Scorito Giro 2025

1 2 ... 115 116 117 118
PeterPaprika
Keltador
Vacek man, safe voor truipunten. Plapp kun je geen pijl op trekken

Safe voor 6 teampunten dan gok ik? Ik geloof niet dat Vacek na morgen nog in het wit staat.

KV
PeterPaprika
Safe voor 6 teampunten dan gok ik? Ik geloof niet dat Vacek na morgen nog in het wit staat.

Hij gaat zelfs voor roze morgen, zegt ie zelf. Branie heeft dat mannetje wel. Maar geloof het toch ook niet. 

Ragnar Lolbroek

Pfff Cap Pedersen gevallen en sprint niet mee in regenweer, Moschetti gedeclasseerd, buiten Groves suckt de rest van mijn sprinters. Tijd voor bergen.

Gladiool

Eindelijk een goede dag, 4e in de dagscore met Fiorelli nog op de bank en alle opgestelde renners hadden beter gescoord dan hem. Nu nog even lekker twijfelen of we morgen vol voor de klassementsmannen gaan.

Vergane Glorie
KV
Hij gaat zelfs voor roze morgen, zegt ie zelf. Branie heeft dat mannetje wel. Maar geloof het toch o...

Wat ik eruit opmaak, is dat Vacek in de aanval gaat. De klimmetjes kan hij tot de laatste 3 km best wel aan. Dus mee met de vlucht en hopen te overleven. Ik zie de vluchters het wel halen morgen, dus dan is het fijn om iemand te hebben die wil aanvallen en gewoon enorm in vorm is...als Vacek wil, zit hij in de kopgroep...dan mag ie best eraf gereden worden op het eind..;)

jenzrscl

Wie zal morgen controleren? Zal roglic willen winnen? Zonder hindley toch een handicap.. uae? Toch ook klappen in valpartij gekregen.. 

KV
jenzrscl
Wie zal morgen controleren? Zal roglic willen winnen? Zonder hindley toch een handicap.. uae? Toch o...

Wil gewoon eens een AK dag maar vrees er ook voor met al die kreupelen. Ik zag anders ook nog EF meehelpen voor de overmoedige Patser maar dat zal er ook wel niet meer inzitten. 

Gatsonides

Eerste finish bergop ik neem aan dat de klassementsploegen wel een etappetje bij willen schrijven

mvdk
Vergane Glorie
Wat ik eruit opmaak, is dat Vacek in de aanval gaat. De klimmetjes kan hij tot de laatste 3 km best...

Ik overweeg hem nu eigenlijk ook wel. Die Marsia klim op het eind zou hij misschien wel aan moeten kunnen. Eerste 9,3 km aan zo'n 4,5%, vervolgens 2,5km aan 10%, wel met stukken 13% en nog 500m vals plat volgens mij, waar hij met zijn eindschot het verschil kan maken. Die Monte Urano op km of 65 is wel een pittig ding ook.

Björn Again

Ik zie dat Vine gewoon gefinisht is

jenzrscl

Wie zou er kandidaat zijn roze trui indien via vlucht? Als ik kijk zie ik wel piganzoli evt

HaagseHaas

Morgen een typische Vendrame dag waarin niemand hem opstelt en hij meezit in de ontsnapping.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ja of een hayter die ik heb voor de tts, die al hele tijd achteraan rijd.. ging naar quick step voor meer eigen kansen..nu landa out is zal die plots ergens presteren als die op bank zit.

Hoezo heb ik die gepakt :<

zomaareens

Is Scaroni hard gevallen vandaag?

Baskeee
zomaareens
Is Scaroni hard gevallen vandaag?

Astana Twitter meldt het volgende:

🇮🇹 RACE: @giroditalia 

Everyone’s finished, however @lorenzfortunato and Christian Scaroni have some injuries which need to be examined by the team doctor.

Update will follow. 

Keltador

Benieuwd wat Pidcock kan morgen. Wat denken jullie? Denk alleen AK mannen in selectie te zetten. Gokken op vluchters lijkt me lastig

Willempie94

Als scaroni zich niet goed voelt zal Poels het in elk geval gaan proberen, even de update afwachten van scaroni..

valowitz
TheCoon
Was kansloos begonnen, maar vandaag hele top 4 incl Groves cap is toch wel lekker. Weer 24.5% gesteg...

Weer? Gisteren ook? 

martijncr

Fortunato gaat morgen weer proberen in de vlucht te zitten

Berend

Gelukkig viel de schade van de valpartijen vandaag nog (relatief) mee. 

Wel benieuwd hoe Vine er aan toe is, maar helaas moet die morgen hier wel op de bank.

Ben wel zeker van deze 7: Roglic, Ayuso, Ciccone, Fortunato, Storer, Poole, Gee (goed stel hoor)

Plek 8 is voor Vacek (plannen voor roze via vlucht? anders iig 6 punten + nog wat jongeren mss).

Dan heb ik nog 1 plek voor: Arensman, Piganzoli, McNulty of Vine. Neig ik toch naar Thymen...

Zin in morgen!

floda

Waarom zegt zo'n vacek dat nou. Had mijn ak mensen en klimmers opgesteld en alleen arensman gebankt voor Cattaneo die dan samen met vine met gokjes zijn voor de vlucht. Nu moet ik weer gaan nadenken of ik vacek moet opstellen. Die had ik als kopman voor rit 9 bedacht. Niet voor 7 of 8. 

kevinraar

nog 2 plekken over

poole

bardet

piganzoli

mcnulty

mirkodek
Berend
Gelukkig viel de schade van de valpartijen vandaag nog (relatief) mee.  Wel benieuwd hoe Vine er aan...

Dit lijkt me geen rit voor Arensman wat mij betreft, die zit bij mij op de bank. Net als Gee, tot op heden niet heel overtuigend. Heb nu Piganzoli, Vendrame, Scaroni en Pidcock als mogelijk aanvallers. Ik zou normaal ook Carapaz opstellen maar na z'n val vandaag zit dit voorlopig op de bank. Verder alle AK mannen mee (behalve Gee en Arensman dus) 

CyclingDonkey
Vergane Glorie
Wat ik eruit opmaak, is dat Vacek in de aanval gaat. De klimmetjes kan hij tot de laatste 3 km best...

Die staat veel te kort en zullen ze echt niet laten gaan..

Sean Chiappucci
kevinraar
267 punten gehaald gestegen van 47.6 naar 67.5   mij team voor morgen roglic ayuso storer rubio aren...

Top Kevin,    nog 2 zulke dagen, en je staat op goud👍

1 2 ... 115 116 117 118

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.