Nee hoor, dan heb je het verkeerd begrepen. Mensen posten geen kritiek met als doel dat het blijft staan. We zijn hier niet om de reactiemuur te behangen.
Waar men waarde aan hecht is dat het niet klakkeloos zonder reactie weggecensureerd wordt. Dat klopt. Maar dat zou een gegeven moeten zijn, niet iets om te benadrukken als het een keertje goed gegaan is. Zoals je ziet werkt dat averechts.
Wat zeg je nu? Mensen hechten er geen belang aan dat hun kritiek blijft staan, maar wel dat ie niet verwijderd wordt?
WF geeft hier gewoon aan dat de verwijderde reacties NIET verwijderd zijn omwille van kritiek op WF.
Ik vind dat in dit geval een zinvolle toevoeging, want wie de originele reacties niet las zou wel eens de conclusie kunnen trekken dat dat wél gebeurd was.
Als we kijken naar het doel van mensen wanneer ze kritiek posten is dat volgens mij niet 'de kritiek laten staan' maar 'de mogelijkheid bieden de kritiek al dan niet er harte te nemen'.
Ergo: De specifieke benoeming dat de kritiek is blijven staan heeft hier geen informatiewaarde
Ongeacht wat er in het verleden gebeurd is zou het een vanzelfsprekendheid moeten zijn dat (op fatsoenlijke wijze geformuleerde) kritiek blijft staan.
Ergo: De specifieke benoeming dat de kritiek is blijven staan heeft geen informatiewaarde
Maxim geeft heel netjes en heel precies aan wát hij verwijderd heeft. Iedereen die op basis van lucht wil aannemen dat hij nog méér verwijderd heeft zonder dat hier een aanwijzing voor is moet het denk ik vooral bij zichzelf zoeken.
Ergo: De specifieke benoeming dat kritiek is blijven staan heeft geen informatiewaarde.
'kijk eens wat goed, ik heb je kritiek laten staan' is volgens mij niet het doel wat we hier met z'n allen nastreven.
Helemaal eens met punt 1 en punt 2.
Theoretisch ook eens met punt 3. De praktijk leert echter dat hier constant vanalles wordt aangenomen op basis van lucht, of beter op basis van sentimenten over wat eerder gebeurd is. In dit geval het sentiment dat WF kritiek niet serieus neemt. Mijn lezing is dat Maxim dat sentiment ook kent en de expliciete toevoeging doet om dat bij voorbaat te ontkrachten.
Jouw lezing is dat hij met die opmerking je kritiek opnieuw niet serieus neemt. In mijn ogen is dat een invulling van jouw kant, niet gebaseerd op iets wat er staat.
Ik snap je punt dus maar al te goed, alleen vind ik het, in dit geval, niet terecht. Dat is iets heel anders. (En ik ben het zelf ook heel regelmatig oneens met hoe WF dingen aanpakt en laat dat ook blijken. Maar dat mag geen reden zijn om in alles het negatieve te gaan zien.)
Bij een andere site (53.845 gebruikers) kan ik betalen om (een jaar) geen advertenties meer te zien (en dat heb ik ook gedaan). Komt die mogelijkheid er bij Wielerflits ooit ook? Moet natuurlijk wel het inlogprobleem verholpen zijn.
(en ik weet dat er ook software is om advertenties te blokken)
Maxim, heb je mail ontvangen en kon reactie sturen.
Kon Nasibal vanaf mijn PC thuis geen PB sturen. Zojuist vanaf mobiel in België wel. Ik ga morgenochtend kijken wat er thuis gebeurt als ik jullie beide een PB stuur.
Thanks voor de reactie. Als je van me af wilt dan is vandaag of morgen het moment. Ik ga NB zijn mailbox spammen met test mail.
Nou ik snap er geen drol van. Normaal kan ik 9 vd 10 keer geen PB versturen.
Meerdere testen gedaan naar jou en Nasibal. Dacht, het kan hem in een paar dingen zitten als het aan mijn devices of browsers ligt. En eventueel aan de lengte van de PB. Nu kan ik opeens PB's versturen. Zeker een jaar niet mogelijk.
Zodra ik het probleem weer tegenkom neem ik een screenshot en krijg je hem.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.