Scorito Giro 2025

1 2 ... 134 ... 138 139
Hassan de Mosselman
ThiasPinarello
Tellen we deze dag als leuk of juist als bankpunttechnisch ontzettend niet leuk? Er gaan overal keuz...

Dit zijn de leukste dagen, helemaal als het Scorito technisch ook nog eens goed uitpakt voor jezelf. 

ThiasPinarello
Hassan de Mosselman
Dit zijn de leukste dagen, helemaal als het Scorito technisch ook nog eens goed uitpakt voor jezelf....

Hier dan maar (weer) all-in vandaag, met een cap die gewoon netjes de titel 'knecht' heeft.

Jens Voigt
ThiasPinarello
Hier dan maar (weer) all-in vandaag, met een cap die gewoon netjes de titel 'knecht' heeft.

"Knecht" rijdt ook gewoon in het roze.

hjjanssen1973

Pfff... teveel opties. Zojuist McNulty eruit, Gee erin. McNulty heeft 11 teampunten.

Scorriemorrie

zeer lastige om te voorspellen heb 3 plekken voor deze 6 spelers , rest is aardig zeker, gaat om Bernal , Mc Nulty ,Vendrame,Gee, Storer en Piganzoli sta 93,7% wil nog ff naar een bekertje , hulp wordt gewaardeerd en cappie is ook lastig nu veilig ish voor Ayuso gegaan wan telkens als ik Pidcock stelt ie teleur 

Scorriemorrie

Uit ervaring kan je wel t beste voor de vaste teampunten gaan, speel je op zekerheid mja zal je net zien , diegene die je daarvoor op t bankie zet zit dan in de vlucht en ben je weer heel de dag een gefrustreerde baby

hjjanssen1973
Scorriemorrie
zeer lastige om te voorspellen heb 3 plekken voor deze 6 spelers , rest is aardig zeker, gaat om Ber...

Pidcock werd wel 5e in vergelijkbare 1e etappe?!

hjjanssen1973

Ik vrees dat McNulty erdoor zakt vandaag... iemand een zelfde of andere mening? Vine gaat vooruit, de rest rijdt tempo, en McNulty kan dan niet aanhaken op die eerste berg. Eens?

Laatst gewijzigd
Reus
Hassan de Mosselman
Ik laat WvA toch maar op het bankje. Er zijn te veel renners die ik hier op zou willen stellen, dat...

Na deze etappe is t drie dagen sprinten en dus uitrusten voor Wout. Die gaat t vandaag toch gewoon proberen?

Ragnar Lolbroek
hjjanssen1973
Pfff... teveel opties. Zojuist McNulty eruit, Gee erin. McNulty heeft 11 teampunten.

Ik herken het gevoel. Nu is hier Pedersen een keertje het kind van de rekening vs de teampunten van Mcnulty en Vine. En dan heb ik nog steeds geen plek voor aanvaller Hermans. We keep on peddlin'.🤷‍♂️ 

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Persoonlijk denk ik ook dat dit te zwaar is voor Hermans

zomaareens

Zou bijna pidock banken voor ciccone..maar of ik het echt aandurf?

Scorriemorrie
hjjanssen1973
Pidcock werd wel 5e in vergelijkbare 1e etappe?!

Niet erg vergelijkbaar met deze rit, veel meer hoogtemeters toch? Gaat mij er om welke ik van de 6 ik moet kiezen en wie een goede C zou zijn, erg lastig deze rit

hjjanssen1973
Scorriemorrie
Niet erg vergelijkbaar met deze rit, veel meer hoogtemeters toch? Gaat mij er om welke ik van de 6 i...

Hmmmm... ja. Wat dat betreft moet Pidcock er misschien wel uit, want 14km a 8,5% is te zwaar voor hem, als UAE eraan gaat sleuren?

kwarc

Het lijkt me echt veel te zwaar voor zwaardere renners, die klim in het midden is echt serieus steil. Om dan voor het peloton te blijven moet je een serieuze klimmer zijn. Ik zie Van Aert dan eerder mee gaan om Kelderman te lanceren, dat soort koppeltjes kan je verwachten.

Ik ga zelf voor zeer beperkt aantal vluchters + AK. 

Karperdrol

Ik denk ook dat de kopgroep wint, maar wie zitten daarin. Ik had als eerst Fortunato als cap, maar met 75 vlak weet ik het niet. Tempo zal best hoog liggen, iedereen wilt in deze ontsnapping.

AK mannen zullen denk ik wel 10-20 worden. Toch maar voor Ciccone die altijd nog wel te porren is voor een sprintje?

