Scorito Giro 2025

1 2 ... 130 131 132 133
Dekkerony
Jens Voigt
Vandaag al die mensen die Pedersen op hebben gesteld ineens ook nog teampunten voor Hoole. Wat een g...

Het was met de weesvoorspellingen wel te verwachten: Tarling, Affini en Hoole gedoodverfde favorieten. Trui/teampunten van Pedersen zijn al binnen. Dan kan Hoole(of in mindere mate Vacek ook nog winnen, 10 bonus punten extra)

Hier Tarling Cap met Vacek, Pedersen en Konrad opgrsteld

Ragnar Lolbroek

160 punten. Iemand minder?😅

AltijdMis

Waarom reed Vacek 'm zo rustig uit? Zou hij dusdanig ver in het klassement willen staan zodat hij op een dag als morgen zonder problemen mee mag in de vlucht?

AltijdMis

Toevoeging: Ja, dat is wishful thinking ;-)

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
AltijdMis
Waarom reed Vacek 'm zo rustig uit? Zou hij dusdanig ver in het klassement willen staan zodat hij op...

Wat ik vooral zag was de teleurstelling en dat ie dus maar is gaan sparen. 

denk we dat ie mee probeert te gaan morgen (maar dacht dat al voor de tijdrit) de echte klassementsrenners maken zich niet druk op Vacek. 

oli4g
Ragnar Lolbroek

144! niemand in de top 13

Hassan de Mosselman
Jens Voigt
Vandaag al die mensen die Pedersen op hebben gesteld ineens ook nog teampunten voor Hoole. Wat een g...

Het staat je compleet vrij om een ander wielerspel te spelen! Beter voor je gemoedsrust ook. als ik je reacties zo lees. Je zure opmerkingen steeds maken dit topic geen verrijking, maar het is irritant en vervelend. Als je Scorito niet meer leuk vindt, heb je hier ook niets meer te zoeken. Deal with it, kleuter.

Hassan de Mosselman
Ragnar Lolbroek

158, de schade is nog beperkt. Al zit ik nog boven het gemiddelde zag ik. Wel flink gezakt helaas.

NielsH97

128! Gedaald naar 90,6

Met Gee, WvA (c) en Roglic maar 3 in de top 20.

jenzrscl

Poole vind ik echt intressant komende dagen, jammer van zondag , want hij rijd echt goeie giro

valowitz

275 vandaag desondanks de roulette op het end. Gestegen naar 98.9%. Nu vasthouden 😂

Maganor01

168 puntjes met vine als cap. Moeten we maar tevreden mee zijn! Toch een kansloze 52%, waar gaat het toch mis.... 😄

Zitvlees
jenzrscl
Poole vind ik echt intressant komende dagen, jammer van zondag , want hij rijd echt goeie giro

Bedoel je dat je verwacht dat hij gaat aanvallen?

Het kan ook dat ie saai blijft aanklampen, top 10 is nog haalbaar 

ArnoB
Ragnar Lolbroek

131 met Frigo op de bank, alleen Hayter, Gee en Roglic in de top 20

jenzrscl

Ik zie hem wel aanvallen samen met bardet morgen..met saai aanklampen koopt dsm niets he.. hebben de punten nodig, veel ruimte zal die niet krijgen, maar uae zal denkik niet vollebak controleren op hem, als ze gewoon controlen tot 3 minuten van kopgroep is het voor hun best lijkt me, anderen gaan mss dan beginnen rijden

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Lekker gedaan cappie Daan, 100 punten in de tas. Verder enkel WvA en Gee in de top 20. Daarbij aardig wat team en truipunten binnengeharkt met Pedersen/Ciccone/Ayuso/Toro en in mindere mate Tiberi/S.Yates. Uiteindelijk op 224 punten uitgekomen en 2,5% gestegen naar 95,5. Dat had ik na de eerste 3 dagen niet verwacht.. strategie de komende week.. duimen dat WvA en Pidcock wat laten zien in de op papier vluchtetappes, Kooij 2x top 3 sprint als cap en verder laffe teampunten opstellen.. 

KV
DennisdeMenniss
Lekker gedaan cappie Daan, 100 punten in de tas. Verder enkel WvA en Gee in de top 20. Daarbij aardi...

Pidcock heeft zich nog altijd geen ruimte verschaft om in de vlucht te komen. Echt frustrerend dit. Morgen anders topetappe voor hem. 

KV
jenzrscl
Ik zie hem wel aanvallen samen met bardet morgen..met saai aanklampen koopt dsm niets he.. hebben de...

Vrees ook dat Poole net niet ver genoeg staat om in de vlucht te mogen komen. 

KV
Abbronzato Ciclista
Dat is lekker intunen met Hoole als cap. Tot nu toe een excellent Scoritoverloop met een voorlopige...

Aha. Nog een nieuw forumlid die in zijn eerste post eens komt opscheppen met een top 10 plaats. Bedankt voor de interessante bijdrage. 

berggie1987

Is morgen wat jullie betreft een gegarandeerde vlucht? De romanticus in mij hoopt toch op een spektakelstuk. Die aan Pellegrino is wel echt een zeer serieuze klim en daarna blijft het ook aanpoten.

Het gaat me niet eens zozeer om de punten, maar met een vrije dag voor de boeg wil ik er eens goed voor gaan zitten.

Zien jullie kansen op spektakel? Of is het ijdele.hoop? 

kevinraar

110 punten gehaald door de regen

team voor morgen

roglic

aytuso

poole

bardet

piganzoli

fortunato kopman

mcnulty

pedersen

arensman

bank

gee

storer

rubio

kanter

groves

kooij

magnier

lonardi

van uden

benett

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
KV
Aha. Nog een nieuw forumlid die in zijn eerste post eens komt opscheppen met een top 10 plaats. Beda...

Deze keer wel met interpunctie. Ze leren bij.

Zitvlees
berggie1987
Is morgen wat jullie betreft een gegarandeerde vlucht? De romanticus in mij hoopt toch op een spekta...

Misschien als uae mannetjes vooruit stuurt? 

NielsH97

Pfoe lastig in te schatten morgen. Voor nu heb ik de AK mannen erin en renners als WvA, Vendrame, Scaroni en Piganzoli op het bankie.

Ayuso

Roglic

Del Toro

McNulty

Ciccone

Carapaz

Storer

Gee

Fortunato

Twijfels tussen Ciccone, Carapaz of Ayuso als cap.

berggie1987

MCnulty vooruit sturen lijkt me de juiste move voor UAE. 

1 2 ... 130 131 132 133

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.