Scorito Giro 2025

1 2 ... 102 103 104 105 »
stijn123

Ik ken tot nu toe een gunstig verloop van de Giro, met op dit moment 99,6 %, ondanks wat bankpunten en Pidcock als captain in de derde etappe.

In de rit van morgen moet blijken wat Kooij waard is als captain (en Wout als leadout). Met een beetje twijfel laat ik Fiorelli op de bank.

Opstelling etappe 4:

Moschetti, Strong, Bennett, Kanter, Kooij (C), Van Aert, Pedersen, Vacek en Ciccone.

NOAD1912

Hoe groot is de kans dat Fiorelli morgen top 15 rijdt... 🤔 dubbeltje op zijn kant? Of is hij de laatste lead out van Zanoncello? Op het vlakke wel he.. dan is Roglic een betere zekere pick toch?

Dekkerony
VliegendSchwein
Hayter en Pluimers zijn niet de sprinters voor het vlakke. Hayter heeft al jaren geen goede sprint g...

Hayter is een na laatste in het treintje Magnier dus ws 0 punten..Pluimers zou kunnen als Zijlaard niet goed door die laatste bocht komt..maar dat is gokken..Fortunato zijn de zekere punten hier.

Laatst gewijzigd
NielsH97
martijncr
Leuk :) We hebben nagenoeg dezelfde filosofie, veel overlap, maar toch ook wat verschil in de uitein...

Ja, ik zal eens naar jou team opzoek gaan. Ik heb gister zowel Scaroni als Vendrame opgesteld. Het gaat de goede kant!

NielsH97
CyclingDonkey
Leuke analyse, thanks Punt 2 is wel een interessante inderdaad. Zit zelf ook met van Aert en zonder...

Dat gezegd hebbende, het is niet de tactiek van iemand die bij het wielrennen de bekertjes aan elkaar rijgt. 

Dekkerony
Maganor01
Merk dat hier ook nog veel fout gaat met het cappen / juiste mensen meenemen. Dag 2 WVA als cap.. wa...

Ja

Dekkerony
CyclingDonkey
Ja balen. Kon je ook niet weten. Landa was echt wel een mooie kopman voor dat team Nou is 750k voor...

Dan was voor dat geld ws Tratnik een betere keuze geweest ivm met team/truipunten. Hayter overigens lang in mijn team gestaan in het begin en ook Tratnik even..het is Fortunato geworden voor dat geld aangezien ik Tarling al heb.

TheCoon

Groves, Fretin of Magnier morgen cap... Ik vind het maar een lastige keuze omdat de kaarten nog niet geschud zijn tussen de vlakke sprinters. 

martijncr
NielsH97
Ja, ik zal eens naar jou team opzoek gaan. Ik heb gister zowel Scaroni als Vendrame opgesteld. Het g...

Om het zoeken te vergemakkelen 😊 

1. Roglic
  2. Ayuso
  3. Tiberi
  4. Arensman
  5. Ciccone
  6. Carapaz
  7. Storer
  8. Gee
  9. Fortunato
  10. Vine
  11. McNulty
  12. Pedersen
  13. Groves
  14. Moschetti
  15. Kanter
  16. Bennett
  17. Fiorelli
  18. Pluimers
  19. Poole
  20. Piganzoli

jenzrscl

Eens benieuwd naar van uden of hij kan oogsten voor dsm

Berend

Morgen sowieso mee:

• Pedersen, Groves (één van de 2 cap)
  • Magnier, Bennett, Kanter (sprintuh!!)
  • Vacek, Ciccone (veel teampunten Pedersen)
  • Fiorelli (heb opgezocht dat die best vaak meesprint of iig top 20 eindigt mét Zanoncello)

9e plek twijfel tussen:

• Van Aert (potentieel 10 voor Kooij, eventueel zelf 15-20e plek? )
  • Roglic of Fortunato (beiden 8 punten, Fortunato nog 1% op 10 punten voor Kanter)

16e plek is "al" 10 punten (dus meer dan Roglic/Fortunato) dus neig naar Fiorelli + Van Aert.

En dan heb ik Pluimers nog op de bank, maar denk dat dat echt voor Zijlaard is.

1 2 ... 102 103 104 105 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.