Scorito Giro 2025

1 2 ... 117 118 119 120
NielsH97

Scaroni staat na Roglic en Pidcock heel laag in de odds.. toch ergens gek. Verwacht veel eerder Fortunato.

Wat verwachten jullie van Vendrame morgen? Zou hem dan ten koste van del Toro, Gee, Storer, Ciccone of Carapaz moetren selecteren. Ik weet niet of ik dat durf..

Valvuillerdemoz

Hoezo wordt Piganzoli morgen eigenlijk voor de vlucht verwacht? Die staat toch veel te dichtbij? Verwacht hem eerder ergens in de optocht van klassementsmannen. Ergens tussen de tien en de 22. Of heeft ie een of andere ontwikkeling doorgemaakt?

ditisdavid
HaagseHaas
Morgen een typische Vendrame dag waarin niemand hem opstelt en hij meezit in de ontsnapping.

Vendrame heeft voor de Giro aangegeven dat zowel rit 8 als 9 in zijn lijstje van 4 aangestipte etappes staan, die houdt zich morgen dus gewoon koest.

valowitz
kevinraar
nog 2 plekken over poole bardet piganzoli mcnulty  

Bardet en McNulty 

valowitz

Weer etappe 7 Giro d'Italia 2025

Geen mooie voorzomerdag in Italië. Bij de start in Castel di Sangro lijkt het droog te blijven, maar het is slechts een graadje of 12 bij de start. Het wordt ook niet echt warmer, en in de middag kan er ook een buitje vallen. Bij de finish in Tagliacozzo kan het nog slechter worden, en kan er zelfs onweer zijn. Het wordt hopen dat het meevalt, maar het lijkt erop dat het gewoon afzien wordt. 

Niet al te best weer morgen. Nu maar hopen dat iedereen op de fiets blijft zitten. 

CyclingDonkey
valowitz
Weer etappe 7 Giro d'Italia 2025 Geen mooie voorzomerdag in Italië. Bij de start in Castel di Sangro...

Klinkt als n perfecte dag voor arensman. Wie weet pakt die nog wat seconden terug op de (sub)top

ArnoB

Hermans en Frigo interessante opties voor morgen?

kwarc
ArnoB
Hermans en Frigo interessante opties voor morgen?

Hermans komt zwakjes over, vond ik. Zat er tot nu toe nooit goed bij, en vandaag is stuk pittiger. 

kwarc

Wie van de grote namen die je normaliter vandaag zou verwachten, hebben jullie zien vallen?
Fortunato, Vine, Carapaz, ...?

Ik zou normaal Carapaz altijd opstellen vandaag, maar die rug van hem zag er niet goed uit, misschien toch een gokje wagen met een McNulty.

Mijn verwachting bij deze etappe is een 'veilige' groep vluchters (Fortunato voor alleen eerste bergpunten, een Vacek en andere heuvelrenners.)
Red Bull en UAE die wonden likken en kijken wat ze in de laatste km kunnen. Visma op random moment op kop voor Simon Yates. 

Keltador

Klopt t dat Pedersen vandaag maar 8 punten gaat opbrengen? Omdat ie enkel puntentrui zal behouden en leiderstrui verliest? Of wordt ie nog voor alle klassementen meegerekend omdat ie vandaag nog roze heeft?

ArnoB
Keltador
Klopt t dat Pedersen vandaag maar 8 punten gaat opbrengen? Omdat ie enkel puntentrui zal behouden en...

Het gaat om het klassement/punten na de uitslag van de rit voor de truipunten. Dus Pedersen krijgt (hoogstwaarschijnlijk) niks meer voor het roze vandaag.

Fieljepper
kwarc
Wie van de grote namen die je normaliter vandaag zou verwachten, hebben jullie zien vallen?Fortunato...

Gee, Adam Yates, Scaroni en Caruso lagen er blijkbaar ook bij. Niet veel meer gemeld dan wat schrammen en bulten maar ik durf het (mede door de mindere vorm) vandaag even niet aan met Gee.

