Het was met de weesvoorspellingen wel te verwachten: Tarling, Affini en Hoole gedoodverfde favorieten. Trui/teampunten van Pedersen zijn al binnen. Dan kan Hoole(of in mindere mate Vacek ook nog winnen, 10 bonus punten extra)
Hier Tarling Cap met Vacek, Pedersen en Konrad opgrsteld
Wat ik vooral zag was de teleurstelling en dat ie dus maar is gaan sparen.
denk we dat ie mee probeert te gaan morgen (maar dacht dat al voor de tijdrit) de echte klassementsrenners maken zich niet druk op Vacek.
Het staat je compleet vrij om een ander wielerspel te spelen! Beter voor je gemoedsrust ook. als ik je reacties zo lees. Je zure opmerkingen steeds maken dit topic geen verrijking, maar het is irritant en vervelend. Als je Scorito niet meer leuk vindt, heb je hier ook niets meer te zoeken. Deal with it, kleuter.
Ik zie hem wel aanvallen samen met bardet morgen..met saai aanklampen koopt dsm niets he.. hebben de punten nodig, veel ruimte zal die niet krijgen, maar uae zal denkik niet vollebak controleren op hem, als ze gewoon controlen tot 3 minuten van kopgroep is het voor hun best lijkt me, anderen gaan mss dan beginnen rijden
Lekker gedaan cappie Daan, 100 punten in de tas. Verder enkel WvA en Gee in de top 20. Daarbij aardig wat team en truipunten binnengeharkt met Pedersen/Ciccone/Ayuso/Toro en in mindere mate Tiberi/S.Yates. Uiteindelijk op 224 punten uitgekomen en 2,5% gestegen naar 95,5. Dat had ik na de eerste 3 dagen niet verwacht.. strategie de komende week.. duimen dat WvA en Pidcock wat laten zien in de op papier vluchtetappes, Kooij 2x top 3 sprint als cap en verder laffe teampunten opstellen..
Is morgen wat jullie betreft een gegarandeerde vlucht? De romanticus in mij hoopt toch op een spektakelstuk. Die aan Pellegrino is wel echt een zeer serieuze klim en daarna blijft het ook aanpoten.
Het gaat me niet eens zozeer om de punten, maar met een vrije dag voor de boeg wil ik er eens goed voor gaan zitten.
Zien jullie kansen op spektakel? Of is het ijdele.hoop?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.