Kleine balans op rustdag over eigen team en analyse aan de voorkant. Nu rond 85% maar dalende tendens. Door nieuws over wout in 1 dag hem eruit gegooid en het geld besteed aan kooij en kleine upgrades. Daardoor met huidge kennis met een te zwaar sprintteam met kooij, groves en pedersen. Etappe 5 als normale sprintetappe ingeschat wat het niet was. Zat al met dun AK team maar door uitvallen Landa is dit wel probleem geworden.
Durfde geld van WvA ook niet echt aan AK mannen te geven want toch te weinig vertrouwen in tiberi en carapaz en de broers yates. Daarnaast meer dominantie van zowel ayuso als Rog verwacht. Het echte verdict over alle AK mannen moet natuurlijk nog komen, maar de combi van minder dominantie van de 2 toppers en uitvallen landa maakt dat ik het moeilijk ga krijgen in 2e deel zeker nu wout weer beter is.
Wordt tot nu toe wel gered door vacek en fortunato die allebei het beter doen qua punten dan verwacht. Dus als de sprintetappes nu ook echt gaan zoals ze moeten en rog en ayuso in de derde week alsnog beter gaan worden heb ik nog kansje om 90+ te eindigen.
Ik vind het overigens tot nu toe niet de meest interessante giro muv de etappe van gisteren. Hopelijk in deel 2 wat meer vuurwerk!
Haha, ik herken dit wel. Scorito moet wel op de 2e plaats komen na de koers zelf.. anders verpest het wel een beetje het genot om naar de race te kijken. Zelf de laatste 6 grote rondes altijd een bekertje gepakt (1 keer goud, rest brons en zilver).. nu sta ik op 66% 🤔
Voor mij dus ook een goeie test eens om de focus op de sport zelf te houden. Maar als je dan naar zo'n del Toro, van Aert en ook Bernal kijkt, dan kan ik daar toch ook wel van genieten als neutrale kijker! Om maar te zwijgen over Pedersen en ook vacek.
Ik zeg, even schakelen, scorito loslaten en genieten van de koers. Voor het spel is er snel weer een kans 🏆
Als je Simon Yates bedoeld, dan zou ik ook voor Poole gaan. Mocht je Adam bedoelen, dan zou ik die opstellen
Ciconne pakt truipunten, maar die zijn wel gegarandeerd. Poole is een beetje een gok op meer, maar kan best p13 rijden oid
Simon Yates zie ik geen top 20 rijden in deze vlakke TT
Heb het denk ik ook wat minder moeilijk als ik eens op 60-70% sta. Dan treedt er al snel wat berusting in. Maar als je (misschien) richting een nieuwe beker kan gaan, je denkt extra goed te maken in een bepaalde rit en het dan verkeerd ziet lopen, dat zijn de lastige momenten ;-) misschien eens een scorito-psycholoog raadplegen!
Waarin scoripro leuker is ? Dat is natuurlijk subjectief. Het is exact hetzelfde spel, Het kost geld, maar dan kun je ook geld winnen als je bij de beste 10% scoort. Er zijn/waren hier mensen weleens nieuwsgierig (waaronder ikzelf) wat het niveauverschil is tussen beide.
Ik kan het tegenwoordig makkelijker relativeren als in mijn 1e scorito jaren, en ja als je richting de bekers gaat, of je vriendenpoultje kan winnen gaat dan wordt je wel fanatieker. Maar thuis ondertussen jong spul rond huppelen, qua puzzeltijd en opstellingen ga je er wel op achteruit en een valpartij van Captain Pidcock tja....
Hoole gaat we trouwens voor:
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.