Scorriemorrie

Nee hij gaat wel mee en wel vertrouwen in maar geen cappie ;) nog geen tips gezien helaas dus ga zelf nog maar es goed + en - 

Abbronzato Ciclista
hjjanssen1973
Hmmmm... ja. Wat dat betreft moet Pidcock er misschien wel uit, want 14km a 8,5% is te zwaar voor he...

het lijkt mij meer voor de hand te liggen dat er een grote groep weg rijdt met UAE renner (Vine?) dan dat UAE hier gaat controleren. Wat zou UAE eraan hebben om hier de koers hard te maken? Die gaan Roglic hier toch niet lossen. 

Ik zie Pidcock niet wegrijden. Die rijdt de hele giro al lamlendig en op 2 gedachten. Denk wel aan een cap van fortunato. Die zal als eerste boven willen komen op de SP en ik zie de groep waarin hij dat doet wel wegblijven.  

Ragnar Lolbroek
kwarc
Het lijkt me echt veel te zwaar voor zwaardere renners, die klim in het midden is echt serieus steil...

Voor Wout zal het mss wel harken worden om mee over die grootste klim te raken. Als dat lukt, stijgen zijn kansen wel denk ik.

Rawolf
Ragnar Lolbroek
Voor Wout zal het mss wel harken worden om mee over die grootste klim te raken. Als dat lukt, stijge...

als de klassementsmannen daar doorrijden blijft wout daar nevernooitniet draan hangen. Maar misschien vanuit de vroege vlucht

Rawolf

Ik heb Bardet maar kopman gedaan. Staat ver genoeg. 

Pidcock staat te dicht voor een vroege vlucht mijns inziens

hjjanssen1973
Abbronzato Ciclista
het lijkt mij meer voor de hand te liggen dat er een grote groep weg rijdt met UAE renner (Vine?) da...

Kan ook. Ik zie net dat Pidcock in de Tirreno 2e werd achter Ayuso op een finish bergop van 8km a 8%. Hij kan het dus wel. Ik denk eerder dat Vine inderdaad voorop wordt gestuurd, en dat UAE dan toch tempo gaat rijden om te kijken hoe Roglic en zijn ploeg ervoor staan. Als daar iemand kraakt op de eerste berg, dan krijgen we een prachtige etappe. Op de een of andere manier geloof ik niet in Pidcock vandaag en wil ik met McNulty in ieder geval 11 teampunten pakken, maar je zal net zien dat Pidcock vandaag het tegendeel bewijst met heel veel bankpunten voor mij! ;-)

DerbertHijkstra

Qua kwaliteiten renners: een van Aert zoals in de 9e etappe zou dit volgens mij moeten kunnen, maar krijgen we die van Aert? Voor Hermans lijkt het me inderdaad te zwaar, die zit bank. Van Aert stel ik wel op. Pidcock zou het ook moeten kunnen, maar waarschijnlijk inderdaad niet op genoeg afstand.

Qua koersverloop: de kans dat er een vlucht vertrokken is met de zegen van UAE en Bora vóór de San Pellegrino lijkt me redelijk groot, er is dan immers al 90km gekoerst en het is niet de Tour waar écht iedereen de kopgroep in wil. Zelfs Pidcock zal na 70km niet weg kunnen komen wel snappen dat hij gister wat meer tijd had moeten verliezen. Mijn inziens zal er door het peloton dan ook geen oorlog gemaakt worden op de San Pellegrino, dus de vlucht zal daar niet worden ingelopen en de rest van de etappe is daar niet zwaar genoeg voor. Desondanks lijkt de berg wel zwaar genoeg om de mindere klimmers uit de kopgroep te doen lossen, zonder kans op terug te komen. Daarom zie ik enkele klimmers voor het peloton eindigen, top-20 verder aangevuld met de eersten van het peloton.

Dus opstelling: types Fortunato, Poels, Scaroni (alhoewel mss ook te zwaar voor hem), Bardet aangevuld met AK. McNulty hier wel opgesteld, die zie ik zomaar knechtend als eerste van de pelotongroep over de streep bollen.

hjjanssen1973
DerbertHijkstra
Qua kwaliteiten renners: een van Aert zoals in de 9e etappe zou dit volgens mij moeten kunnen, maar...

Dank voor de analyse en het laatste zetje.... Pidock eruit, McNulty erin! :-)

Boule
DerbertHijkstra
Qua kwaliteiten renners: een van Aert zoals in de 9e etappe zou dit volgens mij moeten kunnen, maar...

Ik ben het met je eens, maar zou juist een Del Toro niet een kort eindsprintje doen in de hoop toch nog een paar seconden te pakken voor zijn roze trui? Ik zie hem, of een Ayuso, Roglic in die laatste meters toch nog wel testen voor een paar seconden, mits ze nog met zijn allen bij elkaar zitten natuurlijk. Puur kopman technisch gezien

Laatst gewijzigd
1 2 ... 134 ... 138 139

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.