Scorito Giro 2025

1 2 ... 135 ... 138 139
Ben Nihilisty

Ik heb toch overwegend AK mannen opgesteld, maar dan wint de categorie Poole en Piganzoli het wel van de Carapazjes en Gee's van deze wereld - denkende dat eerstgenoemden in twee koersverlopen wat kans maken op wat punten. Een Astana duetje in de vorm van Fortunato en Scaroni en dan de AK mannen met zekere punten. 

Mijn note to self tot nu toe, is dat dit parcours ervoor zorgt dat er - logischerwijs - nog niet al te veel AK mannen op echt serieuze achterstand staan; normaliter heb je in etappe 11 wel twee afgevallen jongens om op te stellen. Had denk ik toch een plekje of wat extra moeten besteden aan 'tussenrenners', al zijn de keuzes met Van Aert, Hermans en Scaroni ook nog niet helemaal gunstig uitgevallen. Daarnaast neem ik het mezelf echt kwalijk dat Del Toro niet mee is: zijn upside was zo klaar als een klontje gigantisch hoog, maar ik heb mezelf aan de hand van z'n ogenschijnlijk knechtenrol én ietwat tegenvallende Vuelta (toen ik hem onder de 'wát een upside heeft die gozer' noemer wél in m'n team had) wijs gemaakt dat hij de 500k extra tov andere UAE mannen niet waard zou zijn.

NielsH97

Waar volgen jullie de interviews vlak voor de start? Ben benieuwd naar WvA, Piganzoli en vooral ook Vendrame! Handig ook om te weten wat de AK mannen willen.

DerbertHijkstra
Boule
Ik ben het met je eens, maar zou juist een Del Toro niet een kort eindsprintje doen in de hoop toch...

Zou kunnen, ik heb zelf Ayuso kopman (ondanks dat ik wel del Toro heb), omdat ik te veel onzekere factoren zie om m'n eigen analyse te kunnen vertrouwen.

Voor hetzelfde geld maakt Bora wel oorlog en trekt del Toro zo'n eerste berg met stukken van 19%(!) niet.

Overigens heb ik Pidcock óók opgesteld, bij gebrek aan beter, voor de zekerheid. Alternatief waren voor mij bijv. een S. Yates of Hermans, die zou ik minder graag hebben vandaag (Te zwaar voor Hermans, S. Yates weinig vaste punten en te waarschijnlijk dat hij halfverwege de klassementsgroep binnen komt). Maar goed, ik ben zeker geen structurele verzamelaar van gouden bekers, dus doe ermee wat je wilt. :)

bdebouwer

Vacek denkt dat het een gc dag wordt

Zelfde voor van Aert

Pedersen gaat knechten voor Ciccone

Laatst gewijzigd
rodelantaarn1
NielsH97
Waar volgen jullie de interviews vlak voor de start? Ben benieuwd naar WvA, Piganzoli en vooral ook...

https://www.youtube.com/@CyclingProNet/videos

Scorriemorrie

Vine of Ayuso C?

hjjanssen1973
Scorriemorrie
Vine of Ayuso C?

Ayuso voor mij.

Boule
DerbertHijkstra
Zou kunnen, ik heb zelf Ayuso kopman (ondanks dat ik wel del Toro heb), omdat ik te veel onzekere fa...

Geen slecht punt inderdaad. Van Ayuso weten we wat hij kan en bij Del Toro zien we het steeds meer, maar zonder 100% zekerheid. Ik denk dat UAE zomaar wat kan gaan proberen op de San Pellegrino, dan heeft Ayuso wel meer zekerheid als cap. Ik ben benieuwd welk scenario uiteindelijk plaats gaat vinden...

BarryE1

Het rugnummer van Piganzoli (171) zo ongeveer helemaal achterin. Niet dat het per se wat zegt aangezien hij waarschijnlijk op die 1e berg pas in een mogelijke ontsnapping gaat. Toch voor mij net de doorslag om hem te passeren.

Sowieso verwacht ik een harde etappe en stel voornamelijk AK mannen op. 

DerbertHijkstra
Boule
Geen slecht punt inderdaad. Van Ayuso weten we wat hij kan en bij Del Toro zien we het steeds meer,...

Ik zie UAE dat niet zelf doen, want na de San Pellegrino is het ook nog 90km en dat is een eindje. Als je dan zelf de koers zo hard hebt gemaakt dat del Toro er niet meer bij zit, zitten McNulty en Vine er waarschijnlijk ook niet meer bij (A. Yates vind ik tot nu toe ook zwak) en speel je Bora in de kaart, die ik dan wel nog Martinez en Pellizzari zie hebben voor Roglic.

NielsH97

Wat risico met Ciccone als cap vandaag! Verder alle GC mannen opgesteld en dan toch Scaroni ipv Gee/Piganzoli

Hay
NielsH97
Waar volgen jullie de interviews vlak voor de start? Ben benieuwd naar WvA, Piganzoli en vooral ook...

Vaak staat een samenvatting van de bekende renners op IndeLeiderstrui.

hjjanssen1973

Ah gelukkig, ik kan nu niks meer wijzigen... #rust

Boule
DerbertHijkstra
Ik zie UAE dat niet zelf doen, want na de San Pellegrino is het ook nog 90km en dat is een eindje. A...

Hmm, is nog een lange weg ja. Toch zie ik UAE deze ronde sterker dan Bora, maar je hebt gelijk dat het misschien geen ideaal scenario is waar UAE zichzelf dan in werkt.

Fiets mdrin

wat een keuzestress vandaag! hier last minute Vendrame eruit en Storer erin, geen idee of ik daar spijt van ga krijgen... Ook Derek Gee op het bankje. Ik kijk met samengeknepen billen toe.... Met name naar of Pidcock eindelijk zijn selectie waarmaakt 

pirazzi

Flitsforum is toch open? 

valowitz

Vandaag Storer en Gee op het bankje. Ook ik zal kijken met samengeknepen billen fiets mdrin 😂

floda

Mmm, mijn analyse over de vlucht klopt tot nu toe, maar vanuit fomo toch catteneo en pigganzolo opgesteld ipv gee en arenman. Wordt wel lekker stukje doorgefietst zo

hjjanssen1973

Fortunato nu alleen en het peloton blijft kort. Bergpunten voor Fortunato en daarna AK etappe. #wishfulthinking

Pom titcock

Waarom rijdt UAE nu zo hard door dan?

hjjanssen1973
hjjanssen1973
Fortunato nu alleen en het peloton blijft kort. Bergpunten voor Fortunato en daarna AK etappe. #wish...

Wishful thinking voorbij.... tenzij er in het peloton nu voor Pedersen ofzo gereden gaat worden.

hjjanssen1973

De pijn wordt dagelijkse groter, als je besloten had om Fortunato niet in je ploeg van 20 op te nemen. Ben alweer kwijt wie het voordeel van de twijfel wel heeft gekregen... Had ik maar Piganzoli + mijn resterende 250K gebruikt.. what was I thinking?

Laatst gewijzigd
hjjanssen1973

Pedersen terug in het peloton! Toch nog een sprint? Daar heb ik trouwens weinig aan. Zowel Pedersen als Pidcock eruit gehaald voor vandaag...

ditisdavid

Fortunato vlak voor de etappe kopman af maken gaat heel pijnlijk worden...

Hassan de Mosselman
ditisdavid
Fortunato vlak voor de etappe kopman af maken gaat heel pijnlijk worden...

Hier ook last minute geswitched :(

1 2 ... 135 ... 138 139

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.