Wat ik eruit opmaak, is dat Vacek in de aanval gaat. De klimmetjes kan hij tot de laatste 3 km best wel aan. Dus mee met de vlucht en hopen te overleven. Ik zie de vluchters het wel halen morgen, dus dan is het fijn om iemand te hebben die wil aanvallen en gewoon enorm in vorm is...als Vacek wil, zit hij in de kopgroep...dan mag ie best eraf gereden worden op het eind..;)
Ik overweeg hem nu eigenlijk ook wel. Die Marsia klim op het eind zou hij misschien wel aan moeten kunnen. Eerste 9,3 km aan zo'n 4,5%, vervolgens 2,5km aan 10%, wel met stukken 13% en nog 500m vals plat volgens mij, waar hij met zijn eindschot het verschil kan maken. Die Monte Urano op km of 65 is wel een pittig ding ook.
Gelukkig viel de schade van de valpartijen vandaag nog (relatief) mee.
Wel benieuwd hoe Vine er aan toe is, maar helaas moet die morgen hier wel op de bank.
Ben wel zeker van deze 7: Roglic, Ayuso, Ciccone, Fortunato, Storer, Poole, Gee (goed stel hoor)
Plek 8 is voor Vacek (plannen voor roze via vlucht? anders iig 6 punten + nog wat jongeren mss).
Dan heb ik nog 1 plek voor: Arensman, Piganzoli, McNulty of Vine. Neig ik toch naar Thymen...
Zin in morgen!
Dit lijkt me geen rit voor Arensman wat mij betreft, die zit bij mij op de bank. Net als Gee, tot op heden niet heel overtuigend. Heb nu Piganzoli, Vendrame, Scaroni en Pidcock als mogelijk aanvallers. Ik zou normaal ook Carapaz opstellen maar na z'n val vandaag zit dit voorlopig op de bank. Verder alle AK mannen mee (behalve Gee en Arensman dus)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.