Zeker, alleen gaan alle andere klassementsploegen die vlucht kapot jagen. Laatste wat ze bij Bahrein en Bora (en miss ook wel Visma) willen is nog een derde UAE'er erbij. Als McNulty 1:00 pakt staat ie doodleuk 3e na zen ploegmakkers.
Spektakel wordt het zeker.. ben benieuwd welk koersverloop we te zien krijgen. Handjevol aanvallers en daarachter de AK mannen ligt het meeste voor de hand. Hopelijk persen die AK mannen nog een sprintje eruit.. of het wordt weer janken dat de volledige UAE trein over de finish komt getuft met Ayuso en Toro achteraan... Yes P19 en P20 😂
Ik vrees ook van niet, maar gaat UAE zo'n renner terughalen? Bora gaat het ook niet doen en voor Pidcock en Poole zijn ze toch niet echt bang? Pas als een caruso (bewezen klimmer) etc gaan.... Ik vind dit overigens een klassieke Carapaz rit.....Ik hoop het. (heb hem niet in het team hoor...ging voor meer zekerheid met Landa....)
Jeppppp. Maar dat wisten we van te voren al.. daarom hebben we hem ook meegenomen toch? Om het spelletje wat interessanter te maken. Misschien hoopt hij stiekem nog op een vlucht waarin hij de roze trui kan pakken.. morgen zou zo'n dag kunnen zijn.. zou..
Dan speel je zo te zien nog niet mee in de flitsforum subleague. Spoiler alert: daar zou je dan op de 1e pagina te zien moeten zijn. Ik neem aan dat je welkom bent alsnog te joinen . Maar daarbij kijk ik even naar organisator Martijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.