Ik zie in veel voorbereidingen types als groves en kooij genoemd worden en dan ga ik toch twijfelen. Die fietsen maar heel infrequent top20 op ritten met een dergelijk profiel. Zelfs pedersen is hier normaliter niet een top3 kandidaat (op basis van de historische resultaten dan). Het is toch echt serieus klimwerk
Maar dan ga ik toch twijfelen want ik zie ze toch echt vaak voorbij komen en dat zal echt wel vaak door mensen zijn geschreven die er meer van weten dan ik.
Of is het onzin wat ik denk, dat kan ook natuurlijk =)
Ik denk dat als je Fiorelli en/of Vendrame opstelt dat dat voor de vlucht is. Dan kunnen ze m gewoon winnen.
Verder net als iedereen grote twijfels met opstellen, maar ik gok erop dat Groves en andere sprinters even wachten tot ze in Italie zijn.
Veel plezier met de bankpunten allemaal :)
Heb Groves op de bank gelaten, met heel veel fomo. Maar verwacht toch weer scenario dat Lidl gaat werken en ze op de lange cols toch de echte snelle mannen op achterstand rijdt. Dus ook de andere sprinters op de bank (op strong na)
team voor vandaag:
pedersen (C)
vacek
ciccone
roglic
ayuso
strong
pluimers
piggazoli
hermans
Ik keek erg uit naar deze rit maar qua koers was het behoorlijk saai...
Ik zat nog te balen dat ik Hermans op het bankje gezet had de laatste 20km maar die werd uiteindelijk braaf 21e.
Dinsdag de eerste sprint, dan gaan we zien hoe Kooij en Groves ervoor staan na hun blessures. Het lijkt mij dat Wout gewoon een prima leadout kan doen, misschien niet op zn allerbeste, maar wel goed genoeg. Ben benieuwd naar de trein van Groves en ook waar Mads staat in een vlakke sprint.
En gaan ze bij Astana alleen met Kanter sprinten? Of denken we dat ook Ulissi/scaroni gaan worden ingezet om een 12e plekje te proberen te krijgen?
@nasibal: niet om flauw te doen, want ben altijd zeer gecharmeerd van je bijdrages. Maar wat was de reden om Vacek als No Go te bestempelen? Althans, in 1 van je posts gaf je aan dat je moest lachen om de mensen die hem overwogen. Had jij geen TREK overmacht verwacht dit openingsweekend, of vond je zijn voorbereiding te bepalend? Ben oprecht benieuwd!
Voorlopig ben ik hier ook wel echt veel mis aan het lopen. Risico genomen om geen ploeggenoten van Pedersen mee te nemen en dat doet nu redelijk pijn. Ik had te weinig vertrouwen in de individuele renners en zocht de truipunten op andere plekken. Voorlopig de verkeerde keuze!
Gelukkig een redelijke daguitslag met onder andere Strong, Vendrame en Poole in de opstelling. Hopelijk geven ze Hermans ook nog even die twee puntjes!
Laat me raden, jij hebt Vacek gekozen, chapeau! Volgens mij is je comment een beetje vragen naar de bekende weg. Vacek is uitgebreid voorbij gekomen op het forum.. Uiteraard had iedereen verwacht dat Lidl-Trek en Pedersen goed zouden zijn. Dat wil niet zeggen dat Vacek/Ciccone/Hoole en co meteen autopicks waren.. Rome is nog ver :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.