Fortunato ben ik benieuwd of ze hem veilig vinden. Is toch wel een klassementsrenner ondanks zijn smeekbede om ruimte te krijgen voor bergpunten. Als ze die te veel geven zal hij vast niet winnen maar dan heb je wel extra concurrentie voor de top vijf.

Nijmos
Keltador
Klopt t dat Pedersen vandaag maar 8 punten gaat opbrengen? Omdat ie enkel puntentrui zal behouden en...

De klassementspunten worden gebaseerd op de stand aan het einde van de etappe.

Hassan de Mosselman
Keltador

Wellicht nog teampunten van Vacek als hij vandaag echt het roze wil gaan pakken. Jongeren plus AK

kwarc
Fieljepper
Gee, Adam Yates, Scaroni en Caruso lagen er blijkbaar ook bij. Niet veel meer gemeld dan wat schramm...

Dank! Ja Fortunato nog de vraag, misschien tactischer voor hem om vandaag meer tijd te verliezen.

De laatste klim gaat ie in zijn gehavende staat denk ik toch niet als eerste halen en begreep dat daar heel veel punten liggen.

hjjanssen1973
Keltador

Als ik Trek was, zou ik Pedersen in de vlucht van de dag duwen. Misschien houdt ie dan net genoeg over voor de roze trui.

Fieljepper
kwarc
Dank! Ja Fortunato nog de vraag, misschien tactischer voor hem om vandaag meer tijd te verliezen. De...

Blijkbaar wilde hij gisteren tijd verliezen dus was nogal teleurgesteld dat iedereen in dezelfde tijd gezet werd. 😉 Al kan het ook met een knipoog gezegd zijn...

Daan Brakenhoff
hjjanssen1973
Als ik Trek was, zou ik Pedersen in de vlucht van de dag duwen. Misschien houdt ie dan net genoeg ov...

Als ik Trek was zou ik mijn 'sprint'kopman die gisteren hard gevallen is en die 0,0% kans heeft om het roze te winnen zeker niet in de vlucht van de dag 'duwen' vandaag ;)

Maarten Koning
kwarc
Wie van de grote namen die je normaliter vandaag zou verwachten, hebben jullie zien vallen?Fortunato...

Ik moest hardop lachen over die Visma opmerking, ik zie het ook echt helemaal voor me dat het zo gaat lopen.

Maarten Koning
Valvuillerdemoz
Hoezo wordt Piganzoli morgen eigenlijk voor de vlucht verwacht? Die staat toch veel te dichtbij? Ver...

*Verkeerde reply*

Laatst gewijzigd
martijncr

Omdat het zo gokken is, zet ik solide GC kern neer voor vandaag met Arensman als gok. Ineos durft steeds aanvallender te koersen en waarom niet kijken of Arensman vandaag tijd kan goedmaken en misschien wel wegblijven. Poels in z'n wiel 🙂

Maarten Koning
HaagseHaas
Morgen een typische Vendrame dag waarin niemand hem opstelt en hij meezit in de ontsnapping.

Tot nu toe mogen we niet klagen over de voorspelbaarheid van Vendrame, hij is precies top20 geworden in de etappes waar we hem voor hebben gehaald.

Dat hij dan een keer extra punten pakt heb ik liever dan al die bankpunten die hij normaliter oplevert :)

Maarten Koning
martijncr
Omdat het zo gokken is, zet ik solide GC kern neer voor vandaag met Arensman als gok. Ineos durft st...

Ik vind het eerder aannemelijk dat Arensman bij GC blijft. Er zijn genoeg teams die hem niet zo goedkoop tijd terug willen laten pakken. Maar wat ik begrijp gaat het allemaal weer beter met hem dus top 20 is best aannemelijk vanuit dat oogpunt.

WielerflitsOrakel

Lastig allemaal, Carapaz wel gevallen maar enkel wat schrammetjes/blauwe plekken wat ik lees. Dat zal allemaal wel meevallen toch?

Lexhaak

Een echte kans voor wout poels vandaag. Stel je dan ook scaroni op?

ik neig naar scaroni uit mn selectie te halen en daar arensman voor mee te nemen (gee laat ik nog even op de bank).

jullie?

1 2 ... 117 118 119 120

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.