiek laten staan :) ' leest iig als : haha, jullie met je kritiehihihihiek

Jij snapt hem. Kuhuhuhudo's. 

Klootje Kriekeljon

Maxim, ik kan nog steeds geen PB versturen. 

Dacht ik meld even iets waarvan jullie doen alsof er een oplossing voor aan zit te komen. Aangezien we inmiddels zo met elkaar communiceren kennelijk. 

Romāns Vainšteins

Ik wilde in dat opzicht nog eens lans breken voor 'volg hier'. Op de chat zit namelijk een vervelend figuur die het alleen maar over tietuh (niet het team) wil hebben en zo de wielervolgers daar wegjaagt.

Il Leopardo della Primavera

bring back the volg hier!

Maillot à Pois
nasibal
Als we kijken naar het doel van mensen wanneer ze kritiek posten is dat volgens mij niet 'de kritiek...

Helemaal eens met punt 1 en punt 2.

Theoretisch ook eens met punt 3. De praktijk leert echter dat hier constant vanalles wordt aangenomen op basis van lucht, of beter op basis van sentimenten over wat eerder gebeurd is. In dit geval het sentiment dat WF kritiek niet serieus neemt. Mijn lezing is dat Maxim dat sentiment ook kent en de expliciete toevoeging doet om dat bij voorbaat te ontkrachten.

Jouw lezing is dat hij met die opmerking je kritiek opnieuw niet serieus neemt. In mijn ogen is dat een invulling van jouw kant, niet gebaseerd op iets wat er staat.

Ik snap je punt dus maar al te goed, alleen vind ik het, in dit geval, niet terecht. Dat is iets heel anders. (En ik ben het zelf ook heel regelmatig oneens met hoe WF dingen aanpakt en laat dat ook blijken. Maar dat mag geen reden zijn om in alles het negatieve te gaan zien.)

Maxim Horssels
admin
Klootje Kriekeljon
Maxim, ik kan nog steeds geen PB versturen.  Dacht ik meld even iets waarvan jullie doen alsof er ee...

Heb je een PB gestuurd. Laten we samen even uitkristaliseren wat het probleem precies is.

Poeksel

Bij een andere  site (53.845 gebruikers) kan ik betalen om (een jaar) geen advertenties meer te zien (en dat heb ik ook gedaan). Komt die mogelijkheid er bij Wielerflits ooit ook? Moet natuurlijk wel het inlogprobleem verholpen zijn.

(en ik weet dat er ook software is om advertenties te blokken)

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Maxim, heb je mail ontvangen en kon reactie sturen. 

Kon Nasibal vanaf mijn PC thuis geen PB sturen. Zojuist vanaf mobiel in België wel. Ik ga morgenochtend kijken wat er thuis gebeurt als ik jullie beide een PB stuur. 

Thanks voor de reactie. Als je van me af wilt dan is vandaag of morgen het moment. Ik ga NB zijn mailbox spammen met test mail.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Klootje Kriekeljon
Maxim, heb je mail ontvangen en kon reactie sturen.  Kon Nasibal vanaf mijn PC thuis geen PB sturen....

Nou ik snap er geen drol van. Normaal kan ik 9 vd 10 keer geen PB versturen.

Meerdere testen gedaan naar jou en Nasibal. Dacht, het kan hem in een paar dingen zitten als het aan mijn devices of browsers ligt. En eventueel aan de lengte van de PB. Nu kan ik opeens PB's versturen. Zeker een jaar niet mogelijk.

Zodra ik het probleem weer tegenkom neem ik een screenshot en krijg je hem.

Romāns Vainšteins

Wel eeeeeeeeeerg toevallig .......

1 2 ... 243 244 245 246

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.